rimi

 
Reitings 3450
Reģ: 06.06.2015
Šodien google play pie jaunumiem ieraudzīju aplikāciju rimi, meitenes tik laba, izvēlies sev tuvāko rimi, redzi produktu aprakstus un alternatīvas. Man ļoti patīk
31.08.2016 20:00 |
 
Reitings 1997
Reģ: 30.06.2009
Maximas kādreiz ieskābušais piens ir sīkums salīdzinot ar Top cīsiņu mīklā, kurš izrādījās nodēts ar mušu oliņām
01.09.2016 01:47 |
 
Reitings 5261
Reģ: 27.03.2009
. ,Un nē, tev nav tiesības par tādu cenu pirkt.

Vispàr ir gan tiesības pirkt par noràdīto cenu! Citàs valstīs vèl nesen , ja nopirktajai precei cena plauktà izràdījàs zemàka nekÀ kasè, veikals kà atvainošanos to preci vispàr atdeva bez maksas!!!! Jà, 100% zinu, tà vèl nesen bija Tesco veikalu kèdè.
Un darbinieku pienàkums ir izkàrtot preces un cenuzīmes tà, lai nerodas pàroratumi.
01.09.2016 05:36 |
 
Reitings 803
Reģ: 21.09.2015
Maximas kādreiz ieskābušais piens ir sīkums salīdzinot ar Top cīsiņu mīklā, kurš izrādījās nodēts ar mušu oliņām

:-O:-O
01.09.2016 06:48 |
 
Reitings 11330
Reģ: 17.04.2012
Daudz kam piekritu par cilvēku cūcisko dabu. Un nē, nekad neesmu strādājusi veikalā, vienkārši esmu labi audzināta, un nekad neatstātu saldējumu pie tualetes papīra vai salātus kosmētikas nodaļā. Bet arī čipsus vai kolas pudeli, ja gadījumā pārdomāju pirkt, lieku atpakaļ savā vietā, pat ja jāiet cauri visam veikalam.
Bet.. piekrītu arī šim
It kā nebūtu citu darbu, kur klienti ir smagi. Pat papīru darbos.

Un vēl viens.. lasot šo diskusiju, palika tiešām pretīgi, lasot LV tekstus. Tiešām. Ja agrāk vienkārši bija antipātija, bet tomēr vietām nedaudz pat apbrīnoju, ka māk turēt sevi rokās, tad pēdējā laikā (vismaz pāris diskusijās to ievēroju) ir normāla prakse saukt meitenes par mau**, cilvēkus par lopiem un vēl visādos skaistos vārdos.
01.09.2016 08:22 |
 
Reitings 11330
Reģ: 17.04.2012
Bet runājot par tēmu, man patīk Rimi Hypermarket. Maximai XX nav ne vainas, mazākajās tiešām pretīgi uzturēties. Supernetto vispār nav pa ceļam. Īpaši uz cenām neskatos, bet tomēr, ja pērku kādas noteiktas preces un lielos daudzumos, tad ik pa reizei iemetu aci visās lielveikalu avīzēs ar domu, a ja nu kas noderīgs arī ir.
01.09.2016 08:24 |
 
Reitings 1368
Reģ: 04.02.2016
Paldies, forša aplikācija
:)
01.09.2016 08:41 |
 
Reitings 3450
Reģ: 06.06.2015
Ļoti patīk plānot ko pirkt,ko tik ļoti vēl nevajaga un varu pagaidīt,kad prece būs par izdevīgāku cenu.
Tuvumā man ir gan supernetto, maxima, beta,rimi.Un katrā veikalā esmu atradusi preces ,kas man ir izdevugakas. Supenetto visbiežāk pērku augļus,dārzeņus jo tur lētāk bieži vien.kā.citos veikalos. Maxima pērku maizi, higiēnas preces,sierus,saldetos produktus,kafiju.rimi gādās pirkt tos salātu maisījumus,bet beta sadzīves ķīmiju, virtuves piederumus. ES neēju uz veikalu ,kas skaitās prestižāks,bet gan kas ir izdevīgāks. Negrasos maksāt vairāk.dēļ sava slinkuma vai modes ,ka redz superneto iepērkas nabadzīgie,jo tur lēti,salīdzinot ar prismu vai stockman:-)
01.09.2016 09:09 |
 
