Pardodu “Makonoga” planotaju

 
Reitings 2
Reģ: 29.12.2017
Sveiki!
Pardodu Makonoga planotaju 2018.gadam. Gaishi roza mikstajos maksligas adas vakos. Izmers 18x23cm. Limited edition variants, vairs nekur nav noperkams
Cena 35 EUR
30.12.2017 12:33 |
 
Reitings 477
Reģ: 03.09.2016
35€ par plānotāju??:-O Aš acis asaro.. Un vēl tādu ķap ļap kā pēc komentāriem var spriest..
30.12.2017 21:35 |
 
Reitings 1153
Reģ: 16.08.2012
Man arī muļķīgi šķiet, ka tik ilgi plānotājs bija jāgaida, lai to saņemtu (decembra vidus), kā arī Fb atsauksmēs kāda bija ierakstījusi, ka vēl nevar iegādāties 2018. gada "iekšiņas" pagājušā gada
plānotāja vāciņiem, uz ko viņai 29. decembrī tika atbildēts, ka drīzumā to varēs izdarīt. Nu kur vēl drīzumā, taču tulīt jauns gads klāt! :-D Tas šķiet tā diezgan neprofesionāli un nepārdomāti.
30.12.2017 21:29 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
tas, ka Linda ne pārāk labi kārto lietas šad tad..tā tas diemžēl bija.
Man bija nepatīkams starpgadījums ar to, ka jautāju Lindai veikala darba laiku, viņa teica, ka līdz 21:00. OK. Aizeju pa dienu uz veikalu (ieskrienu uz 10 minūtēm, jo maz laika) - veikalam pārtraukums, nevaru gaidīt pusstundu, OK, dodos prom, atnākšu vakarā.
Atnāku vakarā (ap 20:30) - veikals ciet!!! jo galerijā Rīga svētdienās tik līdz 20:00 visi pārējie veikali, neskaitot Rimi un tāda tipa. DIVAS REIZES braucu pakaļ - un NEKĀ! Par šo uzrakstīju Lindai, viņa tāda, ka apmēram jā, pofig. darba laiks tāds. Kad teicu,ka viņa citādāk bija teikusi - viņa neko, darba laiks līdz 20:00. Normāla attieksme, Chiquita?
lieku jau 4 reizi, autiregan teloja ka neredz..
saprotu ka vina velas lai vainigi ir visi, tipografija, darbinieki, klienti,visi slikti un visi mulki un babas..Tacu ka redzam tur kur ir vians pasas vaina...TELO KA NEKO NEZIN..
30.12.2017 21:06 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Un starp citu esmu strādājusi ar poligrāfijas uzņēmumiem, ja viņu vainas dēļ ir notikusi kļūda, viņiem par to ir jāmaksā soda naudas, kas nav mazas, un normālas izdevniecības to savlaicīgi konstatē. Proti, ja grāmatu ir plānots atklāt 1. decembrī, tad 20.novembrī tā jau ir nodrukāta un piegādāta, lai pārliecinātos par partijas kvalitāti un nepieciešamības gadījumā arī pārdrukātu. Te jau ož pēc kļūdas maketā, kas savukārt nav tipogrāfijas vaina.
Pat, ja produkta mērķauditorija ir mājsaimnieces un cacas - nevajag cilvēkus turēt par muļķiem!
30.12.2017 21:02 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
Nepilnu 2 stundu laika sai temai jau ir 8556, ta ka... Nu ir jadoma ka komunice ar klientu. Un ne, tas nav tik sarezgiti.
30.12.2017 21:01 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Ja darbinieks pieļauj kļūdas, iespējams, viņš ir pārstrādājies vai nepietiekoši motivēts. Godīgi sakot, tā darbinieka vietā pēc šādas diskusijas izlasīšanas uzrakstītu atlūgumu.
Nekā personīga, tiešām, bet man nekad nav patikusi Mākoņoga - šķiet plānotājs mājsaimniecēm, kuras "stundu stāv domādamas", vai šīs nedēļas mērķis ir tomātu zupa vai biešu zupa. Normālam karjeras cilvēkam ar 7-15 ierakstiem nedēļā šāds bārbijplānotājs neder. Bet, ja man 35 eiro vērts plānotājs nelīstu vākos (!!!!!!!) goda vārds, aizbrauktu uz viņu biroju un nomestu uz galda, lai ņem un pārtaisa. Lai gan 2018. gadam gribēju kādu no tiem fashion plānotājiem, esmu priecīga par savu JR plānotāju pa 7 eiro. Visas lapas toč ietilpst.
30.12.2017 20:59 |
 
Reitings 4628
Reģ: 06.07.2013
Tiesa, tikai viņi darba intervijās mēdz sastāstīt zilus brīnumus par savu čaklumu. Man vnk atmiņā atsaucās līdzīgs gadījums, tiesa, es nebiju nekāda īpašniece, tikai nodaļas vecākā, bet vienalga, dabūju pēc pilnas programmas, lai gan pat tuvumā nebiju tajā dienā stāvējusi.
Tiesa, šis viss nav smuki no abām pusēm.

Nu, bet vadītāja uzdevums ir pārliecināties, lai viss strādā, kā nākas, un padotie padara savu darbu. Vadītājs ir atbildīgs vai nu par savu nodaļu, vai nu par visu uzņēmumu. Vēl pie tam mazos uzņēmumos to izkontrolēt ir daudzreiz vieglāk nekā lielos, un vadītājam atrunāties, ka "neko nezinu, laikam kāds darbinieks kaut ko neizdarīja" ir, mazākais, ļoti neprofesionāli. Likt klientam publiski likt kaut kādus skrīnšotus - vispār neiedomājami.
Esmu pati strādājusi darbā, kur viens no pienākumiem bija sarakste ar klientiem, un teikšu tā - uzņēmuma īpašniekus pie tiešas komunikācijas ar klientiem vispār nedrīkst laist klāt. Daudziem, it īpaši radošajā sfērā, produkts ir viņu lolojums un acuraugs, tāpēc uz kritiku (arī pamatotu) mēdz reaģēt emocionāli un pārmēru personīgi. Labāk, lai tas īpašnieks pacepas pie sevis, bet krietni mazāk jutīgs darbinieks tikmēr klientam raksta - "paldies, ka informējāt, ļoti atvainojamies par kļūdu, izsūtīsim jums jaunu plānotāju, tiklīdz tas būs iespējams".
30.12.2017 20:53 |
 
Reitings 3521
Reģ: 25.06.2017
Publiski nozākāt ne tikai klienti, bet savus darbiniekus arī nav diez ko prāta darbs. Kur KristīnA! būtu ar viņiem briesmīgi komunicējusi arī neredzu, ka būtu speciāli jānopelna normāla attieksme. Un tālāk jau izvēlēties skaidrot attiecības šeit par šo viņu kļūdu, nu vispār līmenis, nevienai no pusēm tas marasms taču nebija vajadzīgs.
30.12.2017 20:53 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
bet sadiem ekscesiem anonima foruma.
bez sadiem ekscesiem anonima foruma.:-D:-D:-D
30.12.2017 20:39 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
Chikitita, ja tava izveele ir paciest sliktu kvalitaati un par to kluseet, taa ir tava dariishana. Tapeec Latvija ir taadaa bedree, ka visi ciesh un klusee. Pateetiski. Patiesi pateetiski.
te japiekrit raven... diemzel ! Tacu labais ir tas, ka ir tmer liela dala godigu cilveku aks atklati pasaka kas nav labi, un tad ir ta iepseja izlabot...bet sadiem ekscesiem anonima foruma. Un butu atri feini , visi laimigi.
P.S. Laimigu jaungo gadu adminiem, un atkal paldies par iespeju bloket un nelasit idiotes.(l)(l)(l)(l)(l)(l)
30.12.2017 20:38 |
 
Reitings 4041
Reģ: 20.07.2014
Kāds vispār lasa Rīdzinieces rakstīto arī? Lieka laika tērēšana.
---
Par lietu, neatkārtošos, te jau daža laba tāpat maļ uz riņķi cita citas teikto (ne par Rīdzinieci šoreiz).
Pirms gada pasūtīju Kāzu plānotāju (nebija tā noderīgākā lietiņa, bet ne par to ir stāsts). Nejauši uzgāju dažas drukas kļūdas, kuras savā ziņā traucēja jo jauca nummerāciju, bet uzrakstīju ražotājam un viņi apsolīja šo kļūdu pēc iespējas ātrāk labot (mainīt plānotāju gan negrasījos). Pēc neilga laika šo plānotāju pārdeva kopā ar dažiem bonusiņiem un es sabēdājos, ka savu nopirku tik ātri bez bonusieņiem un komentārā tā arī uzrakstīju. Jau tajā pašā dienā man uzrakstīja, lai atsūtu savu adresi un man tiks nosūtīti šie bonusiņi pilnīgi bez maksas. Nezinu vai viņi atcerējās manu vēstuli par kļūdiņām, vai arī atsūtīja to tāpēc, ka es sabēdājos par pāragru pirkumu, bet pēcgarša palika ļoti patīkama un lai arī šo plānotāju izmantojusi biju maz, serviss bija cenas vērts.
30.12.2017 20:31 |
 
Reitings 7682
Reģ: 31.01.2013
Kur te Linda briesmīgi komunicē? Viņa mierīgā, pieklājīgā veidā centās noskaidrot info jo klienti ir dažādi. Tieši šeit ir sacelts tāds hajs, pilnīgi acis sāp lasot. Šķita jēdzīgas, kartīgas meičas(ne Rīdziniece).
Jūs viņu noniecinat,bet pašas tajā nicināmajā līmenī tusējat.
Es kā cilvēks no malas saku, pilnīgi absurda situācija. Gribat, pat pieprasat skaistu komunikāciju un pretīmnākšanu, bet pašas runājat kā apdzērušies zeki. Un man absolūti vienalga, kāda mēģinās man uzpīkstēt savu viedokli. Var necensties, lieki laiku iztērēsiet.
30.12.2017 20:26 |
 
Reitings 7682
Reģ: 31.01.2013
Ridziniece laimīga, atrada kā izraibināt savu ikdienu. Šitā ņemties jau ir māksla. :D
30.12.2017 20:14 |
 
Reitings 4218
Reģ: 29.01.2009
IceCream
Arī DD prot sludinājumos un intervijās sastāstīt melus par labo attieksmi pret darbiniekiem un ko tik vēl ne. ;) Ir gan nejēdzīgi darbinieki, gan nejēdzīgi darbadevēji - bet tas viss ir dzīves skola. :)
.
Nezinu, kas tur Makoņogai ar neizdarīgiem darbiniekiem, bet publiski viņus vainot nav vajadzība, ja pastāv likumīga iespēja bez lieka trokšņa sliņķus atlaist. ;)
.
Publiski kasīties ar klientiem un publiski neizdarībā vainot savus darbiniekus - pardon, bet tas jau ir noželojami. 8)
30.12.2017 20:14 |
 
Reitings 3521
Reģ: 25.06.2017
Esmu pārliecināta joprojām par Lindu, ka ir noticis misēklis un ka tas nav konstanti, žēl tik ka uzreiz tie pataisita par noziedznieci.

Misēklis un noziedznice. :D
Šeit pilnīgi noteikti KristīnA! ir taisnība. Izskatās briesmīgi bildēs. Bet tas, kas seko no plānotājas veidotājas, nu pardon, sākumā domāju, ka kāda joko, uztaisījusi viņai viltus profilu. Bet jo vairāk par tām atsauksmēm redzams un visu pārējo, jo vairāk brīnos par visu.
Kāpēc klientei būtu screenshoti jāpublicē, lai kaut ko pierādītu? Zemiski. Kā kaut kādā greizsirdīgu vidusskolnieču strīdiņā par vienu puisi. Uzrasties te un skaidrot attiecības, nu augsts serviss.
Vēl pasaka, lai izņem laukā vai pati tiek galā. Kauns viņas vietā. Cilvēks samaksā, vairākas reizes skrien pakaļ jaunam, bet beigās vēl ierodas un izvazā, pataisot par meli. Sen jau savā fb varēja ierakstīt, ka Jānītis pie kopētāja vai likšanas vākos nolažojis iespējams, lai atsaucas tās, kurām gadījies brāķis. Bet nē, cītīgi dzēš visu slikto, kas liek pat domāt, ka labi zināja, ko iesmērē kādām. Mierīgi cilvēks var uzrakstīt, ka kaut vai krāsa ir pretīga un ielikt 1, ka trūkst tas un tas, tas ir normāli, ja visiem nepatīk vienas un tās pašas lietas. Vāks kas par problēmu risināšanas veidu un attieksmi.
30.12.2017 19:57 |
 
Reitings 8187
Reģ: 27.12.2009
Ah nē, Dear diary tapis 2016.g.
http://www.thedeardiary.com/
30.12.2017 19:43 |
 
Reitings 772
Reģ: 23.08.2016
Nu gan te var redzēt, ka cilvēki nemāk lasīt komentārus. Parasajiem limitētajiem plānotājiem ar nedēļu izkārtojumu viss ļoti smuki salien. Kristīne taču rakstīja, ka tam plānotājam, kur katrai dienai sava atvērums ir - tie nesalien. Veidi tiem plānotājiem dažādi, acīmredzot notika laža tikai ar dienas atvērumiem, jo ļoti daudz lapas.

Laža, laža.. Droši vien sataisīja plānotāju, bet pēc drukas secināja, ka visas lapas neiet iekšā - un izlēma tirgot tādu, kāds sanācis. Vai tiešām cilvēkiem nav kauna, un vēl prasīt tādu naudu. Tas nav brāķis, bet gan nekvalitatīva prece. Brāķi vismaz varētu samainīt, bet te ''izņemiet lapas un būs ok''
30.12.2017 19:43 |
 
Reitings 8187
Reģ: 27.12.2009
Starp citu, es tikai tik tikko ievēroju,ka ''Dear diary'' plānotājs nu ļooooooti atgādina mākoņogu, tas gan nosita pamatīgi vēlmi, pirkt mākoņogu.:-/

30.12.2017 19:41 |
 
Reitings 3647
Reģ: 26.12.2009
Tiesa, tikai viņi darba intervijās mēdz sastāstīt zilus brīnumus par savu čaklumu. Man vnk atmiņā atsaucās līdzīgs gadījums, tiesa, es nebiju nekāda īpašniece, tikai nodaļas vecākā, bet vienalga, dabūju pēc pilnas programmas, lai gan pat tuvumā nebiju tajā dienā stāvējusi.
Tiesa, šis viss nav smuki no abām pusēm.

Par ko tu suudzies, Latvijaa tachu viss ir ideaali! Tie, kas nekam neder ir tachu pametushi valsti un tikai labaakie paliek (spriezjot peec komentaariem par sho teemu). Tad jau nevajadzeetu buut probleemaam atrast ideaalos darbiniekus. :-D
30.12.2017 19:40 |
 
Reitings 3665
Reģ: 23.06.2016
Bet nu vsp man vienalga, es tikai ta - kurinu stridu.

Naughty, naughty, Acidpauli :-D
30.12.2017 19:39 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits