Kā Tev un Taviem kolēģiem izvairīties no rudens depresijas?

03.10.2017

Saīsinoties diennakts gaišajam laikam, arvien vairāk cilvēku izjūt palielinātu nogurumu, pastiprinātu vēlmi pēc papildu miega, kā arī ēšanas traucējumus. Tas, ko visā pasaulē pazīst ar seasonal affective disorder jeb SAD, ir rudens depresija, ar kuru lielākā vai mazākā mērā saskaras ikviens no mums.

Šajā gadalaikā jo īpaši svarīgi ir nepakļauties vājumam un rūpēties par to, lai dzīves kvalitāte arī šos pāris tumšos mēnešus būtiski nemazinātos. Tāpēc būtiski būt izglītotiem par uztura, fizisko un garīgo aktivitāšu, kā arī pašuztveres nozīmi šajā laikā.

Tieši tādēļ, apvienojot spēkus trim uzņēmumiem – CrossFit® Rīdzene, Augļu serviss un Philips –, kuru ikdienas rūpes ir veselīgākas un ilgtspējīgākas sabiedrības attīstīšana, īstenojot to caur dažādām prizmām – ar jēgpilnu inovāciju radīšanu, kvalitatīvu vitamīnu nodrošināšanu un fizisko aktivitāšu plānveidīgu piedāvājumu ikviena dzīves ritmam – tika radīta programma #heformance (healthy performance).

#heformance ir Veselīgās veiktspējas bezmaksas sociālā kampaņa, kas paredzēta ofisa darbinieku dzīves kvalitātes uzlabošanai, izglītojot tos par veselīgu uzturu, kustību nozīmi ikdienas gaitās un garīga stāvokļa izaugsmes iespējām.

Mārtiņš Druvkalns, CrossFit® Rīdzene dibinātājs un sertificēts treneris, šo gada posmu komentē attiecīgi: “Rudens un ziema pie mums – ziemeļos – ir jo īpaši smags pārbaudījums gan organismam, gan prātam, tādēļ jo īpaši svarīgi nekrist kārdinājumā un padoties, nākamos 3 līdz 5 mēnešus vienkārši eksistējot. Milzīgs prieks, ka trīs uzņēmumi ir spējuši vienoties vienam mērķim, kas ir cilvēku dzīvju uzlabošana, iedvesmojot kļūt labākiem. Šobrīd esam sākuši tieši ar biroju darbiniekiem, jo šādā veidā varam uzrunāt relatīvi lielāku auditoriju un ceram, ka tas, kas tiks iegūts mūsu kampaņas un lekciju ietvaros, tiks nodots tālāk arī saviem draugiem, radiem un bērniem. Tā sacīt – mēs paļaujamies uz to, ka programmas dalībnieki kļūs par sava veida vēstnešiem, iedvesmojot arī citus veselīgākam un efektīvākam dzīvesveidam.”

Projekta galvenā daļa ir aktīvā lekcija, kuras ietvaros biroji tiks izglītoti par veselīga uzturu un kustību nozīme ikdienas gaitās. Otrā lekcijas daļa tiks pielāgota Tava uzņēmuma vajadzībām, nodrošinot iespēju aizvadīt dažādas intensitātes sportiskas aktivitātēs, kas būs rūpīgi piemeklētas ikviena dalībnieka sagatavotības līmenim. Savukārt, ja lekcijā dzirdētais, redzētais un izbaudītais Tevi būs uzrunājis un būs radusies vēlme turpināt attīstīt savu labsajūtu arī tālāk, tad ikvienam kampaņas dalībniekam būs pieejami īpaši piedāvājumi augļiem un dārzeņiem, veselīgu dzīvesveidu atvieglojošai sadzīves tehnikai un, protams, iespējai turpināt sporta aktivitātes.

Ja arī Tu vēlies efektīvāku un patīkamāku šī gada nogali sev un kolēģiem, droši meklē pieteikuma anketu un vairāk informācijas www.veseligsbirojs.lv.

Projektu īsteno: CrossFit Rīdzene®, Augļu serviss un Philips.

 
Komentāri [0]
Nav pievienots neviens komentārs. Esi pirmais!

Pievienot komentāru

Pievienot komentārus var tikai reģistrēti lietotāji!
vairāk

Video

 

Cosmo sociālajos tīklos

 
vairāk

Aptauja

 
Vai tu iepērcies internetā?
vairāk

Lietotāji online (30)