Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

rimi

 
Reitings 3450
Reģ: 06.06.2015
Šodien google play pie jaunumiem ieraudzīju aplikāciju rimi, meitenes tik laba, izvēlies sev tuvāko rimi, redzi produktu aprakstus un alternatīvas. Man ļoti patīk
31.08.2016 20:00 |
 
Reitings 817
Reģ: 21.02.2015
Veikalus izvēlos pēc ērtuma man- parasti vistuvāk ir Maxima- tur arī iepērkos. Vajadzētu tik atsākt gaļu pirkt tirgū.
Preces veikalos gan mēdzu atstāt citur, ja tomēr nevajag... Tas ir veikala darbinieku darbs, sakārtot preces. Arī es savā darbā laboju citu cilvēku kļūdas, slinkumu... Tā kā.. Tā nu tas ir.. Un nav ko čīkstēt- par to algu maksā..
04.09.2016 10:50 |
 
Reitings 751
Reģ: 02.12.2015
AG, jā, nokritīs. Un kur es likšu bulciņas, kas jau ieliktas maisiņā? Vai kartupeļus, salātus, ko pārdevēja ieliek kastītēs?
Katram darbam sava specifika. Pārdevēju darbs nudien nav pats grūtākais. Te pieminētie sanitāri.. Viņi kaut kā nekliedz, cik stulbs pacients, ka nespēj sevi apkopt pats. Vai apkopējs nekliedz, ja kādam kaut kas izlijis, izbiris. Apģērbu veikala pārdevēja arī šeit nesūdzas par to, ka pielaikošanas kabīnē drēbes atstātas vai kleita no jaunās kolekcijas pielikta pie atlaides precēm.
Visiem ir problēmas. Man manā darbā arī ir, tā kā par svešu darbinieku problēmām nemēdzu domāt, tāpat kā viņi nedomā par mana darba specifiku.
04.09.2016 10:19 |
 
Reitings 103
Reģ: 29.01.2009
Te jau nav runa par to, ko domā pārdevēji, bet gan vai Tev kā pircējai patiks doma, ka safasētie salāti pusi dienas nostāvējuši pie alus un tagad tos uzber virsū pārējiem, kas stāvēja ledusskapī un tu tādus nopērc? Es arī mierīgi šokolādi vai kolu varu atstāt kādā citā plauktā un netaisos nest atpakal, bet produktus, kas ātri bojājas, ielieku ledusskapī (vai saldētavā, ja produktu ir paredzēts glabāt tur). Lai pati neiegrābtos produktos, kas izmētāti pa tiem nepiemērotām vietām veikalos, vienmēr nemu produktus no plauktu aizmugures.
PS skolas laikos esmu strādājusi veikalā un tieši tāpēc arī zinu, ka tas ir pārdevēja pienākums - sakārtot veikalu, nevis man kā klientam tas jādara. Speciāli neko nemētāju, bet kārtot arī neko netaisos.
04.09.2016 10:09 |
 
Reitings 2350
Reģ: 03.05.2016
Kājas nokritīs ja aiznesīsi atpakaļ vietā.
04.09.2016 10:07 |
 
Reitings 751
Reģ: 02.12.2015
1. Es nemeklēju akcijas. Ja ir akcija manā veikalā, forši, ņemu, ja sen kārotā prece uz akciju citā veikalā, varu aiziet uz to veikalu, bet parasti eju uz veikalu, kas tuvāk vai labāk patīk un neiespringstu par pārtērēto eiro.
2. Es esmu no tām, kas fasētos salātus var nolikt pie alus. Pārdomāju ņemt salātus un viss, vienalga, ko domā pārdevēji.
04.09.2016 09:47 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Atkārtojies Tu visu laiku, muldi kaut kādi penteri, kuru tāpat neviens nelasa, draudziņ! :D
01.09.2016 22:08 |
 
Reitings 1584
Reģ: 29.05.2016
Apple_pie varbūt neatkārtojies? Nepatīk, ka rakstu gari? Nobloķē mani, kāda problēma?
Tas arī viss.
01.09.2016 22:07 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Atkal ar saviem palagiem.. nav apnicis? Tēlo te kaut kādu pārgudri, pats to visu esi teicis, ko tagad mini, ka - kāpēc mēs šitā, kāpēc mēs tā...
Oij, redzi, es arī sekoju akcijāmn līdzi, bet atvaino, ka mēs uz 2 ēdam virs 200. Kāda TEV daļa?
01.09.2016 22:04 |
 
Reitings 1584
Reģ: 29.05.2016
Kamēr biju darbā (starp citu veikalā) skatos, ka te raiti atkal par mani runāts.
Nu ko tad nu nevaru atstāt bez ievērības dažas replikas:
1) Nekad neesmu teicis, ka pārdevēji ir tie labie, zelta eņģeļi! Starp pārdevējiem arī ir riebīgas personas.
Viss ko gribēju pateikt bija vnk publiski nolamāt lopus, kuri izmētā preci pa veikalu. Bet jūs izpūšat no tā ziloni...
Normāls pircējs neizmētā preci, bet gan aiznes atpakaļ no kurienes ņēmis. Tā kā dažs labs te aizsvilās, tad laikam netīšām esmu atklājis dažas personas kas tā dara...
2) Izšķērdība vs taupīga saimniekošana. Patiesībā tā ir katra darīšana kā dzīvot, bet šajā forumā palasot dažreiz tiešām liekas kādu pārtiku pērk, ja reiz iztērē 200-400 eiro...manā ģimenē ir 4 cilvēki un iztērējam mazāk, jo mēs neesam lepni un sekojam līdzi akcijām. Bet kā minēju, tad tā ir katra darīšana cik tērēt, kur iepirkties. Kaut vai Skay veidīgajos veikalos...
Bet nu kvalitāte gan produktiem neatšķirsies (vienādiem) ;)
3) Es personiski strādāju tirdzniecībā pietiekoši ilgi, un līdz šim NEKAD neesmu rupji atbildējis. Vai nu laipni (ja pircējs pelnījis) vai neitrāli (lielākoties). Es strādāju un lamāju pie sevis tos lopus, kas izmētā preci vai izdara vel sazin kādu nelietību, bet visu to paturu pie sevis. Es ļoti labi saprotu, ka ir tāda darba specifika, ka nevar būt visi sakarīgi pircēji, ka būs arī riebīgi. Labie pircēji dod enerģiju, sliktie noņem.
4) Kāpēc man tiek piesiets vārds '' pacienti''? Ne reizi es neesmu pircējus tā saucis ne vārdos, ne domās! Tā viena kolēģe sauca pircējus, ne es!
Normālos es saucu par pircējiem vai klientiem. Sliktos pie sevis nolamāju, parasti par pidariem vai maitām. Tas arī viss.
Atšķirībā no cosmo elites es neesmu liels lamāšanās piekritējs.
5) Latviešiem ir sakāmvārds: Dots devējam atdodas. Jeb kā tu pret mani tā es pret tevi. Es pieturos pie šī principa apkalpojot cilvēkus. Laipns cilvēks = palīdzēšu atrast/paskaidrot pēc labākās sirdsapziņas. Riebīgs klients = Norādīšu kur stāv, bez papildu laipnības. Bet nebūšu arī rupjš.
6) Ja te kāda/kāds ir iedomājas, ka es pielāgošos vairākuma viedoklim tad maldās. Mani neinteresē popularitāte, bet gan savu uzskatu paušana, pat ja visi pārējie ir pret mani. Tā kā turpiniet riet!
01.09.2016 22:00 |
 
Reitings 3450
Reģ: 06.06.2015
Apple pie, tieši tā esmu arī ievērojusi, katrā lielveikalā var kādas konkrētas preces piedāvāju atrast lētāk kā citā veikalā. Tas ja būs makaroni dārgāki kā citā veikala,nenozime ka vins skaitas dargs veikals. Tikpt labi taja dargaja, var but gala letaka .:-)
01.09.2016 18:42 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Jā, bet tajā pašā laikā prece Y tur būtu lētāka, vienkārši Tev nav nepieciešama, tāpēc cilvēkiem rodas priekšstats, ka viens veikals ļoti dārgs, otrs nē, īstenībā, principā cenas neatšķiras, ja salīdzinātu kopējo preču groza cenu visur.
01.09.2016 18:18 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
Rimi visdārgākais,Supernetto vislētākais vai jebkādā citā kombinācijā

Reizēm sanāk braukt uz "dārgāku" veikalu, jo tikai tur ir prece X, kuru man vajag. Jā, reizem tāpēc sanāk pa druskai pārmaksāt par pārējo, bet nu - par izvēlīgumu jāmaksā :)
01.09.2016 18:17 |
 
Reitings 987
Reģ: 02.06.2016
P.S. Ir dzirdēti gadījumi, kad pielaikošanās kabīnēs ir kaka atstāta Tad nu gan jādomā kur smadzenes pircējs atstājis.

ES ESMU VIENKĀRŠI GAR ZEMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
01.09.2016 16:40 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Sognare, tieši tā. Tu ļoti labi ar savu komentāru parādīji, ka nav tā, kā visi saka, ka, lūk, Rimi visdārgākais,Supernetto vislētākais vai jebkādā citā kombinācijā. Principā, ja paņemsim vidējo preču grozu, kas cilvēkam nepieciešams, tad tur būtu no visiem šiem veikaliem produkti :)
01.09.2016 16:39 |
 
Reitings 569
Reģ: 01.08.2016
Un paņirgt par klientiem forumā, nu forši. Ja rokas un galva neļauj kaut salātus taisīt par algu, tad nav ko ņerkstēt forumā un " vēstīt likteni ", turienes HR pacels no čupas CV nākamo CV un visiem būs labi! Strādāt tirdzniecībā neviens nespiež, ja strādā, tad nekunkstēt! Vissirslikti, tikai alga gan patīk! imi ir forša un lv droši vien atlaida no darba;). Par vaimanāšanu par klientiem?
01.09.2016 16:27 |
 
Reitings 569
Reģ: 01.08.2016
Neviens nespiež strādāt veikalā, tur vismaz 2-3-4 gadi pēc videnes nav jāmācās, lai par to pašu piķi vēl riskētu ne tikai uz lamām vien uzrauties.
Nepatīk klienti, ir konditoru, pavaru kursi un skolas!
01.09.2016 16:22 |
 
Reitings 569
Reģ: 01.08.2016
Atšķirība ir tāda, ka med personāla izglītību reglamentē Valsts likumdošana, bet par veikala direkotru valde var iecelt jebkuru ! Valsts likumi nosaka arī med personāla kvalif kursus, kuri jāiet, lai sertificētos un resertificētos.
Veikalā ir apsargi un kameras, telpās, uz kurām sauc NMPD , ne vienmēr! Un tiešām, psihuškas vai kādas no lielo klīniku uzņemšanā iesaku parukāt salīdzināšanai!
:-)
01.09.2016 16:20 |
 
Reitings 123
Reģ: 17.04.2015
Cosmo pārsvarā tikai lasu, likās skumji, ka LV tik traki apceļ citās diskusijās, bet, jo vairāk es lasu viņa komentārus, jo ātrāk pazūd visa žēlestība. KĀPĒC ir jāstrādā apkalpojošā sfvērā, ja cilvēki tik ļoti riebjas?? KĀ var savus klientus saukt par lopiem?? Strādāju gan medicīnas jomā, bet darbs ar klientiem tāpat un kā mums skolā mācīja - pacientam/klientam ir pilnīgi vienalga, ka tu esi pārguris, ka strādā entās stundas un, ka dzīvē vispār neiet. Viņam vajag savu pakalpojumu vai preci un tas med.personālam vai šajā gadījumā veikala darbiniekam ir jāpasniedz ar attieksmi, ko ir pelnījis šis cilvēks - ar cieņu. Lai arī kāds tas klients būtu, nu nedrīkst savu sliktās dzīves sāpi izgāzt uz viņa.
01.09.2016 14:10 |
 
Reitings 569
Reģ: 01.08.2016
lv pats ir " ļoti, ļoti īpaši smags gadījums ". Nav vērts viņu lasīt. Gadiem kunkst, ka nepadodoties valodas utt utml utjpr.
01.09.2016 11:04 |
 
Reitings 11330
Reģ: 17.04.2012
Veikalos nekad neārdos, preces nepametu, kur pagadās, bardaku netaisu, par pāris centiem skandālus netaisu, darbiniekus cenšos lieki netraucēt, jo varu iztēloties, cik briesmīgi ir tur strādāt, uzskatu, ka esmu labs klients. Bet tagad lasot, kā LV stāsta, kā tik visādi darbinieki negāna klientus, jūtos tā...nedaudz kā pliķi sejā dabūjusi. Ticu, ka ir briesmīgi klienti, neadekvāti klienti, bet, manuprāt, nav labi viņus lamāt un saukāt un nav arī labi, ka tāpēc, ka kāds darbinieku nokaitinājis, jācieš pēc tam kādam pavisam normālam pircējam.

+++
Ar vienu vienīgu piebildi - mani vispār neinteresē, ko par mani domā pārdevēji, viesmīļi vai vispār kāds random cilvēks. Es izturos ar cilvēkiem pret cieņu un ja nu kādam slikts garīgais, nu tak manis pēc :D Bet šajā diskusijā jau visi iegaumēja, ka esam fūrijas, cūkas un lopi. Tikai, dārgais LV, neaizmirsti, ka pats esi daļa no šīs sabiedrības ;-)
Un, starp citu, man nesen Maximā bija labs gadījums. Gāju pirkt draudzenei dāvanā konfekšu kasti. Skatos, o, atlaide, un laba. Eju pie kases - tur cena par 0,50 centiem lielāka. Es prasu, kāpēc tāda cena, ja uz cenu zīmes ir cita cena. Pārdevēja aizgāja pakaļ cenu zīmei, salīdzināja kodus un secināja, ka tiešām nemeloju un/vai neesmu neko sajaukusi, aizgāja pie vadības. Atnāca ar izcilu atbildi, ka viņi nezin, kā tas varēja gadījies, nu gan jau dators pats kaut ko sajauca. Ok, es jau sapratu, ka viņa nav vainīga un tāpat tas končas paņēmu, neiešu 0,50 centu dēļ baigi strīdēties, bet nu vismaz (cerams) nepareizu cenu zīmi nomainīja. To stāstu tikai tāpēc, lai mīļais LV beigtu psihot un cildināt pārdevējus, vienlaicīgi noniecinot pircējus
01.09.2016 11:00 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits