Kamēr biju darbā (starp citu veikalā) skatos, ka te raiti atkal par mani runāts.
Nu ko tad nu nevaru atstāt bez ievērības dažas replikas:
1) Nekad neesmu teicis, ka pārdevēji ir tie labie, zelta eņģeļi! Starp pārdevējiem arī ir riebīgas personas.
Viss ko gribēju pateikt bija vnk publiski nolamāt lopus, kuri izmētā preci pa veikalu. Bet jūs izpūšat no tā ziloni...
Normāls pircējs neizmētā preci, bet gan aiznes atpakaļ no kurienes ņēmis. Tā kā dažs labs te aizsvilās, tad laikam netīšām esmu atklājis dažas personas kas tā dara...
2) Izšķērdība vs taupīga saimniekošana. Patiesībā tā ir katra darīšana kā dzīvot, bet šajā forumā palasot dažreiz tiešām liekas kādu pārtiku pērk, ja reiz iztērē 200-400 eiro...manā ģimenē ir 4 cilvēki un iztērējam mazāk, jo mēs neesam lepni un sekojam līdzi akcijām. Bet kā minēju, tad tā ir katra darīšana cik tērēt, kur iepirkties. Kaut vai Skay veidīgajos veikalos...
Bet nu kvalitāte gan produktiem neatšķirsies (vienādiem) ;)
3) Es personiski strādāju tirdzniecībā pietiekoši ilgi, un līdz šim NEKAD neesmu rupji atbildējis. Vai nu laipni (ja pircējs pelnījis) vai neitrāli (lielākoties). Es strādāju un lamāju pie sevis tos lopus, kas izmētā preci vai izdara vel sazin kādu nelietību, bet visu to paturu pie sevis. Es ļoti labi saprotu, ka ir tāda darba specifika, ka nevar būt visi sakarīgi pircēji, ka būs arī riebīgi. Labie pircēji dod enerģiju, sliktie noņem.
4) Kāpēc man tiek piesiets vārds '' pacienti''? Ne reizi es neesmu pircējus tā saucis ne vārdos, ne domās! Tā viena kolēģe sauca pircējus, ne es!
Normālos es saucu par pircējiem vai klientiem. Sliktos pie sevis nolamāju, parasti par pidariem vai maitām. Tas arī viss.
Atšķirībā no cosmo elites es neesmu liels lamāšanās piekritējs.
5) Latviešiem ir sakāmvārds: Dots devējam atdodas. Jeb kā tu pret mani tā es pret tevi. Es pieturos pie šī principa apkalpojot cilvēkus. Laipns cilvēks = palīdzēšu atrast/paskaidrot pēc labākās sirdsapziņas. Riebīgs klients = Norādīšu kur stāv, bez papildu laipnības. Bet nebūšu arī rupjš.
6) Ja te kāda/kāds ir iedomājas, ka es pielāgošos vairākuma viedoklim tad maldās. Mani neinteresē popularitāte, bet gan savu uzskatu paušana, pat ja visi pārējie ir pret mani. Tā kā turpiniet riet!