Hmm, kad es mācījos, man 7 likās pieņemama, bet pilnīgi noteikti ne laba, bet 6 noteikti gāju labot.
Un jā, visur, kur bijis tas gods mācīties, skolotāji drīzāk priecājušies, ka kāds vispār piesakās uz papildstundām, vēlas uzzināt ko vairāk utt. Un vēl. Tā ir ļoti bieža problēma skolēnam, ka viņš palaida garām kādu vielu, tās trūkstošās zināšanas protams velkas līdzi un traucē apgūt jaunu vielu (eksaktajos priekšmetos) un tad protams, ka skolēnam ieslēdzas tas - es nesaprotu neko, jo viņš pats nespēj nodefinēt kas tieši nav saprotams, kur un ko palaidis, un, manuprāt, skolotāja uzdevums arī ir palīdzēt saprast, kas ir tas, kas nav saprotams un paskaidrot to. Citādi, laikam, naudu par konsultācijām (kā pielikumu pie algas) saņemt patīk, bet izskatās, ka to naudu nopelnīt (strādājot ar skolnieku) negribās, gribās vēsi atsēdēt to laiku, kad paredzētas konsultācijas.
P.S.: tādu skolotāju skolās ir ļoti daudz. Kādreiz videnē es nevilku mateni, bija knaps sešinieks, arī nemaz nemācēju nodefinēt, kas tieši nav saprotams, un bija tāda pat učene kā tēmas autore, kura nemaz negribēja iedziļināties, kur problēma, tikai vēlāk, pārliekot eksāmenus un izejot eksternātu pie dikti foršas skolotājas, matenes eksāmenā dabūju jau 87%. Tā kā. Es tādām, kuras negrib ieguldīt it nemaz tādos skolniekos, kuri prasa vairāk pacietības, ar likumu aizliegtu tuvoties mācību iestādēm.