rimi

 
Reitings 3450
Reģ: 06.06.2015
Šodien google play pie jaunumiem ieraudzīju aplikāciju rimi, meitenes tik laba, izvēlies sev tuvāko rimi, redzi produktu aprakstus un alternatīvas. Man ļoti patīk
31.08.2016 20:00 |
 
Reitings 1584
Reģ: 29.05.2016
Ir prasība sekot līdzi termiņiem, bet nu nevar jau visam izsekot līdzi...piedevām ja ir tādi pircēji-lopi, kas izmētā pa visurieni preci. Kad strādāju Rimi es redzēju i gaļu iesviestu plauktā pie kafijas, i saldējumu pie čipsiem, i maizi uzmestu augšā, virs plaukta. Un tad sūdzas te dažs, ka termiņš vecs...ja paši vien vainīgi, ka visu izmētā. Kā tad lai pārdevējs visam izseko līdzi?
Un liels + Robertam par to, ka māk saimniekot. Citādi palasot cosmo forumu liekas, ka šis ir kāds bagātnieku - izšķērdētāju forums.
Piemēram kāpēc vienādas auzu pārslas pirkt Rimi, ja tādas pašas Superneto ir lētāk? Gudrs cilvēks māk saimniekot!
31.08.2016 21:53 |
 
Reitings 1584
Reģ: 29.05.2016
Ak jā... izmantošu iespēju un nolamāšu visus tos lopus, kas paņem bulciņas/salātus. Pārdomā un atstāj kaut kur. Katru (!!!) dienu dabūju nest atpakaļ. Vienreiz vienu pieķēru, kad aizrādīju, vel nikna palika. Vnk apriebušies šādi atsaldēti cilvēki. Labi, ka vairs nestrādāju ar pārtiku...
31.08.2016 21:57 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Nu citiem varbūt nav Supernetto nekur tuvumā, tāpēc arī pērk Rimi. Par pārējo varu tikai piekrist, esmu strādājusi veikalā, cilvēki tiešām ir nevīžīgi, cūciski un kopumā ne ļoti patīkami klienti.
31.08.2016 22:02 |
 
Reitings 1584
Reģ: 29.05.2016
Tas bija kā piemērs. Lai gan Rīgā Superneto tak pietiekoši...manā rajonā pat divi. Viens pie mājām, otrs mazliet tālāk.
Bet nu Rimi/Maxima ir gan ļoti daudz. Maxima daudzas lietas var atrast lētāk nekā Rimi, bet nē neiepērkas, jo nav tik prestiži.
Man žēl, ka man tuvāko Prismu likvidēja, otrs (Pļavniekos) laikam aizvien slēgts.
Jāseko visiem rajona veikaliem līdzi, kas labs uz akcijām. Tad arī varēsiet ietaupīt naudu uz pārtiku nevis grūst astronomiskas summas iekšā, kā te lasu...
Lai vai kā būtu katram pašam jāskatās ko pērk. Vecu vai jaunu. Es kad iepērkos vienmēr skatos uz termiņiem un svītrukodiem (daudzi neskatās un pēc tam brīnās, ka maksā dārgāk, paši vainīgi).
31.08.2016 22:13 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
LV, nav vainīgi.. ja uz cenu zīmes ir norādīta viena cena, man ir tiesības saņemt preci par tādu cenu. Tāpēc ir jāskatās līdzi, vai cenas ir izvietotas pareizi. Es neeju veikalā, lai tagad katrai cenu zīmei blenztu svītrukodu.
31.08.2016 22:15 |
 
Reitings 1816
Reģ: 10.04.2014
Jā bet nez kadēļ katru reizi kad es pie kases šo aizrādu, ka cena tur bija norādīta cita, tad man saka ka tur ir nepareizi, ka tā redz neesot kasieres vaina, un vai nu lai es pērkot pa to kas pie kases, vai nepērkot, un tad vēl sāk veidoties rinda
31.08.2016 22:21 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Kasieres vaina tā bieži noteikti nav, jo ir kasieres, kas tiešām strādā tikai kasē, citreiz sistēma nogļuko, citreiz zāles darbinieks nav uzdevumu augstumos, bet tā nav, ka man tagad visi svītru kodi jābauda..
31.08.2016 22:24 |
 
Reitings 1816
Reģ: 10.04.2014
nu jā es jau kasieri nevainoju, esmu iemācījusies ka likums itkā ir pircēja pusē, bet tomēr prakse rāda vai nu pērc par to cenu kas pie kases, vai pasaki ka nepirksi un lai ņem nost
31.08.2016 22:26 |
 
Reitings 1584
Reģ: 29.05.2016
Atvaino bet tu esi dīvaina? Cena norādīta konkrētai precei!
1) Ļoti bieži esmu saskāries ar gadījumiem, kad pircēji paši ir ko bīdījuši, likuši, kā rezultātā cits paņem preci, nopērk un tad brīnās kāpēc tāda cena...lai gan tā prece stāvēja blakām ar savu cenu zīmi. Pircējs bija par slinku lai salīdzinātu pēdējos ciparus kodam.
2) Ir plaukti, kur prece ir sabāzta ļoti blīvi. Piemēram garšvielas. Kā rezultātā bieži vien attiecīgā cena neatrodas tieši pretī, bet gan mazliet sānis. Ir tik grūti paskatīties dažus centimetrus sānis?
3) 99,9% pārdevējs nav vainīgs, bet gan pircējs, ja nopērk ne to.
31.08.2016 22:27 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Nē, es neesmu dīvaina, man liekas, ilgāk tādās vietās esmu nostrādājusi kā Tu. Es nerunāju tagad par gadījumiem, kad pavisam cita prece pielikta, bet, piemēram, citreiz precei palielinās cena, bet nav izprintēta jaunā cena un pielikta, stāv vecā, piemēram, 4 centi mazāka.. man principa pēc ir tiesības pirkt par tādu cena, kāda ir norādīta!
31.08.2016 22:28 |
 
Reitings 1584
Reģ: 29.05.2016
givenchy ir trīs varianti:
1) Ne tā cena skatīta.
2) Mainījusies precei cena )preču speciālista pienākums, ne ierindas pārdevēja), bet vel nav nomainīta pret jauno.
3) Akcija beigusies, bet cena nav vel noņemta.
Apple_pie tā nav. Kasieri nestrādā, vismaz Rimi tikai kasē. Viņus pieliek arī citreiz zālē palīgā + sveramajām precēm viņiem ir pienākums pierakstīt kodus. Tāpatās vismaz manā bijušajā Rimi kasieri gāja uz zāli meklēt kodu, ja nebija salasāms vai negāja cauri.
Izstāstīšu vienu gadījumu: Ienāk jauns veids sveramās končas, ko aģenti (uzņēmumu pārstāvji, šajā gadījumā no Laimas) izliek uz paletes, protams bez cenām. Atnāk tupla pircēja, sagrābjas un iet uz kasi. Tā kā tas ir jaunums tad kasiere nezina kodu, bukletā nav arī. Nāk pie manis prasa. Kā es to varu zināt? Ne es liku, ne man ir zināms nosaukums lai atrastu datorā. Beigu beigās kautkā uzzināja kas tās ir par končām, bet kas pie šīs situācijas ir vainīgs? Kasieris, pārdevējs vai pircējs? Viennozīmīgi pircējs! Ko grābj to, kas vel līdz galam nav salikts?
31.08.2016 22:36 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
LV, jā, ir kaut kādas nodaļas, bet nav tā, ka, lūk, kasieris vainīgs, ka tieši tam pienam cena nepareiza, vienkārši tas ir vistuvākais pārstāvis, ko cilvēki redz, tāpēc viss tiek izgāzts uz viņam.
Varbūt nākamreiz šajā situācijā ieteikt pārstāvim vai atbildīgajam izveidot cenu zīmi un tikai tad visu krāmēt ārā. :) Tas būtu risinājums, lai uzreiz pateiktu, cik maksās.
31.08.2016 22:39 |
 
Reitings 1584
Reģ: 29.05.2016
citreiz precei palielinās cena, bet nav izprintēta jaunā cena un pielikta, stāv vecā, piemēram, 4 centi mazāka.. man principa pēc ir tiesības pirkt par tādu cena, kāda ir norādīta!

Ja tu esi strādājusi tamlīdzīgā vietā, tad tu zini, ka tas ir preču speciālista pienākums, ne pārdevēja, jo mirstīgajam pārdevējam nav pieejas tai sistēmai kur uzrāda cenu izmaiņas. Rimi var būt cenu izmaiņas (parasti) otrdienās/ceturtdienās.
Un nē, tev nav tiesības par tādu cenu pirkt. Bet tev ir tiesības atgriezt informācijas centrā preci un atgūt naudu.
31.08.2016 22:40 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Es esmu strādājusi SuperNetto, kur mums bija pieeja cenām, arī pienākums tās nomainīt! Un kāds starpība - preču speciālists vai pārdevējs? Abi ir Rimi darbinieki, acīmredzot, atbild par to, lai viss ir ok.
Nē, man ir tiesības pirkt.
31.08.2016 22:44 |
 
Reitings 1584
Reģ: 29.05.2016
Apple_pie tie aģenti paši netaisa cenas. Cenas taisa preču speciālisti un/vai pārdevēji. Aģenti pasaka ko vajag un uztaisa.
Bet nu kā kurš aģents, cits sakarīgs, cits ne tik ļoti. Konkrēti tie no Laimas man besī, jo bieži vien plauktā šokolādes uz savu roku pārkārtoja, lai gan paredzēts pēc planogramas...un tad jāklausās citos aģentos, ka viņu nopirktā vieta aizņemta.
Tajā gadījumā tas bija izvietojums uz Ziemassvētkiem, ko būvēja Laimas aģenti, vel nebija pabeigts, kad viena pircēja sagrābās.
31.08.2016 22:45 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Es zinu, ka aģenti netaisa, bet speciālisti redz, ka ieradies kārtot, tad nu uzreiz to var nokārtot, tas būtu risinājums, protams, nevajag grābt, ja nav cenas, un tad kasīties, ka par lielu.
31.08.2016 22:46 |
 
Reitings 103
Reģ: 29.01.2009
Ja prece ir pieejama veikalā, kāpēc klients to nevar nemt? Man, piemeram, dzīvē ir svarīgākas lietas ar ko nodarboties kā skaitīt centus, tāpēc arī standarta produktiem neskatos uz cenām. Man ir bijis, ka penemu auglus vai dārzenus un pie kases pārdecēja man prasa, cik tie maksā. Nu es nezinu! Skaidrs, ka, piemēram, āboli nemaksās Rimi 10 eur/kg, bet, ja standartā maksā 1eur/kg vai 2 eur/kg, man reāli vienalga, jo es gribu konkrētus ābolus. Man liekas dīvaini, ka kasieres bolās lielām acīm, ka pasaku, ka nezinu cik maksā. Klienta pienākums nav zināt visas cenas.
31.08.2016 22:47 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Man vispār liekas ok sākumā visu sakārtot sistēmā, tad kaut ko sākt krāmēt.. labāk, lai stāv tukša cenu zīme bez preces, nekā otrādāk.
31.08.2016 22:49 |
 
Reitings 569
Reģ: 01.08.2016
Ja man nesakrīt cena, es pie kases vnk nepērku!
Ja kādam nepatīk darbs ar cilvēkiem, tad jāizvēlas citi darbiņi!
Salātus es gatavoju pašrocīgi, parasti. Ātri, lētāk un ļoti veikli. Neciešu, ka kāds māca, kur man kas jāpērk. Un tajā imi es strādnieka, ne kasiera vietu meklētu, ja reiz klienti nepatīkot kādam te forumā.
31.08.2016 22:51 |
 
Reitings 1584
Reģ: 29.05.2016
Apple_pie tu zini, ka superneto nav tāds pārdevējs (Maximas variantā zāles darbinieks) kā Rimi? Jums tur vairāk pienākumu nekā mums Rimi. Mums nav piekļuves tai sistēmai (aizmirsu kā sauca). Erpos programmā varam uztaisīt vienīgi cenu...bet ja nav zināms saraksts kam mainās, tad nevar tak taisīt uz dullo.
Nē, man ir tiesības pirkt.

Kur tas rakstīts?:-D nav tev tiesību. Tev ir vienīgi tiesības atgriezt preci un saņemt naudu.
Ik pēc divām nedēļām maina akcijas. Tad sanāk, ja līdz veikala atvēršanai nav paspēts kādu cenu noņemt, tad pircējam ir tiesības pirkt par tādu cenu?:-D Muļķības!
31.08.2016 22:51 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits