Pardodu “Makonoga” planotaju

 
Reitings 2
Reģ: 29.12.2017
Sveiki!
Pardodu Makonoga planotaju 2018.gadam. Gaishi roza mikstajos maksligas adas vakos. Izmers 18x23cm. Limited edition variants, vairs nekur nav noperkams
Cena 35 EUR
30.12.2017 12:33 |
 
Reitings 4083
Reģ: 22.11.2013
Par mākoņogu neko nezinu, tādēļ ieintriģēja - kas tās par uzlīmēm?
30.12.2017 19:39 |
 
Reitings 388
Reģ: 19.12.2017
Planotajs failiem.lv bildes izskatas nozelojami. Ta nesatilpsana vakos.
30.12.2017 19:38 |
 
10 gadi
Reitings 2798
Reģ: 29.01.2009
Un savus neizdarīgos darbiniekus uzņēmējs pieņem darbā un algo pats.

Tiesa, tikai viņi darba intervijās mēdz sastāstīt zilus brīnumus par savu čaklumu. Man vnk atmiņā atsaucās līdzīgs gadījums, tiesa, es nebiju nekāda īpašniece, tikai nodaļas vecākā, bet vienalga, dabūju pēc pilnas programmas, lai gan pat tuvumā nebiju tajā dienā stāvējusi.
Tiesa, šis viss nav smuki no abām pusēm.
30.12.2017 19:36 |
 
Reitings 4339
Reģ: 01.06.2014
Meitenes,paldies! Man bija svarīgi parādīt,ka nemeloju.
Jau sazinājos,ka mana "oga" pēc jaunā gada agriežas un naudu man atmaksā.
30.12.2017 19:30 |
 
Reitings 5261
Reģ: 27.03.2009
KristīnA, malacis! Pareizi izdarīja, ka salika visus screenshootus, skaidri redzams, kādas kvalitātes produkts pa 35€ir dabūjams.
Forsha atbilde - nu jā, nesalien, iznjem pusgadu laukā. Nopietni? A ja jāpieraksta kkas uz novembri? Tāpēc tas jau ir PLĀNOTĀJS, nevis blocinjsh. Drausmas!
Atsauksmju noslēpšana, pēc tam izlikšana atpakalj (droši vien, ne visu) , sarakstes pieprasīšana, savu kljūdu noliegshana.... biznesmene, blj* :D :D :D
30.12.2017 19:30 |
 
Reitings 388
Reģ: 19.12.2017
Nu gan te var redzēt, ka cilvēki nemāk lasīt komentārus. Parasajiem limitētajiem plānotājiem ar nedēļu izkārtojumu viss ļoti smuki salien. Kristīne taču rakstīja, ka tam plānotājam, kur katrai dienai sava atvērums ir - tie nesalien. Veidi tiem plānotājiem dažādi, acīmredzot notika laža tikai ar dienas atvērumiem, jo ļoti daudz lapas.

Ja notika laza, domaju, ka butu godigi nepardot ta planotaja veidu.
Ka masveida tipografijas brakis - neticu. Man viens pazina strada tipografija, gandriz katram izdevumam ir eksemplari, kas turpat tipografija tiek iznicinati (vai nelegali darbinieki panem uz majam - es ari esmu tikusi pie gramatam pirms tas nonak veikalos), jo neatbilst klienta prasibam vai sarazots par daudz. Ja tas butu kaut kads masveida brakis, pirmkart, diez vai tipografija to dotu savam klientam, otrkart, klientam vajadzetu atteikties, nevis sanemt braki un pardot talak.
Bet nu vsp man vienalga, es tikai ta - kurinu stridu. :D
30.12.2017 19:29 |
 
