Rīdziniece, jā, protams, nenoliegšu, ka ir lietas, kuras noder. Es vairāk par to, ka cilvēki ir dažādi. Es pati vienmēr esmu bijusi mākslinieciskais tips. Vienmēr bija ļoti labas atzīmes vizuālajā mākslā. Tāpat ļoti labas atzīmes bija valodās, literatūrā. Ne reizi vien piedalījos latviešu valodas olimpiādēs. Kādu laiku dziedāju korī. Tai pat laikā, matemātika, fizika, ķīmija - tā man bija melna bilde. Matemātikas eksāmenā dabūju F līmeni, kas, kā zināms, ir pats zemākais. Nelīdzēja ne privātskolotāji, ne vasaras darbi - es gluži vienkārši pilnīgi neko nesapratu. Tagad, kad jau esmu pieaugusi, ja neskaita māku saskaitīt, atņemt, reizināt un dalīt, man no matemātikas, fizikas vai ķīmijas nav bijis noderīgs pilnīgi nekas, jo savu karjeru esmu saistījusi ar darbošanos radošajā industrijā. Tāpēc man patīk tas modelis, kādu nereti piekopj citās valstīs - kur skolēniem tiek mācītas tieši tās mācības, kurās katrs ir spējīgāks. Jo mēs, cilvēki, esam dažādi. Kāds var būt matemātikas ģēnijs un pilnīgi neko nejēgt no mākslas vai vēstures. Kāds cits būs ģēnijs valodās, bet neko nejēgs no eksaktajām zinātnēm. Ja katrs bērns varētu mācīties to, ko vislabāk māk darīt, tas, manuprāt, aiztaupītu raizes gan pašam bērnam, gan viņa vecākiem, gan skolotājiem. Bet nu tas ir tikai mans viedoklis.