Nemēdz būt operatori, kuriem problēmu nav vispār nekad un nekādu. Kopš parādījās Bite, lietoju to un problēmu nav, taču tas negarantē, ka Bitei nevar izveidoties šāda pati situācija pēc kāda laika.
Nekļūdās tikai tas, kurš neko nedara. Komunikāciju problēmas ar klientiem ir liels LMT mīnuss, tur man būtu daudz, ko viņiem ieteikt, taču tas ir diezgan bezjēdzīgi. Viņiem tas ir kā pīlei ūdens.
Par to, ka LMT šo problēmu sakārtos, es nešaubos, taču viņiem vajadzētu pamācīties no citiem operatoriem, kā šādās situācijās jāstrādā ar klientiem.
Ja kāds nolems mainīt operatoru dēļ vienas dienas problēmām, goda vārds, nesapratīšu. Pirms gadiem ar šo slimoja Tele2, kad vienā vasarā katru otro nedēļu bija kaut kādas problēmas. Tas bija 2012. gads, man šķiet.