Reitings 388
Reģ: 19.12.2017
Visa saja stasta smiekligakais tas, ka Makonogas autore pirms planotaju iznaksanas nolika Leldes roza planotaju publiski. Man skiet, ka Lelde neatbildeja neko, ne? Liekas, ka ta ir labaka reakcija.
30.12.2017 19:23 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
tas, ka Linda ne pārāk labi kārto lietas šad tad..tā tas diemžēl bija.
Man bija nepatīkams starpgadījums ar to, ka jautāju Lindai veikala darba laiku, viņa teica, ka līdz 21:00. OK. Aizeju pa dienu uz veikalu (ieskrienu uz 10 minūtēm, jo maz laika) - veikalam pārtraukums, nevaru gaidīt pusstundu, OK, dodos prom, atnākšu vakarā.
Atnāku vakarā (ap 20:30) - veikals ciet!!! jo galerijā Rīga svētdienās tik līdz 20:00 visi pārējie veikali, neskaitot Rimi un tāda tipa. DIVAS REIZES braucu pakaļ - un NEKĀ! Par šo uzrakstīju Lindai, viņa tāda, ka apmēram jā, pofig. darba laiks tāds. Kad teicu,ka viņa citādāk bija teikusi - viņa neko, darba laiks līdz 20:00. Normāla attieksme, Chiquita?

1. te nav darbinieka kluda bet pasas
2. jau kur reizi so lieku bet telo ka neredz un neatbild... , ja nav mana pretenzija bet...atbili grubrejas ka alsitaja redzet...ja reiz te lien un atver muti
30.12.2017 19:19 |
 
Reitings 6750
Reģ: 16.01.2011
Nu kā, kā, KĀĀĀĀ var tā komunicēt ar klientiem, kas par savu naudu pērk tavu produktu? Iepriekš nebija nekāda priekšstata par Mākoņogu vai Lindu, bet jāsaka, ka tagad gan tas ir bišķiņ nepatīkams.
Kristīna, žēl, ka tā sanācis. Par to pašu naudu Jānī Rozē būtu sanācis labs, funkcionāls plānotājs + laba grāmata.
30.12.2017 19:18 |
 
Reitings 4218
Reģ: 29.01.2009
IceCream
Un savus neizdarīgos darbiniekus uzņēmējs pieņem darbā un algo pats. ;)
.
KristīnA
Nebēdā, jo arī esmu bāba. ;) Un vēl riebīgāka par Tevi. :-P
.
Mākoņoga
Šitāda sīkumainība un kašķēšanās ir lieks un bezjēdzīgs laika patēriņš - tas attiecas gan uz vairāk par nedēļu ieilgušo saraksti ar KristīnA, gan publisko taisnošanos. Ja ir noticis misēklis ar kastītēm, 'iekšiņu' lielumu, saspeķotām lapām, uzlīmēm - dajebko - ticiet man, vieglāk ir uzņemties atbildību par savām kļūdām un operatīvi jeb ļoti ātri bez liekiem palagiem fb lapā un privātajās sarakstēs tās labot, ne likt tās risināt klientam, prasīt pēc ekrānuzņēmumiem un citiem, ahem, pierādījumiem. schoco ieteikumi ir ļoti labi - piemērojiet savai uzņēmuma situācijai, uzlabojiet klientu servisu un beidziet lieki tērēt laiku attaisnojošu palagu rakstīšanai - būs mazāk galvassāpju un negatīvu emociju. 8)
30.12.2017 19:12 |
 
Reitings 772
Reģ: 23.08.2016
Redz kā pārdevējs var sīku kļūmīti pataisīt par lielu brēku! Ļoti nesmuka, amatieriska attieksme. Skaidrs, ka uzsvars ir uz kvantitāti, ne kvalitāti, bet cena gan pieklājīga. Kā var tirgot plānotāju, kas neiet vākos? :-O Lai labotu pārdevēja kļūdas, pircējam 3x jāskrien uz pakomātu? Stubums. Un muļķīgi vainot darbiniekus, par to atbildība jāuzņemas uzņēmumam.
KristinA, es tiešām šodien skatījos, ka fb nebija atsauksmes, bet tagad ir.
30.12.2017 19:11 |
 
Reitings 8187
Reģ: 27.12.2009
Stulbi uzvelt vainu uz saviem darbiniekiem. Neviens nezina ne Anniņu,kas lapas drukā, ne Pēterīti, kurš uzlīmes liek klāt plānotājam, bet plānotāja autore ir mākoņogas ''seja'' un tomēr atbildību ir jāņem uz sevi. Ieskaitot gan plānotāja kvalitāti, gan transportēšanu un visu pārējo.
30.12.2017 18:58 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
https://www.sudzibas.lv/ gan so sarunu lai tauta lasa, gan faktus...
30.12.2017 18:56 |
 
Reitings 2829
Reģ: 06.07.2010
Esmu superlaimīga ar savu "parasto" plānotāju.Kā jau pirms diskusijām "kādu plānotāju plānojat 2018. iegādāties" teicu, ka parastu, bez tekstiem utt., neredzu nepieciešamību pāri 10 eur tērēt plānotājam. ;) Domas neesmu mainījusi un nemainīšu. :-D Piekrītu, ka tā ir masu psihoze bikiņ,:-P
30.12.2017 18:52 |
 
Reitings 408
Reģ: 21.12.2017
Pilnīgi piekrītu elzaelza komentaram.
30.12.2017 18:51 |
 
Reitings 3665
Reģ: 23.06.2016
Es esmu bijusi lieciniece neadekvātām pircēju prasībām, bet Kristīnas gadījums noteikti nav viens no tiem. Viņa atklāti uzrakstīja savas domas par produktu, nelamājoties un neko tādu ko varētu apzīmēt par “brēkšanu” arī nemanīju. Pati prasība, ka vēlas saņemt to, par ko ir maksājusi, nav nekas, lai viņu tagad apsaukātu par kašķīgu bābieti. Protams, ja cilvēkam sāk piedēvēt melus, tad nav jābrīnās, ka viņš sevi mēģinās aizstāvēt. Principā tagad ne īpaši liela kļūme, kas reāli var gadīties ikvienam, kurš kaut ko rada, dara, pārdod, vismaz šajā forumā, samilza pilnīgi nevajadzīgi. Principā piekrītu Schoco.
30.12.2017 18:51 |
 
Reitings 6299
Reģ: 15.11.2012
Mākoņoga tikko uzskatāmi parādīja savu klientu apkalpošanas kvalitāti. Katra pati var izdarīt secinājumus.
Pilns serviss - cilvēks atkārtoti saņem preci ar nepilnībām un defektiem, bet bonusā publiski tiek pazemots. Bravo, Mākoņoga!
30.12.2017 18:48 |
 
Reitings 2062
Reģ: 31.10.2015
Spriežot pēc visa , man arī neliekas , ka serviss būtu tajā augstākajā līmenī par tādu cenu . It kā jau var teikt , ka , "ak dievs , tāds šums par to , ka nav atsūtītas štrunta uzlīmes un kaste " , bet te jāņem vērā , ka meitene , kura pērk plānotāju par tiem 35 eur , sagaida , ka tur būs visi tie nieciņi . (t)
Pats fakts !
Un man arī neliekas normāli aizbildināties ar citu darbinieku neizdarību un aizmāršību . Kāpēc nevar uzraksīt " ĻotI atvainojos , ka tā neveiksmīgi iznāca , visu izlabosim" bez jebkādām papildreplikām "neticiet visam , ko raksta , ielieciet screenshoot"utt .Un tā ir veiksme , ka KristīnA uztaisīja ts screenshotus bet , ja nē ?
Sanāk , ka klients bez screnshota uzreiz tiek pataisīts par meli . (t)
ĻOTI nesmuki .
30.12.2017 18:43 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
https://www.youtube.com/watch?v=1-Cvq-c5F7k Bez tabu gana ANTI balva...ar vsiam skropstam un interesanti attieksmiti pret klienti... sis ar tur deretu
30.12.2017 18:40 |
 
Reitings 4628
Reģ: 06.07.2013
Jēziņ, man dažreiz mati ceļas stāvus no dažu vietējo uzņēmumu komunikācijas ar klientiem.
30.12.2017 18:38 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits