Pašlaik strādāju Rīgā, klientu apkalpošanas sfērā, tiesa gan, ne pie kases vai kā tml., bet pārsvarā saziņa sanāk telefoniski. Krievu val. zināšanas man ir minimālas, kā jau te izskanēja- pārsvarā saprotu, ko saka, bet nemāku atbildēt. Kad zvana kāds krievs, atbildu latviski. Kādos 70% gadījumu klients parasti pāriet uz latviešu valodu, vai retāk- pajautā, vai es runāju krieviski un turpina krieviski. Gadījumos, kad galīgi nesaprotu, iedodu klausuli kolēģim, bet tas notiek ļoti reti.
Vienvārdsakot- manas minimālās krievu val. zināšanas nekādus BAIGOS sarežģījumus nerada, reizēm, protams, ir neērti, bet domāju, ka neērti vajadzētu justies tam, kas dzīvojot Latvijā, nemāk latviešu val., nevis man.