Esmu dekrēta atvaļinājumā, bet baigais sava darba fanāts, kontaktējos ar kolēģi katru dienu, jo ir mana draudzene! Parasta klientu apkalpošanas speciāliste un kontaktcentra darbinieks ne ar ko neatšķiras, tikai tas, ka nestrādā ar klientu face to face!
Bet uz jautājumiem, jau vajadzētu atbildēt, ja esi mācījusies un mēģinājusi visu izzināt, tad jau vajadzētu būt viegli.
To visu var iemācīties, bet ne pa 1.5 mēnešiem, jo jāpārzina vairākas programmas, bankas piedāvātie pakalpojumi (atver mājas lapu un paskaties cik to ir - norēķinu kontu, kartes, uzkrājumi, kredīti, i-bankas u.t.t.), cenrādis (cik maksā pakalpojums, kādas procentu likmes noguldījumiem, kredītiem, pārskaitījumi, i-bankā, filiālē, karšu izmaksas mēnesī, nokavējuma, soda procenti), kā arī vēl jāsaprot ko klients grib, jo citreiz paiet laiks kamēr saproti ko klients vēlas pateikt + vēl tas jāatrisina vai jāpārvirza uz attiecīgo nodaļu. To pašu cenrādi, loģiski ka sākumā nav iespējams cināt visu no galvas, bet jāzina kur meklēt, atslēgas vārdi u.t.t.) Pilnvērtīgi var strādāt pēc gada, jo tad tiešām var brīvi runāt ar klientu, kā arī izkopjas jau savas pārdošanas "fiškas".
Noteikti uzskatu, ka šāds darbs ir labāks nekā veikalā, un ir arī izaugsmes iespējas, stabilas sociālās garantijas u.t.t. Tomēr tas nav tik viegli kā Tev liekas! :)