Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pasažieru apkalpošanas aģents

 
Reitings 90
Reģ: 16.08.2014
Sveikas.Vai kāda strādā šajā jomā?vai varat pastāstīt par darba apstākļiem,atalgojumu?
06.03.2015 10:21 |
 
Reitings 1542
Reģ: 14.07.2011
Tu domā lidostā?
Ja jā, tad kā jau lidostas darbs - garas maiņas, mazas algas. :)
06.03.2015 10:25 |
 
Reitings 1542
Reģ: 14.07.2011
Pienākumi:
3.1. Veikt pasažieru apkalpošanu saskaņā ar aviokompāniju līgumu un VAS „Starptautiskā lidosta „Rīga”” prasībām:
3.1.1. veikt pasažieru reģistrāciju;
3.1.2. reģistrēt pasažieru bagāžu atbilstoši bagāžas veidam;
3.1.3. pārbaudīt pasažieru ceļojuma un lidojuma dokumentus;
3.1.4. informēt pasažierus par aviopārvadājumos aizliegtiem priekšmetiem un vielām, kā arī sniegt citu nepieciešamo informāciju;
3.1.5. nodrošināt informāciju par reisa statusu reģistrācijas un iekāpšanas sektoru monitoros;
3.1.6. sniegt informāciju publiskajā apziņošanas sistēmā;
3.1.7. veikt pasažieru sēdināšanas procesu lidmašīnā;
3.1.8. uzraudzīt pasažieru pārvietošanos lidlauka teritorijā;
3.1.9. sadarboties ar citām uzņēmuma struktūrvienībām darba izpildes operatīvai nodrošināšanai;
3.1.10. lidojuma aizkavēšanās vai citu reisa apkalpošanā konstatēto neatbilstību gadījumā aizpildīt lidojuma pārbaudes lapas un ziņot tiešajam vadītājam;
3.1.11. veikt apkalpotā reisa slēgšanu;
3.1.12. veikt tranzītpasažieru un iereģistrētās bagāžas pārbaudi un informācijas apstrādi tranzītpasažieru apkalpošanas centrā;
3.1.1. veikt citas darbības pasažieru apkalpošanā, kas paredzētas aviokompāniju apkalpošanas standartos vai lidostas normatīvajos aktos.
3.2. Citi pienākumi:
3.2.1. uzturēt tīrībā un kārtībā darba vietu un koplietošanas telpas;
3.2.2. darba laikā valkāt darba apģērbu, ievērojot Apģērba lietošanas noteikumus SN 0405 NI;
3.2.3. ievērot koleģiālas, ētiskas attiecības darba kolektīvā;
3.2.4. piedalīties VAD / PAAN rīkotajās sanāksmēs un informēt klātesošos par aktuālākajiem jautājumiem savas kompetences ietvaros;
3.2.5. rūpēties par uzņēmuma prestiža saglabāšanu un nostiprināšanu;
3.2.6. apmeklēt seminārus, kursus un piedalīties citos kvalifikācijas paaugstināšanas procesos pēc uzņēmuma vadības nosūtījuma, kā arī patstāvīgi iepazīties ar speciālo literatūru un periodiskajiem izdevumiem; apgūt amatam paredzētos kursus e-apmācībā un nokārtot atbilstošos testus; regulāri iepazīties ar amatam aktuālo informāciju (t.sk. e-pastā);
3.2.7. savas kompetences ietvaros veikt citus pienākumus saskaņā ar Virszemes apkalpošanas departamenta vadības norādījumiem;
3.2.8. savas kompetences ietvaros piedalīties uzņēmuma kvalitātes pārvaldības un drošības pārvaldības sistēmu pilnveidošanā un uzturēšanā.
06.03.2015 10:27 |
 
Reitings 1542
Reģ: 14.07.2011
Tiesības:
4.1. Apmācīt jaunos darbiniekus.
4.2. Iesniegt priekšlikumus PAAN vadītājam veicamā darba vai darba organizācijas uzlabošanai.
4.3. Prasīt un savlaicīgi saņemt no citu struktūrvienību pārstāvjiem darba pienākumu izpildei nepieciešamo informāciju.
4.4. Saņemt iespēju paaugstināt profesionālo kvalifikāciju par uzņēmuma līdzekļiem.
4.5. Saņemt nepieciešamo tehnisko aprīkojumu darba pienākumu veikšanai.
06.03.2015 10:27 |
 
Reitings 1542
Reģ: 14.07.2011
Prasības:
6.1. Izglītība: vidējā
6.2. Sertifikātu, atļauju un apliecību nepieciešamība:-
6.3. Profesionālā pieredze: pieredze klientu apkalpošanā.
6.4. Zināšanas: pasažieru apkalpošanas grupai atbilstošo datorizēto reģistrācijas sistēmu un aviokompāniju apkalpošanas standartu pārzināšana – labā līmenī.
6.5. Prasmes:
6.5.1. valsts valodas zināšanas: B līmeņa 2. pakāpe;
6.5.2. krievu valodas zināšanas: mutiski - labi;
6.5.3. angļu valodas zināšanas: mutiski – labi, rakstiski - labi;
6.5.4. prasme strādāt un rakstīt ar datoru – lietotāja līmenī;
6.5.5. vēlamas papildus citas svešvalodas zināšanas;
6.5.6. saskarsmes prasmes.
6.6. Personības īpašības: precizitāte, spēja strādāt ātri, zema nogurdināmība, vērīgums, komunikabilitāte, sapratnes un saprašanās spēja, analītiskā un konceptuālā domāšana, vēlme mācīties, zināšanu uzkrāšana un izmantošana, izlēmīgums, gatavība uzņemties atbildību, paškontrole, orientēšanās uz klientu apkalpošanu, prasme izvērtēt prioritātes, spēja strādāt komandā un sadarboties, organizācijas apziņa, lojalitāte, spēja strādāt spriedzes (stresa) apstākļos un neordinārās situācijās, iniciatīva, orientēšanās uz sasniegumu.
06.03.2015 10:29 |
 
Reitings 1542
Reģ: 14.07.2011
Max stundu skaits mēnesī ir 165h, atalgojums: pirmo apmācību mēnesi darba samaksa 2.28 EUR/st., ar otro mēnesi 3.74 EUR/st. (pirms nodokļu nomaksas), tātad sanāk, ja nostrādā pirmajā mēnesī 165h, uz rokas saņemsi kaut kur 270eur, bet visticamāk 165h pirmajā mēnesī nebūs, jo cik es zinu, alga ir ~200eur pirmajā mēnesī.
06.03.2015 10:35 |
 
Reitings 90
Reģ: 16.08.2014
Jā.par lidostu domāju.der gan rix gan havas europe
06.03.2015 10:43 |
 
Reitings 1542
Reģ: 14.07.2011
Tas ir par RIX
06.03.2015 10:55 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits