Pardodu “Makonoga” planotaju

 
Reitings 2
Reģ: 29.12.2017
Sveiki!
Pardodu Makonoga planotaju 2018.gadam. Gaishi roza mikstajos maksligas adas vakos. Izmers 18x23cm. Limited edition variants, vairs nekur nav noperkams
Cena 35 EUR
30.12.2017 12:33 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
bet sadiem ekscesiem anonima foruma.
bez sadiem ekscesiem anonima foruma.:-D:-D:-D
30.12.2017 20:39 |
 
Reitings 3521
Reģ: 25.06.2017
Publiski nozākāt ne tikai klienti, bet savus darbiniekus arī nav diez ko prāta darbs. Kur KristīnA! būtu ar viņiem briesmīgi komunicējusi arī neredzu, ka būtu speciāli jānopelna normāla attieksme. Un tālāk jau izvēlēties skaidrot attiecības šeit par šo viņu kļūdu, nu vispār līmenis, nevienai no pusēm tas marasms taču nebija vajadzīgs.
30.12.2017 20:53 |
 
Reitings 4628
Reģ: 06.07.2013
Tiesa, tikai viņi darba intervijās mēdz sastāstīt zilus brīnumus par savu čaklumu. Man vnk atmiņā atsaucās līdzīgs gadījums, tiesa, es nebiju nekāda īpašniece, tikai nodaļas vecākā, bet vienalga, dabūju pēc pilnas programmas, lai gan pat tuvumā nebiju tajā dienā stāvējusi.
Tiesa, šis viss nav smuki no abām pusēm.

Nu, bet vadītāja uzdevums ir pārliecināties, lai viss strādā, kā nākas, un padotie padara savu darbu. Vadītājs ir atbildīgs vai nu par savu nodaļu, vai nu par visu uzņēmumu. Vēl pie tam mazos uzņēmumos to izkontrolēt ir daudzreiz vieglāk nekā lielos, un vadītājam atrunāties, ka "neko nezinu, laikam kāds darbinieks kaut ko neizdarīja" ir, mazākais, ļoti neprofesionāli. Likt klientam publiski likt kaut kādus skrīnšotus - vispār neiedomājami.
Esmu pati strādājusi darbā, kur viens no pienākumiem bija sarakste ar klientiem, un teikšu tā - uzņēmuma īpašniekus pie tiešas komunikācijas ar klientiem vispār nedrīkst laist klāt. Daudziem, it īpaši radošajā sfērā, produkts ir viņu lolojums un acuraugs, tāpēc uz kritiku (arī pamatotu) mēdz reaģēt emocionāli un pārmēru personīgi. Labāk, lai tas īpašnieks pacepas pie sevis, bet krietni mazāk jutīgs darbinieks tikmēr klientam raksta - "paldies, ka informējāt, ļoti atvainojamies par kļūdu, izsūtīsim jums jaunu plānotāju, tiklīdz tas būs iespējams".
30.12.2017 20:53 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Ja darbinieks pieļauj kļūdas, iespējams, viņš ir pārstrādājies vai nepietiekoši motivēts. Godīgi sakot, tā darbinieka vietā pēc šādas diskusijas izlasīšanas uzrakstītu atlūgumu.
Nekā personīga, tiešām, bet man nekad nav patikusi Mākoņoga - šķiet plānotājs mājsaimniecēm, kuras "stundu stāv domādamas", vai šīs nedēļas mērķis ir tomātu zupa vai biešu zupa. Normālam karjeras cilvēkam ar 7-15 ierakstiem nedēļā šāds bārbijplānotājs neder. Bet, ja man 35 eiro vērts plānotājs nelīstu vākos (!!!!!!!) goda vārds, aizbrauktu uz viņu biroju un nomestu uz galda, lai ņem un pārtaisa. Lai gan 2018. gadam gribēju kādu no tiem fashion plānotājiem, esmu priecīga par savu JR plānotāju pa 7 eiro. Visas lapas toč ietilpst.
30.12.2017 20:59 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
Nepilnu 2 stundu laika sai temai jau ir 8556, ta ka... Nu ir jadoma ka komunice ar klientu. Un ne, tas nav tik sarezgiti.
30.12.2017 21:01 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Un starp citu esmu strādājusi ar poligrāfijas uzņēmumiem, ja viņu vainas dēļ ir notikusi kļūda, viņiem par to ir jāmaksā soda naudas, kas nav mazas, un normālas izdevniecības to savlaicīgi konstatē. Proti, ja grāmatu ir plānots atklāt 1. decembrī, tad 20.novembrī tā jau ir nodrukāta un piegādāta, lai pārliecinātos par partijas kvalitāti un nepieciešamības gadījumā arī pārdrukātu. Te jau ož pēc kļūdas maketā, kas savukārt nav tipogrāfijas vaina.
Pat, ja produkta mērķauditorija ir mājsaimnieces un cacas - nevajag cilvēkus turēt par muļķiem!
30.12.2017 21:02 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
tas, ka Linda ne pārāk labi kārto lietas šad tad..tā tas diemžēl bija.
Man bija nepatīkams starpgadījums ar to, ka jautāju Lindai veikala darba laiku, viņa teica, ka līdz 21:00. OK. Aizeju pa dienu uz veikalu (ieskrienu uz 10 minūtēm, jo maz laika) - veikalam pārtraukums, nevaru gaidīt pusstundu, OK, dodos prom, atnākšu vakarā.
Atnāku vakarā (ap 20:30) - veikals ciet!!! jo galerijā Rīga svētdienās tik līdz 20:00 visi pārējie veikali, neskaitot Rimi un tāda tipa. DIVAS REIZES braucu pakaļ - un NEKĀ! Par šo uzrakstīju Lindai, viņa tāda, ka apmēram jā, pofig. darba laiks tāds. Kad teicu,ka viņa citādāk bija teikusi - viņa neko, darba laiks līdz 20:00. Normāla attieksme, Chiquita?
lieku jau 4 reizi, autiregan teloja ka neredz..
saprotu ka vina velas lai vainigi ir visi, tipografija, darbinieki, klienti,visi slikti un visi mulki un babas..Tacu ka redzam tur kur ir vians pasas vaina...TELO KA NEKO NEZIN..
30.12.2017 21:06 |
 
Reitings 1153
Reģ: 16.08.2012
Man arī muļķīgi šķiet, ka tik ilgi plānotājs bija jāgaida, lai to saņemtu (decembra vidus), kā arī Fb atsauksmēs kāda bija ierakstījusi, ka vēl nevar iegādāties 2018. gada "iekšiņas" pagājušā gada
plānotāja vāciņiem, uz ko viņai 29. decembrī tika atbildēts, ka drīzumā to varēs izdarīt. Nu kur vēl drīzumā, taču tulīt jauns gads klāt! :-D Tas šķiet tā diezgan neprofesionāli un nepārdomāti.
30.12.2017 21:29 |
 
Reitings 477
Reģ: 03.09.2016
35€ par plānotāju??:-O Aš acis asaro.. Un vēl tādu ķap ļap kā pēc komentāriem var spriest..
30.12.2017 21:35 |
 
10 gadi
Reitings 2607
Reģ: 29.01.2009
nerātnā
Nezinu, kas tur Makoņogai ar neizdarīgiem darbiniekiem, bet publiski viņus vainot nav vajadzība, ja pastāv likumīga iespēja bez lieka trokšņa sliņķus atlaist.
.
Publiski kasīties ar klientiem un publiski neizdarībā vainot savus darbiniekus - pardon, bet tas jau ir noželojami.

Nu nekas jau netika ne vainots, tas bija mans pieņēmums, kāpēc īpašniece gribēja redzēt saraksti - vai tiešām no viņas uzņēmuma puses ir kasjaks. Pārējo brēku te vārnas sacēla.
30.12.2017 21:48 |
 
Reitings 1180
Reģ: 03.06.2017
IceCream,manuprāt,ja Linda tik ļoti gribēja redzēt saraksti,tad varētu sarunāt to izdarīt privāti,nevis piespiest kādu likt tos skrinus komentāros(t)
30.12.2017 21:50 |
 
Patīk
Reitings 2967
Reģ: 09.08.2016
Rīdziniece, ko izdzēsi savu vieninieku no Mākoņogas atsauksmēm? :D
30.12.2017 21:53 |
 
Reitings 5261
Reģ: 27.03.2009
Mc.Queen, gan jau ne vinja izdzēsa :D gan jau izdzēsa Mākońoga :D
30.12.2017 22:01 |
 
Reitings 26
Reģ: 19.12.2017
Arī es esmu vīlusies šajā plānotājā, lieki izmesti 35eiro...:'-(
Labāk būtu JR nopirkusi, kuru uzreiz varu apskatīt un aptaustīt.:-|
30.12.2017 22:02 |
 
Patīk
Reitings 2967
Reģ: 09.08.2016
Mc.Queen, gan jau ne vinja izdzēsa gan jau izdzēsa Mākońoga

Nē, FB atsauksmes lapas īpašnieks izdzēst nevar. Var noņemt to vērtēšanas opciju,bet izdzēst nevar.
30.12.2017 22:03 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
Bet, kur vakar pazuda atsauksmes? Vakar vakarā nebija. Un ne es viena to redzēju. Nu viņas ir atgriezušās.
Tad man likt jeb neko vairs nelikt?
so redzeja un teica vairaks meitenes... ja kas:-P:-P:-P
30.12.2017 22:05 |
 
Reitings 16391
Reģ: 09.10.2011
Man atsauksmju dzēšana tāds nieks vien šķiet, ja palasa nika “Mākoņoga” komunikāciju ar klientu.. Cosmo forumā (t):-D:-D
30.12.2017 22:38 |
 
Reitings 10
Reģ: 23.04.2011
Ārprāts, man acis asaro lasot Rīdzinieces komentārus :D
Par pārējo nemaz neizteikšos, te jau pietiekami viedokļu :) vienīgi sapratu, ka viena profila tekstus automātiski laidīšu garām :D
30.12.2017 22:56 |
 
Reitings 3521
Reģ: 25.06.2017
Nu ierasties te un skaidroties vispār līmenis. :D Ja jau atpazina, tad varēja uzrakstīt ziņu un sarunāt naudas atgriešanu vai jaunu preci.
30.12.2017 23:11 |
 
10 gadi
Reitings 2230
Reģ: 27.02.2011
Manuprāt Mākoņoga slikti nekomunicē ar klientu, nevajadzīgs šums ir sacelts, kaut kāds marazms :-|. Piekrītu beibe.marta.
30.12.2017 23:15 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!