čāča-oi,es tad laikam daudz cītīgāk lasīju un sekoju līdzi,tad nu tu man esi palikusi atmiņā kā čāča :D :)
Filmas,kuras es esmu skatījusies atkārtoti,lai gan noteikti,ka maz ir tādai izklaidējošai draudzeņu pasēdēšanai,drīzāk vairāk padomāt..
Stay , White Oleander, Candy, Silver Linings Playbook,Mans absolūtais garstāvokļa un atkalpasakāmnoticēt-Amelie..un vispār Odrijas filmas..:),Unfaithful, The dreamers,Closer,Blue Valentine..
Bilžu nebūs.čakars no tel.
Varētu gan te sarakstu turpināt un turpināt..bet daudzas ir tādas-tik spilgtas vai smagas,ka ir mīļāko filmu top augšgalā,bet otreiz-nē. Ļoti,ļoti patika no pēdējām Men,Women&children,Third person(!!!),Twice born,Blue is the warmes color,Ida,Amour,Boyhood,Palo alto.