Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Bites garantijas remonts

 
Reitings 7704
Reģ: 13.03.2012
Sveikas!
Pirms kādiem 3 mēnešiem nopirku bitē jaunu telefonu. Man toreiz piedāvāja garantiju, ja nu ekrāns saplīst, no kuras es atteicos, jo iepriekšējais iphone nokalpoja godam un stikls izturēja divus gadus bez plīsumiem. (Garantija ir par papildus maksu mēnesī).
Protams, tagad mans stikliņš ieplīsa :-D Uzzinu, ka bitē 6 mēnešus pēc telefona iegādes ir bezmaksas garantija ekrāna labošanai. Zvanu bitei, a tur man pasaka, ka es esmu no tā atteikusies.
Lieta tāda, ka man neviens par to neizstāstīja, loģiski, ka es neatteiktos no bezmaksas garantijas.
Pati jau vainīga, neuzprasīju. Tikai gribēju pabridināt, ka viņiem laikam tā ir kaut kāda taktika.
25.10.2017 23:15 |
 
Reitings 7408
Reģ: 06.05.2013
Bezmaksas apdrošināšana ir tikai pirmo mēnesi, ja vien runa nav par Samsung S sēriju. Tiem ir Samsung Care, kas par brīvu apdrošina telefonu uz pus gadu. Kad tas pirmais mēnesis ir galā, ja no apdrošināšanas attiecies, remonts uz Tava rēķina.
Man liekas, Tev tizls konsultants trāpijās. Esmu bijusi vairākos salonos palīdzēt cilvēkiem iegādāties telefonus, visur loģiski izstāsta.
Labāk pabrīdini, kurā salonā un kā to tirliņu sauc, lai citiem nav pārpratumu.
25.10.2017 23:44 |
 
Reitings 7704
Reģ: 13.03.2012
Hm, man bites konsultante teica, ka 6 mēnešus. Man ir iphone.
Konsultanta vārds jāmeklē papīros, telefonu pirku Dominā.
25.10.2017 23:54 |
 
Reitings 7408
Reģ: 06.05.2013
Vispār es arī stulbi uzrakstiju.
BITES KLIENTU ZINĀŠANAI
Pērkot pie Bites telefonu, ir pieejama ekrāna apdrošināšana. Tas ir maksas pakalpojums, bez maksas tikai pirmo mēnesi. Katru nākamo mēnesi jāmaksā 2€ mēnesī. Kopā pa 2 gadiem tas būs 48€. No šī pakalpojuma, ja tam piekrīt, jebkurā brīdī var atteikties, nav tā, ka piesakies un atteikt nevari pat, ja telefonu sabrauca mašīna un remontēt vairs nav ko. Tas ir tas, no kā atteicās uniqueღ. Savu mammu es pierunāju šo paņemt, jo, lai gan viņa ir ļoti akurāts cilvēks, tā, kā notika ar uniqueღ var gadīties jebkuram un tie pa tiem gadiem samaksātie 48€ ir daudz lētāk, nekā stikliņa maiņa no savas kabatas. Kur āķis, kāpēc Bite piedāvā to tik lēti? Pavisam vienkārši - pēc statistikas, ar bojātu ekrānu viņiem atnes vienu no desmit telefoniem, kas pārdoti. Tālāk jau tīrā matemātika - viņi ir plusā ar šo.
6 mēnešu garantijas remonts attiecas tikai uz telefoniem, kas ir Galaxy Care programmā. Tie ir:
*Galaxy Tab S3 LTE (SM-T825)
*Galaxy Tab S3 WIFI (SM-T820)
*Galaxy A3 (2017) (SM-A320FL)
*Galaxy A5 (2017) (SM-A520F)
*Galaxy S7 (SM-G930F)
*Galaxy S7 Edge (SM-G935F)
*Galaxy J5 (SM-J510F, SM-J510FN)
*Galaxy J7 (SM-J710F)
*Galaxy S8 (SM-G950F)
*Galaxy S8+ (SM-G955F)
*Galaxy Note 8 (SM-N950F)
Tā ir ražotāja apdrošināšanas programma, kas darbosies pērkot telefonu no jebkura pārdevēja, tiem 6 mēnešiem ar Biti nav nekada sakara.
26.10.2017 00:01 |
 
Reitings 7704
Reģ: 13.03.2012
Pf, tad tagad sirds mierīgāka, paldies :-)
Brīnos, ka man teica, ka 6 mēneši, laikam viņi paši neko nezina..jo man viena paziņa pateica, ka itkā 6 mēneši un pēc tam zvanot uz biti man meitene stāstīja to pašu.
Un to, ka tikai divi eiro ir tā apdrošināšana es arī nezināju. Noteikti būtu paņēmusi. Nu neko, būs mācība ;-)
26.10.2017 00:12 |
 
Reitings 7704
Reģ: 13.03.2012
Tele2 ir ~11eur mēnesī, es pēc tās summas vadījos un domāju, ka var iztikt.
26.10.2017 00:14 |
 
Reitings 7408
Reģ: 06.05.2013
Man tikko palaboja - bezmaksas apdrošināšanas laiks ir atkarīgs no tā, kādu tarifu plānu izvēlējies internetam.
"Sasists telefona, jeb planšetes ekrāns jeb kā tautā saka – “zirneklītis uz ekrāna” ir visbiežākais iemesls, kura dēļ ierīces nonāk servisa centros. Ar Bites pamata un interneta tarifu plāniem aizmirsti par to pārspīlēto piesardzību, ar kādu apveltīji tikko pirktu ierīci – pērkot jaunu telefonu Bitē ar tarifu plāniem Bite 5 GB, Bite 10 GB un Bite Neierobežots, kā arī iegādājoties planšeti ar kādu no Bites interneta plāniem - saņem ekrāna apdrošināšanu līdz pat 12 mēnešiem bez maksas!
Telefona ekrāna apdrošināšana ar tarifu plānu Bite 2 GB bez maksas darbosies 6 mēnešus, savukārt ar Bite 500 MB apdrošināšana bez maksas darbosies līdz nākamā mēneša beigām. Apdrošināšanu ir iespējams saņemt jaunas ierīces iegādes brīdī, tā attieksies uz mehāniskiem ekrāna bojājumiem. Tu vari parūpēties par sava telefona ekrāna drošību arī pēc bezmaksas apdrošināšanas termiņa beigām par 2 EUR/mēnesī."
26.10.2017 00:31 |
 
Reitings 7704
Reģ: 13.03.2012
Bet man ir 5gb :'-(:-D Es saprotu, ka pati vainīga, ka neievācu info+ man nepaveicās ar bites darbiniekiem.
26.10.2017 00:42 |
 
Reitings 7408
Reģ: 06.05.2013
Ar darbinieku konkrēti nepaveicās. Es uz saloniem parasti eju līdzi cilvēkiem 50+ vecumā. Viņi tur jūtas nedroši ne vien par aparāta izvēli, bet arī par visu pārējo, ko bāž galvās. Neviens no šiem nav ņēmis neko lielāku par 500Mb, līdz ar to man visur stāstīts par to mēnesi. Bet visās vietās korekti izstāstija, ka bezmaksas periods darbosies tikai tad, ja slēgs līgumu par to, ka vēlāk maksās par apdrošināšanu (Kuru jebkurā vēlamā brīdī var pārtraukt) un visas pārējās lietas.
26.10.2017 00:47 |
 
Reitings 7704
Reģ: 13.03.2012
Nu to daļu puisis palaida garām :-| . Bet mums tur viss bija steigā, iegājām, nopirkām un mājās. Es kaut kā neiedziļinājos visā tajā telefona pirkšanas procesā, vienkārši vajadzēja jaunu. Baigi neko nepētīju.
26.10.2017 00:50 |
 
Reitings 7704
Reģ: 13.03.2012
Bet paldies par informāciju :)
26.10.2017 00:50 |
 
Reitings 8
Reģ: 14.03.2023
Šajos tālruņos ir ļoti daudz nianšu, kas jāņem vērā. Patiesībā es vienmēr ielieku papildu stiklu. Tā vismaz ir zināma garantija, ka stikls būs vesels.
16.03.2023 21:27 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!