rimi

 
Reitings 3450
Reģ: 06.06.2015
Šodien google play pie jaunumiem ieraudzīju aplikāciju rimi, meitenes tik laba, izvēlies sev tuvāko rimi, redzi produktu aprakstus un alternatīvas. Man ļoti patīk
31.08.2016 20:00 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
LV, nē, jo akcijai parasti ir datums virsū! Lasi, ko es rakstu.
Jā, zinu, tāpēc es teicu, ka citās vietās ir viens, kas to dara. Man tur nav nekādu pienākumu, sen jau nestrādāju. Nu Rimi netaisat jūs, taisa kāds cits - RIMI darbinieks, viņa pienākums ir visu nomainīt, nevis klientam blenzt uz visiem svītru kodiem.
31.08.2016 22:53 |
 
Reitings 1584
Reģ: 29.05.2016
Apple_pie ja tu esi strādājusi Superneto, tad zini kāds darba apjoms ir jāizdara, nav laika sekot līdzi ko dara aģenti, jāstrādā.
Allison pircējs var ņemt, bet lai pēc tam rēķinās ka kasieris (sveramajām) var nezināt kodu vai arī ir bijis man kad ieliku preci plauktā, aizeju taisīt, bet prece vel nav sistēmā tāpēc nākas ņemt laukā. Tāpēc aizejot pie kases pircējs fiziski nevar to preci iegādāties, jo kodu neņems sistēma pretī.
Ja man nesakrīt cena, es pie kases vnk nepērku!

Piekrītu.
a kādam nepatīk darbs ar cilvēkiem, tad jāizvēlas citi darbiņi!
Salātus es gatavoju pašrocīgi, parasti. Ātri, lētāk un ļoti veikli. Neciešu, ka kāds māca, kur man kas jāpērk. Un tajā imi es strādnieka, ne kasiera vietu meklētu, ja reiz klienti nepatīkot kādam te forumā.

Laikam uzkāpu uz varžacs? Starpcitu pilnīgi visi pārdevēji domā līdzīgi par tādiem pircējiem. Mana bijusī kolēģe viņus sauca par pacientiem (ja uztverat domu:-D ). Vnk cilvēki ir lopi, kas iedomājas ka veikalā var visu darīt, kas ienāk prātā. Šaubos vai pa savu māju izmētā produktus.
Ir vel šlaka, kas izdzer/apēd preci, nesamaksājot. + vel visādus pigorus strādā.
Un šādus pircējus lamā sākot no pārdevējiem līdz pat priekšniekiem.
31.08.2016 23:02 |
 
Reitings 1584
Reģ: 29.05.2016
Apple_pie piekrītu, bet arī klienta pienākums ir skatīties, jo tas ir paša interesēs. Jo galu galā lielveikali ir pašapkalpošanās veikali.
31.08.2016 23:04 |
 
Reitings 569
Reģ: 01.08.2016
Ha, ha, ha. Tu, Likteņa Vēstnesi, esi redzējis īstus pacientus, ne " sauktos "?
Vari pieteikties par sanitāru traķenē, kādā no lielajām slimnīcām uzņemšanā un būs prieks.
Vēl jautrāk apgūt ārsta vai ārsta palīga profesiju un pabrauk uz " Ātrajiem " dežūrās. Vai par šoferi.
Būs jautrība.
N.B un man vienalga, ko pārdevēji domā par citiem.
31.08.2016 23:12 |
 
Reitings 2872
Reģ: 26.10.2012
Oi, es ar esmu veikalā pastrādājusi. Un man tāpat kā Likteņa Vēstnesim reāli besīja tie, kas visu izmētā. Esmu no saldējuma saldētavas olas vilkusi ārā, čipšus utt Pie alkohola mūžīgi mētājās jau minētiem salāti trauciņos un desas (te es mēģināju saskatīt loģiku, ka cilvēks beigās izdomājis, ka iedzers 2 aliņus, un salāti vairs nesanāk) :D
Un par cenām arī, protams, gadījās, ka nebija nomainīts vai kāds ne tur pielicis, tad seko gara izlamāšana, ka "visi šeit mēģina nabagu apkrāpt, speciāli liek mazākas cenas, bet kasē sit lielākas, šajā veikalā vairs nekad nenāks". Nākošā dienā šis ir atkal klāt :D
31.08.2016 23:17 |
 
Reitings 1584
Reģ: 29.05.2016
uap kādā sakarā tu to man saki? ne jau es viņus tā saucu...es vnk par lopiem, pidariem tādus pircējus dēvēju.
man vienalga, ko pārdevēji domā par citiem.

Ja būtu vienalga, tad tu ''nepiesietos'' maniem vārdiem. Visticamāk tu pati piederi pie tiem veikalu vandāļiem, kas sevi stāda augstāk par citiem, tāpēc arī nepatika ka nosaucu par lopiem.
Bet es saku kā ir. Cilvēki tiešām ir cūciski...
31.08.2016 23:19 |
 
Reitings 569
Reģ: 01.08.2016
Man patīk, ka uzkāpu uz varžacs, redz, es salātus varu mājā ātri pagatavot, ārprāts, varbūt spētu lielveikalā arī tos gatavot, nevajadzētu pie kases strādāt;). :-)
31.08.2016 23:20 |
 
10 gadi
Reitings 10604
Reģ: 16.07.2009
Super,noderēs! Paldies! ;)
31.08.2016 23:21 |
 
Reitings 2872
Reģ: 26.10.2012
Pasaulē ir 2 veidu cilvēki - tādi, kas ir kādreiz strādājuši vai strādā tirdzniecībā un tādi, kas nekad to nav darījuši. Viens otru šie cilvēki nekad nesapratīs.
Es arī, pirms biju strādājusi veikalā, domāju, ka kasiera darbs ir easy - sēdi un pīkstini. Dusmojos, ja kasierim lēni iet vai kkas ar cenām nav, bet kad pastrādāju veikalā, man ir pavisam cits skatījums uz tur notiekošo.
31.08.2016 23:22 |
 
Reitings 1584
Reģ: 29.05.2016
P.S. Ir dzirdēti gadījumi, kad pielaikošanās kabīnēs ir kaka atstāta:-D Tad nu gan jādomā kur smadzenes pircējs atstājis.
31.08.2016 23:22 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Fejja, es piederu pie pirmajiem, bet nu ir citreiz pārdeveji arī pie daudz kā vainīgi. Protams, nerunāju tagad par desām pamestām pie alus
31.08.2016 23:23 |
 
Reitings 2872
Reģ: 26.10.2012
P.S. Ir dzirdēti gadījumi, kad pielaikošanās kabīnēs ir kaka atstāta Tad nu gan jādomā kur smadzenes pircējs atstājis.

Man tas nav "dzirdēts", bet reāli piedzīvots. Tik ne pielaikošanas kabīnē, bet apkopējas kabūzī, spainī. Tādi cilvēki arī staigā pa pasauli :D
31.08.2016 23:24 |
 
Reitings 1868
Reģ: 25.05.2014
P.S. Ir dzirdēti gadījumi, kad pielaikošanās kabīnēs ir kaka:D atstāta Tad nu gan jādomā kur smadzenes pircējs atstājis.

Tie gadījumu nemaz nav tik reti. Reiz stāstīja viena sieviete, kas strādājusi lielveikalā: ienākusi kaut kāda jauna meitene un mērījusi apģērbu, pēc tam neko nav nopirkusi, bet devusies prom. Vēlāk pārdevējas jutušas neciešamu smaku no pielaikošanas kabīnes... Neturpināšu, jo tālāko varat iztēloties.
31.08.2016 23:26 |
 
Reitings 2872
Reģ: 26.10.2012
Apple, protams, ja cenas nav laikus nomainītas vai pieliktas, tad tur ir darbinieka vaina. Bet ir cilvēki, kas māk pieklājīgi palūgt, cik prece maksā vai arī norādīt, ka nav pielikta cena, nevis taurēt virsū, ka es mēģinu viņu apkrāpt un šis ir viens varen tizls veikals :D
31.08.2016 23:26 |
 
Reitings 1584
Reģ: 29.05.2016
uap es tavu domu nesapratu...es par salātiem minēju tos, ko Rimi pārdod trauciņos. Regulāri es savā nodaļā viņus atradu (veikala pretējais stūris). Tā tak ir ātri bojājoša prece! Piemēram piena izstrādājumus ļoti bieži varēja no rītiem atrast pa zāli izmētātus...
Kur cilvēkiem prāts? Tā nav viņu manta ar kuru var darīt ko grib, bet gan pieder veikalam.
fejja piekrītu. Tāpēc iesaku katram pastrādāt veikalā, tad sapratīsiet ka nevar uzvesties kā cūkas.
31.08.2016 23:27 |
 
Reitings 1584
Reģ: 29.05.2016
Tiešām? Man tādu gadījumu viena bijusī kolēģe stāstīja. Domāju, ka tas ir tikai viens tāds gadījums:-D Nu gan cilvēki:-D
31.08.2016 23:29 |
 
Reitings 569
Reģ: 01.08.2016
Atraduši supergrūtos darbus, kur sūdzēties par sliktiem klientiem. Jums tur kameras, apsargi. Vot uz ātričkas pastrādājiet, kur pasauc uz pažobeli un ...vai kaut kur līdzīgi.
Veikalā vēl ļoti drošs, komfortabls un labs darbs! Ērts.
31.08.2016 23:33 |
 
Reitings 1584
Reģ: 29.05.2016
Man ir bijis gadījums tāds: Pircēja pienāk, pa krieviski sāk runāt. Cik iebraucu tad ne tā cena. Pārbaudu pie skenera, jā tiešām mainījusies uz lielāku. Pasaku lai iet uz informācijas centru. Šī kaut ko turpina bubināt.
Ko man te būtu vairāk jādara? Nevaru es tak viņai naudu atgriezt, to var tikai informācijas kasē! Mans pienākums šajā situācijā ir pateikt ko darīt, un uzlikt pareizo cenu. Bet tā vietā pretī saņemu lamāšanos...
31.08.2016 23:34 |
 
Reitings 1868
Reģ: 25.05.2014
Par cenu nekorektu attēlošanu es piekrītu. Nedomāju, ka veikali to dara apzināti, tomēr uzskatu, ka tirgotājiem pienāktos savas reputācijas dēļ pieciest sīkus zaudējumus un pārdot preces par to cenu, kas norādīta zālē, citādi pats esmu vairākkārtīgi saskāries ar situāciju, kad produkts, kuram ir kā norādīta akcijas cena, kasē tiek ieskaitīts par pilnu cenu. Man piemīt niķis, stāvot rindā, saskaitīt pirkuma kopējo summu - uzreiz pamanu, ja kasē liek maksāt vairāk.
31.08.2016 23:35 |
 
Reitings 112
Reģ: 22.08.2016
Esmu kādu laiciņu strādājusi lielveikalā un kopš tā laika vairs nekad neuzvedos tik cūciski kā liela daļa apmeklētāju, kurus redzēju ikdienā sev apkārt. Ja agrāk nepievērsu uzmanību tam, ka kaut kur kaut kas nokritis vai kāda prece ne tur nolikta, tad tagad, neskatoties uz to, ka tas nav mans pienākums, pacelšu no plaukta nokritušu preci un nolikšu vietā vai arī tad, ja redzēšu, ka, piemēram, piena pudele stāv ābolu grozā, man gabals nenokritīs no tā, ja aiznesīšu to uz piena nodaļu, pat ja tas man nebūtu jādara, jo esmu pircējs-parastais. Arī svītru kodus salīdzinu diezgan bieži, ja man nav skaidrība par to, ka konkrētā prece tiešām varētu maksāt tik dārgi/lēti. Man nav grūti apskatīt tos divus ciparus koda beigās. Katrā ziņā tas ir vieglāk kā pēc tam kliegt uz nevainīgu, neko sliktu neizdarījušu pārdevēju par to, ka siers maksā ne 4,00 eiro kilogramā, bet 4,50. Jā, varbūt man tas viss nebūtu jādara, taču gabals no tā visa nenokrīt un arī pāris minūtes, kuras tas viss prasa, tik un tā diez vai izmantotu lietderīgāk. Vienkārši ļoti labi zinu, ka ne vienmēr laikā atbildīgais darbinieks var paspēt samainīt cenu zīmes, ne vienmēr arī paši pircēji izturas saprotoši. Rezultātā rodas domstarpības un strīdi, taču arī kasēs sēž cilvēki, tāpat kā cilvēki ir arī zāles darbinieki. Un, diemžēl, cilvēki mēdz kļūdīties un ne vienmēr visu izdarīt perfekti. Un arī pārdevējas bieži vien nav pelnījušas visas tās negācijas, kuras nāk pār viņu galvām, tikai tāpēc, ka kaut kur kāda cena neatbilst vai ka nabaga pārdevēja nevar uzminēt vai tie tomāti tajā maisā ir no Latvijas vai Turkmenistānas.
31.08.2016 23:41 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits