Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Darbs bankā!

 
Reitings 317
Reģ: 06.11.2012
Sveikas!

Vai kāda ir strādājusi bankā par klientu apkalpošanas speciālisti? Vai ir kādas atsauksmes vai kas specifisks šajā darbā ? :)
Mani uzaicināja uz darba interviju Citadeles bankā - viens saka, ka nav viegls darbs, otrs, ka labs! Tagad nezinu, ko lai daru :/

Paldies! :-)
24.05.2015 09:41 |
 
Reitings 4
Reģ: 19.11.2016
Sveikas!
Vēl ir iespēja pievienoties mūsu komandai un nākotnē saņemt atalgojumu, par kuru vien var sapņot!
Ienāc, ieskaties, izanalizē un esi viens no mums!
Tā ir mūsu nākotne!
27.11.2017 13:31 |
 
Reitings 511
Reģ: 13.06.2015
tas protams jāskatās tev pašai, kas tev sirdij tuvāks, bet darbs bankā noteikti gan labāk izskatīsies tavā cv, gan ari noteikti būs labāk apmaksāts. Ja šī pozīcija ne visai, vienmēr jau var mazliet pastrādāt un skatīties paralēli iekšējās vakances, varbūt atradīsi kaut ko sirdij tuvāku un varēsi pārcelties uz citu nodaļu.
20.06.2015 20:01 |
 
Reitings 11330
Reģ: 17.04.2012
A , bet kā ir ar Grāmatvežiem? Vai bankās ir iespēja atrādāt par tādu?


Jā, paziņa strādā. Uz rokām 700 EUR, ir parasts grāmatvedis, ne galvenais.
20.06.2015 16:51 |
 
Reitings 3308
Reģ: 20.03.2013
Emmy, Protams, ka bankās ir grāmatveži. :-)
Par algu nezinu. Vari kādu aptuvenu ciparu atrast algas.lv.
20.06.2015 16:22 |
 
Reitings 78
Reģ: 19.06.2015
Bet par Grāmatvedi, jebkurā bankā, ir iespēja strādāt? Cik alga apmēram???
20.06.2015 15:15 |
 
Reitings 194
Reģ: 26.03.2015
Cik zinu no draudzenes teiktā, Citadeļē ir ļoti spēcīgs kolektīvs, vecie parex darbinieki tusē savā starpa, bet pret jauniņajiem izturās tā... so so. Ironiski, bet ļoti svarīgi tur ir vienmēr, tiesam vienmēr izskatīties labi, lai kādā amata tu būtu. KACos, laikam tur dabū kaut kādu formu, bet zinu, ka tur, kur strādāja mana draudzene, viņai reiz aizrādīja kaut ko par svarkiem, baigi nikna toreiz bija, jo alga bija, jā, ne tā lielākā, un drēbes par to naudu baigi krutās nenopirksi, ja tev nav bagats sponsors vai nedzīvo pie vecākiem, kur ne par ko nav jamaksā. Kaut kā tā.
20.06.2015 15:03 |
 
Reitings 78
Reģ: 19.06.2015
???
20.06.2015 14:55 |
 
Reitings 78
Reģ: 19.06.2015
A , bet kā ir ar Grāmatvežiem? Vai bankās ir iespēja atrādāt par tādu?
20.06.2015 14:48 |
 
Reitings 317
Reģ: 06.11.2012
Par to, ka darbs būs grūts es nešaubos, jo to jau intervijā pateica un pati jau arī jūtu, ka viegli nebūs! (t) Laikam tas ir tas, kas visvairāk mani biedē, vai tikšu ar visu galā. Bet ja darbs loti patīk, tad vajadzētu būt okey! (t)
Jau otro gadu strādāju veikalā, gribas kaut ko pamainīt, kaut ko savādāku, lai dzīve nav tik vienveidīga un otrkārt, jā, bankā ir izaugsmes iespējas ;)

Paldies meitenes! (l)
28.05.2015 09:08 |
 
10 gadi
Reitings 1517
Reģ: 29.01.2009
Esmu dekrēta atvaļinājumā, bet baigais sava darba fanāts, kontaktējos ar kolēģi katru dienu, jo ir mana draudzene! Parasta klientu apkalpošanas speciāliste un kontaktcentra darbinieks ne ar ko neatšķiras, tikai tas, ka nestrādā ar klientu face to face!

Bet uz jautājumiem, jau vajadzētu atbildēt, ja esi mācījusies un mēģinājusi visu izzināt, tad jau vajadzētu būt viegli.


To visu var iemācīties, bet ne pa 1.5 mēnešiem, jo jāpārzina vairākas programmas, bankas piedāvātie pakalpojumi (atver mājas lapu un paskaties cik to ir - norēķinu kontu, kartes, uzkrājumi, kredīti, i-bankas u.t.t.), cenrādis (cik maksā pakalpojums, kādas procentu likmes noguldījumiem, kredītiem, pārskaitījumi, i-bankā, filiālē, karšu izmaksas mēnesī, nokavējuma, soda procenti), kā arī vēl jāsaprot ko klients grib, jo citreiz paiet laiks kamēr saproti ko klients vēlas pateikt + vēl tas jāatrisina vai jāpārvirza uz attiecīgo nodaļu. To pašu cenrādi, loģiski ka sākumā nav iespējams cināt visu no galvas, bet jāzina kur meklēt, atslēgas vārdi u.t.t.) Pilnvērtīgi var strādāt pēc gada, jo tad tiešām var brīvi runāt ar klientu, kā arī izkopjas jau savas pārdošanas "fiškas".

Noteikti uzskatu, ka šāds darbs ir labāks nekā veikalā, un ir arī izaugsmes iespējas, stabilas sociālās garantijas u.t.t. Tomēr tas nav tik viegli kā Tev liekas! :)
27.05.2015 21:40 |
 
Reitings 317
Reģ: 06.11.2012
Nē, nē par telefona zvana operatori. Sākumā, man pašai arī tā likās, ka būšu parasta klientu apkalpošanas speciāliste, bet nekā! Bet par telefona operatori nav vieglāk strādāt kā klientu apkalpotāju?
27.05.2015 19:47 |
 
Reitings 788
Reģ: 11.02.2012
pieredzei un ierakstam CV gan jau labāks darbs, nekā veikalā, bet nu apbruņojies ar pacietību, īpaši, ja esi uķi puķi mīkstās sirds tipa cilvēks.
27.05.2015 19:46 |
 
Reitings 11330
Reģ: 17.04.2012
Izskatās, ka esi tikusi bankas zvanu centrā. Manā skatījumā navs tarpības - Viasat, Tele2, Citadele. Nošauties var. Vienreiz studiju gados laikam 2h vajadzēja šo darbu darīt.. nu.. never ever.

Sākumā domāju, ka strādāsi par parastu klientas apkalpošanas speciālisti bankā, ne telefona operators. Kaut gan.. man liekas, ka tomēr labāk, nekā veikalā. Galu galā, aiziet var vienmēr un darbs veikalā nav tāds darbs, kuru jābaidās pazaudēt, jo nekad vairs neatradīsi.
27.05.2015 19:34 |
 
Reitings 317
Reģ: 06.11.2012
engelens par to jau baidos vai ar šādu tirdzniecību tikšu galā. It kā tagad strādāju veikalā kā pārdevēja/konsultante arī jau dabūju pārdot visu laiku produktus un katrai precei klāt aksesuārus, bet tas nav tas. (t)
Bet uz jautājumiem, jau vajadzētu atbildēt, ja esi mācījusies un mēģinājusi visu izzināt, tad jau vajadzētu būt viegli. Un kā man teica, uz jautājumiem, uz kuriem es pati nevaru atbildēt ir jālūdz kolēģu palīdzība vai jāsavieno ar to nodaļu, kas par to atbild.
engelens vai tu pašlaik vēl strādā bankā? un ja nav noslēpums, kādā sfērā??? ;)
27.05.2015 19:25 |
 
10 gadi
Reitings 1517
Reģ: 29.01.2009
Bez tam jāsaka, ka nebūs kā skolas laikos, jo bankā ir diezgan stingras procedūras pie kurām jāpieturas, jābūt visu laiku modram, lai nesataisītu "ziepes"! Bez tam pakalpojumu ir tika daudz, ka pirmo pusgadu pat pēc mācībām ir tik daudz jautājumu, ka jaunie kontaktcentra darbinieki prasa palīdzību pieredzējušajiem un tapēc klienti ir nokaitināti, jo visu laiku dzird - "uzgaidiet, es noskaidrošu". Kamēr iebrauc visā, ir grūti labi gan apkalpot klientu, gan piedāvāt pakalpojumus!
27.05.2015 19:23 |
 
10 gadi
Reitings 1517
Reģ: 29.01.2009
Brīvības ielā ir bankas kontaktu centrs! Tā arī ir, ka strādāsi kontaktu centrā un tas ir darbs pa telefonu. Zvanīsi un piedāvāsi produktus jeb bankas pakalpojumus pa telefonu, kā arī atbildēsi uz klientu jautājumiem pa telefonu, kas var būt no pilnīgi idiotiskiem līdz pat tādiem, kur nākas baigi pasvīst, kamēr izburās cauri problēmai! Naktī arī klienti zvana, sākot no atstātām kartēm bankomātos, nobloķētām i-bankām, līdz trakām problēmām. Par algu tā arī ir ja normāli strādā, tad savus 700 EUR var nopelnīt, bet jārēķinās, ka pārdošanas darbs nav viegls! :)
27.05.2015 19:19 |
 
Reitings 317
Reģ: 06.11.2012
Nu jā, es sapratu, ka viss jāzina, jo cilvēki zvana un prasa par visu un ir jāmāk viņam palīdz;et un izskaidrot!! ;) Būs ko darīt, kā skolas laikos!
Nu diemžēl nevaru šajā jomā palīdzēt .... :D Kads var tikai atsaukties :D
27.05.2015 19:06 |
 
Reitings 206
Reģ: 07.02.2015
Bet kad viņš sāka strādāt,tad teica,ka baigi grūti esot. Daudz kas jāzina. Bez maz bija teksts - kur iekūlies :D
Žēl,ka kāds nav no tās filiāles te cosmo,labprāt uzzinātu,vai viņš vēl tur strādā :D
27.05.2015 19:02 |
 
Reitings 317
Reģ: 06.11.2012
Samonija paldies! ;) Nu man ko līdzīgu sola ;)
27.05.2015 18:59 |
 
Reitings 206
Reģ: 07.02.2015
Steisija2,es nezinu,kādu algu viņš ir saņēmis. Neuzturam vairs kontaktus! Teica jau,ka sola uz 600-700 euro uz rokas.
Tik atceros,ka viņam bija vairākas darba intervijas,apmācības un tad jau bija jāsāk mācīties apkalpot klientus. Kā viņam tur tagad iet un vai vēl tur strādā,nav ne jausmas...
27.05.2015 18:55 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits