Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Bankas (darbinieka) attieksme pret klientu

 
Reitings 1263
Reģ: 10.03.2015
Sveiki, gan jau ir dzirdēts (un varbūt pat izbaudīts uz savas ādas) tas, ko tagad moderni dēvēt par Zini savu klientu. Biju, aprunājāmies. Cita starpā man tika pajautāts, vai īpašumā ir auto. Jā, ir. Kāds? Nosaucu marku un modeli. Cik tas ir vērtīgs? Atbildēju, ka nezinu, jo auto iegādāts jau vairāk nekā pirms 5 gadiem, un auto tirgus aktuālajām cenām līdzi nesekoju. Turpmākais sarunas saturs liecināja, ka tieku uzskatīts par dīvainu cilvēku, kas tik ilgi brauc ar vienu un to pašu auto, kā arī neplāno to tuvākajā laikā mainīt - ne ar, ne bez bankas pakalpojumu izmantošanas.
Vai Jums ir bijušas līdzīgas situācijas? Kad bankas darbinieks reāli ir sabojājis garastāvokli un līdz ar to nevis uzlabojis, bet pasliktinājis klienta attieksmi pret konkrēto banku?
P.S. Saite tēmas sākumā ir ilustratīva, lai saprastu, par kāda tipa sarunām ir tēma. Neesmu minētās bankas klients.
27.07.2016 13:44 |
 
Reitings 1263
Reģ: 10.03.2015
Informācijai - pēc 15 gadiem vairs neesmu šīs bankas klients.
31.07.2016 08:36 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
Cali lasiju nupat realu stastu. swedbanka pastavigajai klientei ar labiem ienakumiem un bez paradiem blokeja kontu, jo nebiuja atbiljeusi uz OBLIGATO ka izradas anketu. Un nav vina vienigaa.
27.07.2016 18:07 |
 
Reitings 3665
Reģ: 23.06.2016
Varbūt vienkārši neveiksmīga sarunas uzturēšana vai tiešām kāda produkta pārdošanas tehnika. Vispār mani arī kaitinātu, ja nebūtu jautājusi viña viedokli (un tam nebūtu nekāds sakars ar vizīti). Vispār, kāpēc gan autoram vajadzētu taisnoties kāpēc un kā viñš lieto konkrētu lietu (ja viss ir OK no likumīgā viedokła)?
27.07.2016 17:57 |
 
10 gadi
Reitings 1517
Reģ: 29.01.2009
Pilnīgi piekrītu Nikola. un Kailsals! :D
Pieklājīgi d...st pasūtīt bija domāts - ka vienkāši informē darbinieku, ka neatbildēsi uz jautājumiem, kas neattiecas uz obligāti sniedzamo informāciju! ;)
27.07.2016 17:52 |
 
Reitings 763
Reģ: 27.07.2014
Kad veikalā pārdevēja tev paprasīs "Tiešām ņemsiet vidējo trauciņu ar salātiem?" tu arī sāksi pārdzīvot, ko viņa ar to gribēja pateikt, ko viņa ar to domāja un vispār, ka uzskata tevi tagad par dīvainu? :D
Takš aizmirsti. Vispār situācijā neredzu neko tādu, kam veltīt vairāk par 3 minūtēm sava laika.
27.07.2016 17:30 |
 
Reitings 2290
Reģ: 19.10.2013
Tev bankai jāsniedz tikai tā informācija, kas oficiālajā anketā. Ja Tu ielaidies kaut kādās plāpās ar bankas darbinieku un no Tevis var viegli izvilkt informāciju, tad rēķinies ar sekām. Neuzskata bankas darbinieks Tevi par dīvainu, bet gan par viegli manipulējamu, kurš varētu uzķerties uz kādu līzinga, kredīta piedāvājumu.
27.07.2016 17:23 |
 
Reitings 1263
Reģ: 10.03.2015
Nikola. - nav runa par rakstisku anketu, bet sarunu klātienē.
27.07.2016 17:15 |
 
Reitings 2290
Reģ: 19.10.2013
Neesmu to anketu redzējusi, vai tur ir jautājumi par auto? Tu to anketu rakstiskā veidā redzēji? neticu, ka jānorāda marka, modelis un tagadējā tirgus cena.
27.07.2016 17:13 |
 
Reitings 1263
Reģ: 10.03.2015
Konkrētais auto ir tāds, kurš regulāri iziet TA ar 1x un arī tad vairāk par 1-2 vieniniekiem nenopelna. Līdz ar to neredzu iemeslu to mainīt.
27.07.2016 17:11 |
 
Reitings 27
Reģ: 02.07.2014
1) pērkot līzingā jaunu auto cilvēki ar to brauc līdz līzinga beigām un tad atdot kā pirmo iemaksu un ņem jaunu
2) lietotu auto parasti maina pēc 2-3 gadiem tāda statistika
3) nu varbūt ļoti, ļoti mīļš tas autiņš un tāpēc negribas atsvaidzināt
4) finansiālo apstākļu dēļ nav iespējas nomainīt
27.07.2016 17:08 |
 
Reitings 1263
Reģ: 10.03.2015
var rasties aizdomas
Par ko? Ka nākošo reizi aizmirsīšu nobremzēt un bankai būs par 1 logu mazāk? :-D
27.07.2016 17:05 |
 
Reitings 27
Reģ: 02.07.2014
Pirms 5 gadiem pirkta jauns auto no salona neizraisītu bankas darbiniekam šoku, bet ja tas ir nolietots auto un ar to ir braukts 5 gadi un nav domas mainīt auto var rasties aizdomas :D
27.07.2016 17:01 |
 
Reitings 1263
Reģ: 10.03.2015
Kāda iemesla pēc griezies bankā un kādā sakarā jautājums par auto?
Izlasi tēmas sākumu.
27.07.2016 16:56 |
 
Reitings 2290
Reģ: 19.10.2013
Kāda iemesla pēc griezies bankā un kādā sakarā jautājums par auto?
Es visur, gan bankās, gan citas iestādēs strikti pieturos pie tā, lai saruna būtu tikai un vienīgi par jautājumiem kādos esmu atnākusi, neatbilstošus jautājumus atšuju ar- kādā sakarā tas jums jāzin vai kaut kā tā. Varu arī pateikt, ka, ja tiešām tas nepieciešams, lai jautājumu noformē rakstiski un atsūta uz e-pastu vai pastu, varbūt atbildēšu.
Neviens no banku vai jebkura cita uzņēmuma pārstāvjiem, kuri man mēģina iesmērēt savu pakalpojumu, man garastāvokli nevar sabojāt. :-)
27.07.2016 16:54 |
 
Reitings 1263
Reģ: 10.03.2015
engelens - es domāju, ka d...st Tu vari pasūtīt privātpersonu, kura uz ielas spļauj Tev uz kurpes (un kura citus argumentus vnk nesapratīs). Solīdā iestādē tomēr es sagaidu, ka man nebūs jāizmanto šāda veida argumenti.
27.07.2016 16:37 |
 
10 gadi
Reitings 1517
Reģ: 29.01.2009
v35 ir uzvilkusies! :D Nopietni, tu cepies par tādiem jautajumiem? ja uzskati, ka Tavas automašinas vecums nekādi neietekmē NILL un citas FATCA prasības (ko arī neietekmē), tad var taču vienkāši pieklājīgi Bankas darbinieku d...st pasūtīt! nevis bojāt sev garastavokli!
27.07.2016 15:01 |
 
Reitings 1263
Reģ: 10.03.2015
Kailsals - man gan liekas, ka šo to būtisku neuztvēra jautājuma uzdevēja. Nez vai viņas formālās guildlines paredzēja konfliktsituācijas izraisīšanu.
27.07.2016 14:37 |
 
Reitings 1263
Reģ: 10.03.2015
Adaa - man kā klientam var un drīkst būt attieksme gan pret jautājumu, gan tā uzdevēju un darba devēju. Bet - man nav nepieciešama attieksme un/vai komentāri no uzdevēja vai viņa darba devēja par manu atbildi. Pilnīgi pietiks, ja viņi to būs saņēmuši.
27.07.2016 14:34 |
 
Reitings 763
Reģ: 27.07.2014
Labi, tu neuztvēri, ko es tev saku.
Lai veicas bankas nomaiņā :D
27.07.2016 14:33 |
 
Reitings 1263
Reģ: 10.03.2015
Roberts.I - arī ATM saskarnei vajadzētu būt tādai, lai tā a priori nekaitinātu lietotāju.
27.07.2016 14:30 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits