Maxima, pircēju apkalpošana, preces

 
Reitings 1319
Reģ: 10.10.2010
Sveikas.
Šodien mazajā piemājas Maximā notika neliels incidents.
Pirms manis rindā stāvēja 2 sievietes. Vienai bija diezgan normāls preču daudzums, otrai tikai avīze. Pienāca mana rinda, samaksāju, sāku kravāt savas preces un sapratu, ka manas maizes nav (tā kā man nebija īpaši daudz produktu, tad uzreiz to pamanīju). Jautāju pārdevējai, kur tad palika mana maize, uz ko saņēmu atbildi, ka viņa neko nezina, atbild tikai par kasi. Tas, kas notiek ar precēs vēlāk ir mana atbildība un man jābūt uzmanīgākai un jāseko saviem produktiem. (Kā vienlaicīgi skatīties makā un kas notiek ar precēm man nav ne jausmas, bet gan jau, ka var)
Nu ok, skaidrs, ka manu maizi pievāca kāda no sievietēm, kas bija pirms manis. Un nav jau īpaši žēl to eiro, bet sāku domāt, ka jau sen pamanīju, ka pārdevējas nereti sakrauj viena pircēja pirkumus uz otra, ka tik ātrāk apkalpotu utt.
Vai tas vispār ir pareizi, ka sāk slidināt nākošā pircēja pirkumus, ja iepriešējais vēl nav savācis savējos? Vienkārši , cik novēroju , piemēram, UK pircējs netiek apkalpots, kamēr iepriekšējais nav savācis visus savus pirkumus no tās saiņošanas zonas. Tāpēc bieži vien tur ir papildus cilvēki, kuri palīdz salikt pirkumus maisos utt. Jūsu domas ?
05.07.2017 19:26 |
 
Reitings 1319
Reģ: 10.10.2010
callmetwisted, dievinu pašapkalpošanās kases, tikai diežēl tās ir atrodamas tikai lielajās Maximās un Rimi :)
05.07.2017 19:44 |
 
Reitings 901
Reģ: 17.03.2016
Ir pašapkalpošanās kases, kas atrisina tavu problēmu :)
05.07.2017 19:36 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits