Pievienojos meitenēm pēdejos komentāros. Ja pa dienu šo diskusiju lasīju, neko diži nenodomājot, vienīgi tiešām fb atsauksmes lapā nebija redzamas, tad tagadējā komunikācija šķiet neforša. Saprotu, klienti ir dažādi, reizēm iespējams “cepas” par neko, tad šoreiz kristīna bija savu situāciju izklāstījusi normāi un bez liekas neslavas celšanas vai drāmas. Taču, uzņēmuma komunikācija pasīvi agresīvā tonī- “ja nu tā bija; pierādiet; izteikumi par “satraukuma” mazināšanu”, nu nezinu. Var jau visu atrisināt privātā sarakstē.. un neuzbrūkoši. Ja cilvēks ir gatavs maksāt pietiekami lielu summu par plānotāju, tad šķiet, ka no uzņēmuma puses būtu nepieciešams nākt pretī, ja nespēj izpildīt pasūtījumu kā nākas, un savu problēmu izlabot, atvainoties, un būtu visi laimīgi.