Veikalos nekad neārdos, preces nepametu, kur pagadās, bardaku netaisu, par pāris centiem skandālus netaisu, darbiniekus cenšos lieki netraucēt, jo varu iztēloties, cik briesmīgi ir tur strādāt, uzskatu, ka esmu labs klients. Bet tagad lasot, kā LV stāsta, kā tik visādi darbinieki negāna klientus, jūtos tā...nedaudz kā pliķi sejā dabūjusi. Ticu, ka ir briesmīgi klienti, neadekvāti klienti, bet, manuprāt, nav labi viņus lamāt un saukāt un nav arī labi, ka tāpēc, ka kāds darbinieku nokaitinājis, jācieš pēc tam kādam pavisam normālam pircējam.
LV, katrā darbā ir savas problēmas, iemesli, par ko dusmoties, kas kaitina, ja ir par grūtu, visi jāsaukā par lopiem un cūkām, ir skaidrs, ka tāda joma nav domāta Tev. Nezinu, kādi ir citi darbinieki, ko viņi domā, bet Tu šobrīd vismaz man ļoti sabojāji iespaidu par visiem sfēras darbiniekiem. :-(