Reitings 1584
Reģ: 29.05.2016
meksikanka kad šajā forumā esmu lamājies tā kā piemēram linda, kuras komentāri sastāv tikai no lamāšanās?
Man ir atmiņa laba, tāpēc varu droši teikt, ka sievietes par ielasmeitām esmu nosaucis 1 vai 2 reizes pa visu šo laiku, bet tas bija attiecīgajā tematā. + vel reizi lindu nosaucu par tādu, jo pēc viņas komentāriem par skolas laiku varēja saprast, ka viņa tāda tajā laikā bija.
Tad man jautājums, kā savādāk nosaukt pircēju, kas izmētā preci, saplēš iepakojumu un mierīgi soļo tālāk nepasaucot nevienu + vel iekāpj izbērtajā iekšā. Tikai lopi aiz sevis nesavāc! Cilvēks ar to atšķiras, ka cilvēks satīra. Tātad tie pircēji ir lopi.
Es neesmu izņēmums un lamājos, kad vajag, bet pamatā tikai pie sevis + manā vārdu krājumā nav divstāvīgi vārdi. Tā kā ja tu met akmeni manā dārziņā, tad tev tas pats jādara arī citu. Piemēram pieminētās lindas, jo viņas komentārus dažreiz tiešām pretīgi lasīt...slims prāts.
.................................
Itsme jā ir arī riebīgi pārdevēji, bet tas neattaisno pircējus. Iespējams pārdevējs būtu laipnāks, ja visu dienu tie lopi nebūtu izbesījuši.
Un dažreiz jau pircēji ir riktīgi dīvaini....lieku preci plauktā, atnāk un jautā kur stāv kāda prece...un tā prece ir man rokās ko es šobrīd lieku plauktā. Citreiz es apstulbstu jo nevaru saprast vai pareizi saprotu jautājumu, ja deguna galā ir prece.
+ no rīta aizeju labā garastāvoklī uz darbu, vakarā jau pie sevis lamājos. Loģiski ka vairs nesmaidīšu, kad kāds ko prasa, ja visu dienu esmu vācis aiz pircējiem. Un nē, tas nav mans pienākums, vismaz darba aprakstā nav minēts. Citi darbinieki atstāj, nevāc. Es citreiz arī nospļaujos. Tikai lai pēc tam citi nenāk un nemeklē to preci, ja plauktā nav. Vainojiet tos lopus ne pārdevējus.
................................
Vismaz LV likumdošanā veikaliem nav pienākums pārdot par tādu summu, kā norādīts.
..................................
Ar visu šo es gribēju pateikt, ka ja pircējs ir normāls viņš nekad nerīkosies cūciski + pats sekos līdzi ko pērk un pa cik. Tāpat labs darbinieks nekad nelaipni neatbildēs, ja pircējs nebūs no riebīgajiem.
Ar to arī beidzu šo tēmu.
Jauku dienu!
01.09.2016 09:23 |
 
Reitings 1584
Reģ: 29.05.2016
P.S. Sognare tieši tā! Saimnieciska esi. Liels + tev:-)
01.09.2016 09:25 |
 
Reitings 3450
Reģ: 06.06.2015
Likteņa vēstnesi paldies. :-)
Vispār man liekas,ka veikala kvalitāte kā tur izskatās lielā mērā ir atkarīga no personāla kas tajā veikalā strādā. Pie manām mājām supernetto preces bieži vien ir nekārtīgi saliktas ,veci dārzeņi kasetēs, bet supernetto kas atrodas Purvciemā man labāk patīk,jo šķiet kārtīgāk salikts. Diemžēl man tas par tālu.:-)
01.09.2016 09:40 |
 
Reitings 605
Reģ: 04.06.2016
Likteņa vēstnesi, redzi, tu nonāc pretrunās. Saki, ka loğiski, ka vairs nesmaidīsi, ja būsi visu dienu kko vācis. Pēc tam jau saki, ka labs darbinieks nekad nelaipni neatbildēs, ja pircējs nebūs riebīgs. TIEŠI TĀ!! Labs darbinieks arī riebīgam klientam atbildēs pieklājīgi, nevis ar skatienu zemē iedzīs. Esmu gājusi vairākas pārdošanas apmācības un vienmēr un visur tiek uzsvērts, ka klients ir pirmajā vietā! Lai cik slikti tev arī neklātos, lai cik ļoti tevi kāds būtu izbesījis vai nezinu, sāpētu galva, piemēram, tu nedrīksti to izrādīt klientam. Kāpēc gan normālam pircējam, kurš laipni tev ko jautā, būtu jăsaskarās ar nepatīkamu attieksmi? Man nekad nav ienācis prātā pret saviem klientiem šādi izturēties, jo viņi taču ir tie, kas nodrošina manu algu.
01.09.2016 09:46 |
 
Reitings 4962
Reģ: 24.08.2013
Veikalos nekad neārdos, preces nepametu, kur pagadās, bardaku netaisu, par pāris centiem skandālus netaisu, darbiniekus cenšos lieki netraucēt, jo varu iztēloties, cik briesmīgi ir tur strādāt, uzskatu, ka esmu labs klients. Bet tagad lasot, kā LV stāsta, kā tik visādi darbinieki negāna klientus, jūtos tā...nedaudz kā pliķi sejā dabūjusi. Ticu, ka ir briesmīgi klienti, neadekvāti klienti, bet, manuprāt, nav labi viņus lamāt un saukāt un nav arī labi, ka tāpēc, ka kāds darbinieku nokaitinājis, jācieš pēc tam kādam pavisam normālam pircējam.
LV, katrā darbā ir savas problēmas, iemesli, par ko dusmoties, kas kaitina, ja ir par grūtu, visi jāsaukā par lopiem un cūkām, ir skaidrs, ka tāda joma nav domāta Tev. Nezinu, kādi ir citi darbinieki, ko viņi domā, bet Tu šobrīd vismaz man ļoti sabojāji iespaidu par visiem sfēras darbiniekiem. :-(
01.09.2016 09:50 |
 
Reitings 2872
Reģ: 26.10.2012
Nē, nu tas ir skaidrs, ka pret pircējiem nedrīkst izgāzt savu slikto garastāvokli utt un nelaipni atbildēt.
Man arī darbā bija ļoti bieži slikts garastāvoklis, bet nu ja pircējs kaut ko vaicāja utt, tad vienmēr tikuntā atbildēju. Varbūt ne ar holivudas smaidu, bet nu pieklājīgi un normāli.
Vienreiz, kad kāda kundze mani lamāja par kādu kārtējo kaut ko (neatceros ko, bet kkas noteikti ar cenu), tad es stāvēju, smaidīju un māju ar galvu. Šī man uzkliedza - a ko tu vispār smaidi? Tad man bij tāds wtf :D Kundze laikam gribēja mani saraudināt.
01.09.2016 09:51 |
 
Reitings 4962
Reģ: 24.08.2013
Un nesaprotu to it kā briesmīgo taupīšanu triecoties uz kādu citu veikalu, tāpēc, ka tur kāda prece maksā padsmit centus lētāk un saukt to par gudru saimniekošanu. Zini, es vairāk degvielā nobraucu kā tur ieekonomēju, vispār nesaprotu to skraidīšanu pa veikaliem meklējot tās izdevīgās lietas-to laiku braukājot un degvielu neviens neskaita? Tas nāk par velti?
01.09.2016 09:52 |
 
Reitings 2872
Reģ: 26.10.2012
Nu par naudas krāpšanu pie kases, tur jābūt baigam meistaram, lai kko iebāztu kabatā. Mums pie katras kases bija kamera, turklāt, beidzot darbu, kasi pārskaitīja cita cilvēka klātbūtnē. Bet nu ir jau visādi cilvēki, nebrīnos, ja arī kāds mēģina kaut ko iebāzt kabatā.
01.09.2016 09:56 |
 
Reitings 500
Reģ: 03.03.2014
Forša aplikācija, iepērkos RIMI, jo vairāk patīk par pārējiem veikaliem, dažreiz Supernetto, jo tuvāk un tirgū pēc gaļas un augļiem. Rēķināt katrā veikalā, kas lētāk sanāk, neredzu jēgu, bet izšķērdīga arī neesmu. Katrā ziņā, no LV atzinību neiegūšu un plusiņu par saimnieciskumu arī nē.

Bet tagad lasot, kā LV stāsta, kā tik visādi darbinieki negāna klientus, jūtos tā...nedaudz kā pliķi sejā dabūjusi.

O jā! Esmu šokā par tādu riebīgumu iekšā, jau pēc skolas diskusijas sanāca, ko secināt, bet šis vispār ir kronis. Ieteiktu tev iemācīties tādus sīkumus neuztvert tik personīgi un iemācīties, ka katram cilvēkam ir savi dzīves paradumi un savs skatījums uz lietām. Protams, nolamāt kādu cosmo meiteni par m**** ir raksturīgs dažiem puikām forumā, bet nav jau jālec līdzi.
01.09.2016 10:07 |
 
Reitings 3450
Reģ: 06.06.2015
quote]Un nesaprotu to it kā briesmīgo taupīšanu triecoties uz kādu citu veikalu, tāpēc, ka tur kāda prece maksā padsmit centus lētāk un saukt to par gudru saimniekošanu. Zini, es vairāk degvielā nobraucu kā tur ieekonomēju, vispār nesaprotu to skraidīšanu pa veikaliem meklējot tās izdevīgās lietas-to laiku braukājot un degvielu neviens neskaita? Tas nāk par velti?
01.09.2016 09
Marissa protams,ka dēļ desmit centiem ,neskriešu uz citu veikalu, bet bieži vien viena un tā pati prece var atšķirties pat 1.50 eiro apmērā vai pat 2x lētāka. Un takā man visi veikali ir gandrīz blakām viens otram, es visur eju ar kājām.Kaut piemēram vistas fileja vienā veikalā būs par 5.99 eiro, citā par 3. 30:-)
01.09.2016 10:31 |
 
Reitings 569
Reģ: 01.08.2016
Es, piemēram, vispār nemēdzu smaidīt, tomēr tas netraucē pielietot klasisko uzvedību intelektuāļu vidē.
01.09.2016 10:36 |
 
Reitings 11330
Reģ: 17.04.2012
Veikalos nekad neārdos, preces nepametu, kur pagadās, bardaku netaisu, par pāris centiem skandālus netaisu, darbiniekus cenšos lieki netraucēt, jo varu iztēloties, cik briesmīgi ir tur strādāt, uzskatu, ka esmu labs klients. Bet tagad lasot, kā LV stāsta, kā tik visādi darbinieki negāna klientus, jūtos tā...nedaudz kā pliķi sejā dabūjusi. Ticu, ka ir briesmīgi klienti, neadekvāti klienti, bet, manuprāt, nav labi viņus lamāt un saukāt un nav arī labi, ka tāpēc, ka kāds darbinieku nokaitinājis, jācieš pēc tam kādam pavisam normālam pircējam.

+++
Ar vienu vienīgu piebildi - mani vispār neinteresē, ko par mani domā pārdevēji, viesmīļi vai vispār kāds random cilvēks. Es izturos ar cilvēkiem pret cieņu un ja nu kādam slikts garīgais, nu tak manis pēc :D Bet šajā diskusijā jau visi iegaumēja, ka esam fūrijas, cūkas un lopi. Tikai, dārgais LV, neaizmirsti, ka pats esi daļa no šīs sabiedrības ;-)
Un, starp citu, man nesen Maximā bija labs gadījums. Gāju pirkt draudzenei dāvanā konfekšu kasti. Skatos, o, atlaide, un laba. Eju pie kases - tur cena par 0,50 centiem lielāka. Es prasu, kāpēc tāda cena, ja uz cenu zīmes ir cita cena. Pārdevēja aizgāja pakaļ cenu zīmei, salīdzināja kodus un secināja, ka tiešām nemeloju un/vai neesmu neko sajaukusi, aizgāja pie vadības. Atnāca ar izcilu atbildi, ka viņi nezin, kā tas varēja gadījies, nu gan jau dators pats kaut ko sajauca. Ok, es jau sapratu, ka viņa nav vainīga un tāpat tas končas paņēmu, neiešu 0,50 centu dēļ baigi strīdēties, bet nu vismaz (cerams) nepareizu cenu zīmi nomainīja. To stāstu tikai tāpēc, lai mīļais LV beigtu psihot un cildināt pārdevējus, vienlaicīgi noniecinot pircējus
01.09.2016 11:00 |
 
Reitings 569
Reģ: 01.08.2016
lv pats ir " ļoti, ļoti īpaši smags gadījums ". Nav vērts viņu lasīt. Gadiem kunkst, ka nepadodoties valodas utt utml utjpr.
01.09.2016 11:04 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits