Sex sells, gluži vienkārši.
Svarīgāks par dziesmu ir video, es šādu klipu savairošanos skaidroju ar youtube pieejamību (gandrīz) visās pasaules malās. Skatījumi ir reklāmdevēju nauda, pārdotas koncertu biļetes un pārdoti albumi/singli. Jo vairāk skatījumu, jo lielāka zvaigzne un dārgākas biļetes. Kas šos video skatās? Visi - sākot ar pusaugu zēniem, kam vecāki datoros uzlikuši porno bloķētājus, gan mazās meitenes, zinādamas (iemācīdamās), ka lūk šādas sievietes puikām patīk, gan pieaugušie, kuriem vienkārši patīk paskatīties uz seksīgiem ķermeņiem, nepārkāpjot pornogrāfijas robežu, gan vienkārši ziņkārīgie.
Protams skatītāju/klausītāju var "paņemt" arī ar komēdiju, kā to dara PSY vai ar lielisku horeogrāfiju (SIA, Kiesza), bet tam ir jābūt pārsteiguma momentam, kas ar laiku apniks tik un tā, un beigās tāpat paliks nevienam neapnīkošais sekss.
Domāju, ir liela daļa, kam vienkārši liek to darīt, bt ir arī daļa, kas pašas to izvēlas. Piemēram paskatieties uz šo klipu fona dejotājām, tai pašai Nikijai. Visām ir vienkārši fantastiskas pēcpuses. Bet ne jau visas ir uzkačājušās dejojot. Tā ir iedzimtība/rase/pašapziņa. Es skatos spogulī, redzu lielu pēpusi un zinu, ka ar to var nopelnīt - Aiziet!
Man kaut kā gribas skatīties uz vēlīniem '90tajiem vai '00 sākumu, vai kad nu Xtina Aguilera lēkāja pa ringu kovbojbiksēs un sarkanās apenēs, vēlāk jau sekoja daudzas citas, skatītāji pierada un sāka pieprasīt vairāk un kā zināms - ir pieprasījums, ir arī piedāvājums.