Tiesības

 
Reitings 5726
Reģ: 27.08.2011
Cik apm. izmaksā tiesību iegūšana?
Kuru autoskolu iesakiet?
Vai patiešām gadās, ka nelaiž nolikt braukšanas eksāmenu un speciāli pagarina braukšanas skaitu no 20 uz 40 braucieniem, lai noslauktu naudu, kaut gan cilvēks ir gatavs, labi jau brauc pēc 20x?
27.05.2017 12:14 |
 
Reitings 8847
Reģ: 12.04.2017
Arta*, bija iespaids, ka vairāk prasa, pirms vispār ļauj auto apskatīt. :D Tev arī paldies par informāciju. :-)
27.05.2017 15:32 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Es laikam biju noklausījusies 3 nodarbības, kad jau braucu, sākumā pa kapiņiem apguvām vispār, kā iedarbina auto, jo sāku no 0, bet, jā, man neiet ātri, esmu jau daudz izbraukājusi, jau pašai besī, saka, ka braucu labi, pati vadīšana ir laba, bet es bieži esmu diezgan neuzmanīga....nevaru savākties, brr, bet patīk braukt! Ar draugu arī braukājos, liekas, ka viss ir kārtībā. Katrā ziņā tagad jau esmu stadijā, kad principā man pasaka, ja tagad tik un tik x nobrauksi perfekti, palaidīšu uz CSDD, protams, nenobraucu. :D
27.05.2017 15:38 |
 
10 gadi
Reitings 370
Reģ: 21.01.2013
Izmaksāja ap 1000. Liku Rīgā. Teorija sākās janvārī, tad martā noliku csdd eksāmenu teoriju un tajā pašā dienā bija pirmā braukšana. Pirmos 2 mēnešus braucu 1x nedēļā, pēc tam 2x nedēļā. Tiesības noliku 23.decembrī. Braukšanas bija ap 45. Es braucu ar 3 instruktoriem un neviens nemarinēja speciāli. Braucu pie Ellera, tad pie Kolāta un Feldmaņa. Visi ir baigi labie instruktori.
27.05.2017 18:13 |
 
10 gadi
Reitings 8191
Reģ: 01.11.2009
man šķiet, ka bija ap 500eur kopējās izmaksas. viss KOPĀ man aizņēma ļoti daudz laika, bet tādēļ, ka es sāku braukt pēc teorijas beigām skolā. par likumiem utt zināju 0 pirms tam, mājās bija labākas lietas ko darīt kā zubrīties grāmatu. braukt nekad mūžā arī nebiju braukusi pirms tam, bet pirmo reizi iesēdos tēva mašīnā, lai vispār saprastu, kā ir tur apsēsties. braukšanas gāju 2x nedēļā, sāku laikam aprīlī, biju noskaņojusies mācīties līdz augusta beigām, bet palaida uz eksāmenu pirms jāņiem aptuveni. tāpat aizsūtīja mani 1x pie cita instruktora izbraukt, ko kāds no malas saka. tiesības dabūju jūlijā ar pirmo reizi. viss, ko darīju papildus bija 20x izpildīt csdd teorijas eksāmenu un braukt ar dažādām mašīnām, kad kāds ļāva, paralēli braukšanām.
manās lekcijās bija pretējs variants Inky rakstītajam - mācīja visu no 0. Bet bija nereāli garlaicīgi, lai gan neko nezināju. Migu ciet (t)
Tāpat realitātē uz ceļiem ir savādāk kā māca..
27.05.2017 18:49 |
 
10 gadi
Reitings 3281
Reģ: 18.01.2011
Bez nekādām zināšanām biju, negāja ne viegli, ne ātri. Gadu mācījos un vēl mazpilsētā. Kopā bija kādi 500 lati, bet nu tas bija pasen, tagad cenas gan jau kāpušas
27.05.2017 19:56 |
 
Reitings 441
Reģ: 11.05.2017
Heilla, jā, esmu kuldīdzniece.
Manuprāt, īstais laiks, kad sākt mācīties braukt ir tad, kad teorija ir apmēram pusē - tad ir neliels ieskats tajā, kas notiek uz ceļa, daudz maz teorija zināma un tad, kad jau esi sācis braukt, arī vieglāk saprast teoriju, visus krustojumus un situācijas, kas attēlotas attēlos.
27.05.2017 19:58 |
 
Reitings 2394
Reģ: 04.10.2013
Winterra, nē, nu, protams, var arī bez priekšzināšanām, bet foršāk ir, ja esi jau iepriekš nodaļu pārlasījis, jau zini, par ko ir runa, pašam kādas neskaidrības un jau zināmo papildina ar jaunu informāciju/precizējumiem.
No 0 lekcijas klausīties daudz grūtāk, jo "noķer" tikai to, ko pastāsta, nevis papildini zināšanas ar iepriekš izlasīto. Katrā ziņā, mums uz katru nākamo nodarbību bija uzdots izlasīt nodaļas, par kurām stāstīs, lai vieglāk saprast.
Mācījos "Gross" autoskolā. Lektors arī bija ok, pīppauzē forši pļāpājām par tēmām.
Piekritīšu DevaVey, ja par satiksmi izpratne ir 0, pusē varētu būt daudz prātīgāk.
27.05.2017 20:11 |
 
10 gadi
Reitings 8191
Reģ: 01.11.2009
Inky, varbūt; es reāli neredzēju jēgu sēdēt visas lekcijas, jo atstāstīja teju teikums teikumā visu grāmatu.
Aizmirsu pieminēt, ka mācījos autopriekā, nevienam tālāk neiesaku - man nepatika :D
27.05.2017 20:28 |
 
Reitings 704
Reģ: 29.01.2009
Tiesības ieguvu pagājušā gada jūnijā. Braukšanu sāku 2015.gada 19.novembrī pēc teorijas beigšanas, taču gāju intensīvajos 2ned kursos. Sāku mācīties pilnīgi no 0, laikam vienīgā reize, kad sēdos pie stūres bija 16g vecumā. Arī mācoties nesanāca sēsties pie stūres citam auto, kā tikai instruktora. Laikam braukšanas bija kādas 30 kopumā, mācījos Rīgā. Ņēmu arī izmēģinājuma eksāmenu, tas, manuprāt, man palīdzēja, jo, lai arī izmēģinājuma eksāmenu "nenoliku", tas kaut kādā veidā mazināja stresu īstajā eksāmenā un noliku ar pirmo reizi. Man šķiet, ka kopā viss pasākums izmaksāja nedaudz virs 700 eur. Lai arī telpas, aprīkojums autoskolā nebija fancy utt, man patika autoskola Glorija, šķita ieinteresēti, lai laicīgi iegūstu tiesības un arī ar visu avāriju mācību procesā (tiesa, ne manas vainas dēļ), instruktore motivēja mani doties uz eksāmenu.
27.05.2017 20:29 |
 
Reitings 2152
Reģ: 08.05.2014
Man ar pirmo palīdzību, teoriju, braukšanām, teorijas/braukšanas eksāmeniem CSDD un pašām tiesībām (arī baltajām) varētu kopā būt līdz 600 eur. Sāku ar principā 0 zināšanām un noliku ar pirmo reizi (Rīgā).
Autoskolā, kurā gāju (Mustangs), pie braukšanas laida tikai tad, kad bija noklausītas pāris teorijas lekcijas, ja atmiņa neviļ, tad tās bija 3. Varu teikt tikai labāko par teorijas pasniedzēju Ēvaldu (uzvārdu neatceros), stāstīja interesanti un neatreferēja mācību grāmatu, daudz ko pastāstīja no dzīves utt. Braukšanas instruktors neko daudz garumā nevilka, bet bija nosacījumi, ja 3 reizes pēc kārtas nobrauc bez kļūdām, tad laiž uz eksāmenu. Principā nevaru nevienu sliktu vārdu teikt par Mustangu.
Instruktors iemācīja pamatus labi, bet reāli braukt iemācīties palīdzēja draugs jau pēc tiesību nolikšanas :D
27.05.2017 21:46 |
 
Reitings 704
Reģ: 21.12.2015
Visi aizmirst pieminēt ko svarīgu - tikko izmainījās noteikumi braukšanām. Tas nozīmē, ka būtībā pieredzes stāsti vairs neko nedod, ja vien kāda nav paspējusi likt pēc jaunās sistēmas.
**
Ja neskaita pauzes studiju/bērna dēļ, tiesības noliku salīdzinoši ātri un veiksmīgi. Februārī sākās teorija, Martā sāku braukt, Aprīlī teorijas eksāmens, tad pauze uz sesiju un bezaukles periodu, tad pārvākšanās uz citu pilsētu + cita autoskola, kas lika vismaz uz papīra (jeb samaksāt) par minimālajām 7 nodarbībām. Nu neko, pabraukājos, kaut varēju uzreiz likt. Augustā tiesības bija rokā, lai arī braukt joprojām nepatīk. Izmaksas nerēķināju, un negribu to darīt :D
27.05.2017 23:35 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
catana, Tu brauc ar automātu vai ar manuālo?
Es tiesības liku ar manuālo, veiksmīgi noliku, braukt protu. Gan teorētiski visu zinu un saprotu, gan tehniski protu to izdarīt un šad tad vajadzības spiesta braucu arī ar manuālo kārbu, bet man tas riebjas. Pats process - 3 pedāļi, ātrumkārbas kloķa raustīšana. Savukārt ar automātu braukt dievinu, ja 2-3 dienas nekur neesmu braukusi, vakarā nagi niez iekāpt mašīnā un vienkārši izvizināties. Parasti atrodu attaisnojumu, ka OBLIGĀTI taču uz Depo jāaizbrauc. :-D
27.05.2017 23:46 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Bet par savu praktisko pieredzi tiesību likšanā laikam nestāstīšu, pirmkārt, tiesības liku 2008. gadā un noliku 2009. g. sākumā, kad bija citas cenas un citi noteikumi un CSDD kārtība, otrkārt, pusi vairs neatceros.
Zinu to, ka baltās tiesības (un med. apliecība) man bija ar augusta datumu, bet tiesības ir ar februāra vidus datumu. Paralēli mācījos vidusskolā un vairākos kursos, nebija sevišķi vienkārši arī apvienot.
27.05.2017 23:49 |
 
Reitings 704
Reģ: 21.12.2015
Daen, ar manuālo. Automāts atrisinātu daļu no "manām problēmām" :D It kā ar vienu aci skatos, ar otru neesmu pārliecināta, ka pēc tam mācēšu atkal ar manuālo braukt :-D
27.05.2017 23:54 |
 
Reitings 2152
Reģ: 08.05.2014
Man laikam paveicies, ka ar automātu ne reizi neesmu braukusi - ar manuālo liekas tik vienkārši, ka vispār nejūtu vai nepiedomāju, ka jārausta tas kloķis :D Roka un kāja automātiski visu dara.
27.05.2017 23:59 |
 
Reitings 397
Reģ: 28.02.2017
Automāts, protams, ir fantastisks, bet tiesības, manuprāt, tomēr jāliek uz manuālās. No automāta uz manuālo ir traki grūti pāriet, savukārt no manuālā uz automātu ir elementāri. :-)
28.05.2017 00:07 |
 
Reitings 704
Reģ: 21.12.2015
Aī, es negribu iedziļināties savā problēmā. Mācēt māku un neliekas nekas sarežģīts, tur kas cits saistīts. (s)
28.05.2017 00:12 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Automāts, protams, ir fantastisks, bet tiesības, manuprāt, tomēr jāliek uz manuālās. No automāta uz manuālo ir traki grūti pāriet, savukārt no manuālā uz automātu ir elementāri.

Neviens jau nesaka, ka tiesības jāliek ar automātu, protams, ar manuālo, bet nu es sev nemūžam vairs nenopirktu mašīnu ar manuālo kārbu, ja ņem vērā, ka es 90% laika vizinos pa Rīgu, vairāk nekā 50% gadījumu - pa pašu centu. No Rīgas izbraucu varbūt reizi mēnesī, ziemā vēl retāk. Automāts - "samoje to".
28.05.2017 09:39 |
 
Reitings 263
Reģ: 20.07.2016
Braukšanu uzsàku novembrî, decembra beigàs kad braucu vîram blakus viña auto ietriecàs cits auto un divas ned.vèlàk taxi ar kuru braucu cits auto ietriecàs.
Vairàk kà trîs mènešus ar bailèm màcîjos braukt.
Tagad braucu bez bailèm,bet pilnîbà eksàmenam gatava neesmu,bet lîdzjûlijamplàns nokàrtot.
Uz auto braukšanàm eju 2x nedèłà, gribas tiesîbas un braukt ar savu skaisto auto kurš "gaida mani" garàžà.
28.05.2017 11:17 |
 
Reitings 1153
Reģ: 16.08.2012
tiesības, manuprāt, tomēr jāliek uz manuālās. No automāta uz manuālo ir traki grūti pāriet

Ja tiesības liek uz automātu, tad ar manuālo nemaz nedrīkst braukt. Tāpēc es arī uzskatu, ka tomēr labāk likt uz manuālo un pēc tam braukāt ar automātu, ja tā patīk!:)
28.05.2017 14:25 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!