Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Šoferīši Rīgā

 
Reitings 1001
Reģ: 14.11.2011
Biju darīšanās aizbraukusi uz galvas pilsētu,braucu pa bruģi,taka tur bija nelīdzens,braucu lēnām jo man mašīna zema un bampers ar šad tad ar sanāca ka pieskaras pie zemes ja tur ātrāk uzmin.Brauc garām kaut kāds es ,atvainojos,lohadroms un iedomājies ka uz ceļa ir varonis un tad jataurē ir un nevar normāli bez taurēšanas pabraukt garām!(t) Man mašīna sataisīta,labā kārtībā,ja tādiem muļļām patīk sēdēt servisos ar saviem lūžņiem,tak skrien garām,lūdzu,ko vēl var taurēt un uzvesties ka visvarenais uz ceļa,es nesaprotu šos “īpaši gudros”šoferus!(e)
Ir liels prieks ka ir arī pieklājīgi šoferi,palaiž un tā,tas priecē!(l)
18.10.2017 01:57 |
 
Reitings 2244
Reģ: 31.05.2017
Tu pa pilsētu domāji to ātruma pārkāpšanu, reizēm. To ko sapalagoju, domāju pa starppilsētu posmiem un ceļiem vispār un braukšanu. Pilsētā, kas attiecas uz skriešanu aŗī ir kur var mazliet atļauties ir kur nepārskatāmības un neparedzamības dēļ vispār nevar saprast vai braukt uz priekšu, ka nesabrauc kādu vai nesaskrienas tā netīšām, ka neviėns nebūs vainīgs... un kurš tad tur ir vainīgs atkal - gājējs, braucējs, vai minējs, ja ne konkrētās vietas stulbums, kas neļauj pārredzēt kur nu vel paredzēt.
20.10.2017 18:06 |
 
Reitings 2244
Reģ: 31.05.2017
Es regulāri pārkāpju ātrumu

Kurš gan to nedara, un kad vel paseko līdzi "sponsoriem", uz tiem 140,150 un vairāk. Tapēc, ka ja grib mūsdienās jebkam var pasūtīt uzlikt štampu - kā zinātniski "pamatotam"(gandrīz vai kā racionāli un loģiski neapstrīdamam:-D) tā, ka izmaiņas izdarīt nav viegli, ja vispār var.
-
"Ātrums" ir filozofisks un stiepts jēdziens. Kaut arī saka - labs ceļš nenozīmē ātrs ceļš, nu kā to ņem. Jo ne visur likumi, normas primāri pakārtotas uz baiļu psiholoģijas pamata, jo tai tur nav dota primārā loma konkrētos jautājumos, tad tur arī redzams, ka lietas tiek attīstītas un uzskatītas par normālu dzīves sastāvdaļu, ja piem. pa ceļiem un pārvietošanos principiem. Nu nezinu, pie mums piemēram labprāt pārvietotos teiksim simtu130-140(subjektīvi) uz jebkura lielā un arī vienjoslu ceļa, kā vidējo ātrumu, vietām labi uz to simtu, citur 150,160. Un ja teiksim skolā mācītu, ka pārvietoties labi, pareizi un droši ir ne ātrāk, kā 80 uz ceļa, un tā arī tipinātu nekad neko nemainot - tiko vajadzētu divreiz ātrāk pabraukt +vel ja nāktos pamanevrēt, tā laikam būtu Rajeckas panti - "palīdzi Dievs, palīdzi Dievs, visai latviešu tauuuuutai", nu tas ir absurdi, galīgi ne smieklīgi. Ne pasažieri zem krēsliem, ne vadītājam, kad ja brauc uz 140,150, nu nesākas domas, ne pa pašnāvību,ne avarēšanu un negadījumiem. Turpretim, kad nav nemaz dota iespēja citādāk braukt, kā tikai vienā veidā, tad nekas cits neatliek, kā bieži spēlēt slalomu uz ceļiem ar citiem, jo nav joslas kurā normāli braukt, kad tas nemaz nebūtu jādara.
20.10.2017 17:34 |
 
10 gadi
Reitings 747
Reģ: 29.01.2009
macaw
bet man ir vienalga ko kāds grib, tas nav pareizi. Tur ir izbraukšanas josla un brauc vien ārā. Abas joslas iet vēl labu gabalu kopā, ir visas civilizētās iespējas rādīt pagriezienu un pārkārtoties.
Bet pēc teksta, es saprotu, ka to vietu nepārzini. Pirmkārt, pie izbraukšanas ir nepārtrauktā, līdz ar to gaidīt, lai iebrauktu uzreiz nav atļauts, jo tā josla ir paredzēta tiem, kas brauc no tilta. Un tā izbraukšanas josla vienmēr ir brīvāka par otru, es 80% gadījumu nobraucot no tilta pārkārtojos (kur nepārtrauktā beidzās) uz to tukšo, lai apbrauktu stāvētājus un noteikti kāds kā vienmēr sēņo un var easy pārkārtoties atpakaļ "iegūstot" kādu 10 mašīnu posmu. Tad jau arī uz jūrmalenes piem. izbraucot no piņķu pagrieziena (inbox halle) var gaidīt, kamēr visas 3 joslas ir tukšas un izredzētais personāžs tiek kreisajā ātrajā josla. Nu LOL.
20.10.2017 16:18 |
 
10 gadi
Reitings 2910
Reģ: 27.08.2009
Es esmu no ātrajiem un agresīvajiem laikam. Bet ir starpība, vai tu brauc ātri, agresīvi UN loģiski, vai arī tupi. Arī uz ceļa intelektam ir nozīme. Arī es braucu pāri dzeltenajam, ja redzu, ka var normāli izbraukt un neviens pa kreisi nebrauc. Es regulāri pārkāpju ātrumu, jo, nu, sorry, es pati savu benzīnu pērku, un negribu ar trešo ātrumu vilkties, to bezjēdzīgi tērējot. Un man ir gana piepildīta dzīve, lai nebūtu laika pirms uzsākšanas trīs nodaļas telefonā māmiņu blogā izlasīt. Kopš nākas izmantot Krasta ielu, no rītiem nobraucot no Dienvidnieka, man NEREĀLI kaitina, ja uz tās nevar izbraukt un stāv malā pusstundu. Vēl šorīt kāds (trešais rindā vispār, otrais aiz manis) tā arī izbrauca uz Krastenes, jo viņa pacietības mērs bija vēl mazāks nekā manējais. Pēc tam izbraucu es. Es nezinu, cik ilgi, tas, kurš reāli bija pirmais rindā, tur tupēja ar savu ieslēgto kreiso pagriezienu. Tur varēja būt reāla avārija, un es pilnā pārliecībā vainotu pirmo lēnprāti. Man ir pāris reizes pīpināts, bet tas bija pamatoti, jaucos nezināmās vietās, un es par to nedusmojos. Pati nepīpinos, bet dusmīgi lūru virsū, plātos ar rokām un lamājos pie stūres.
19.10.2017 23:58 |
 
Reitings 2244
Reģ: 31.05.2017
Beigās pastulbi, ka paši braucēji savā starpā, pat šeit redzam, tiek panākts, ka sāk pa braukšanas kultūru utt diskutēt. Kaut gan esam uz viena ceļa un dažādi, un par noteikumiem, un pašu ceļu primāri atbild, un taisa, ne braucēji!!! Tātad, kuram jāatbild lai šādas lietas nemaz nerastos un braucēji nemeklētu vainu citos braucējos??? Ar noteikumu papildināšanu un sešām joslām vai minimums četrām visos lielajos ceļos, braucējs pielāgoties var tā brīža vai vispārīgai savai vajadzībai. Brauc pa lēno piemēram - zvans vai kas cits un ok - pārkārtojamies mediumā vai ātrajā, vai atpūšamies lēnajā. Kur problēma, vajadzība tāda, vai arī pats braukšanas veids tāds un vis, un atrodamies savā vietā uz ceļa. Līdz ar to ceļu policijai un radarošanai arī funkcijas savādāk darbojas, ne tikai nosēsties krūmos un gaidīt, ka pa to vienjoslu ceļu redz kāds neizturēs līdzi plūsmai un nebrauks tajos 90-110km/h un varēs uzvārīties pieķerot, jo re - vajadzība tagad ir medium - tātad kādi vel sodi un kāds vel 100, ja tagad ir piemēram tam pašam braucējam 160+, ja savus medium netaisi slow joslā,l līdz ar to atkrīt visi - kapēc tu velcies, kapēc tas gāž garām, kapēc atkal priekšā šitāds, kapēc atkal tīnis slims, kurš grib nosisties. Tas ir tik vienkāŗši it kā. Bet neko darīt, jāiztiek, ka noteikumi ir pēc vienas šnites it visam, un uz žmiegšanās rēķina ceļu attīstīšnai, tiek regulēta braucēju domāšana ar noteikumiem un ceļu izbūves principiem, kas tad ir kas nebūtu, kā vajag utt. Un ko daudz izdomāsi, ja divvirzienu vienjosliniekā joptvai, kā tikai pieķert savādāku braucēju vai braucējus vienu ar otru naidot sava braukšanas stila vai nepieciešamību dēl, :-Ddiezgan abpburts loks sanāk.
19.10.2017 23:15 |
 
Reitings 2244
Reģ: 31.05.2017
Ceļu kvalitātes tēmai sanāk pieskarties neizbēgami - tad ja iet runa par kaut kādu attīstību satiksmes veicināšanā, infrastruktūrā utt tml. Takā kvalitāte atkarīga no materiāliem un tehnoloģijas, tad šajā jautājumā nezcik gadu laikā(pat desmitiem gadu) ceļu būves progress tiek turēts uz vietas un tīši bremzēts, neieviešot tehnoloģijas un materiālus lai ceļi nebūtu uz dažiem gadiem, lai būtu retāk un vieglāk labojami. Tiek stāvēts uz vietas, darīts tas, lai ceļos nebūtu jāiegulda sākumā pamats, tikai pēc tam lai tajā regulāri būtu jāiegulda, kā jau vienmēr atmasgāšanas shēmas utt nekas vairāk.
Jo Latvijā cik zināms neviens pats lielceļš pēc tādiem standartiem, kā piemēram Vācijā u.c attistītajās valstīs nav ticis izbūvēts, par pierādījumu tam, kad ir jāuztaisa labs ceļš, kad var taisīt nākošos jaunus, kā arī labot un uzlabot vecos pa to laiku. Nevis no otra gala - lielāko daļu pielabojot sliktos un spiesti nākt atpakaļ pie nesen izbūvētajiem, kuriem žēloti līdzekļi - nu pilnīgs murgs...un ne būvnieki pie tā vainīgi, kā tiek paredzēts izbūvēt, bet kas tiek padots, kā paredzēts izbūvei(auto vadītāji tād sanāk paredz kādam jābūt asfaltam??? :-D). Īsumā tas - kvalitatīvais ceļš ilgmūžībai, neplaisājoš, nestaigājoš, neiezēdoš utt - neviens nav līdis ar acīm iekšā, bet ir asfalta kārta, apakšā dzelzsbetons vai betons u,tml, un tālāk nāk visas apakškārtas, pirms asfalta cietā kārta, blietēta grants, smiltis, u,c, kas vis pie mums LV gan vienmēr tiek izmantotas jau, kā pirmās un vienīgās zem asfalta kārtas, kas arī pieļauj ceļa plešanos, plaisas, sēšanos, bedres, staigāšanu utt visus defektus, tikai laika jautājums.
19.10.2017 21:59 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Ja jums liekas, ka Rīgā ir traka satiksme, aizbrauciet uz Barselonu, Valensiju, Malagu. Es pat neminu Kairu un Stambulu, tas lai paliek, bet tepat Eiropā, ES - es esmu braukusi pa Barselonu un Malagu ar auto... Tas vispār ir vāks. Ja brauksi pa apli pa pirmo joslu, retais tev tikai uzpīpinās, vairums centīsies iegāzt, speciāli radot avārijas situācijas, lai pārmācītu.
19.10.2017 19:47 |
 
Reitings 2290
Reģ: 19.10.2013
Nevajag ņemt galvā, ja viens uztaurējis. Man gan liekas, ka Latvijā šoferi ir pacietīgi, parasti pīpina tikai, ja nu galīgi muļļājas vai ko stulbu izdara.
19.10.2017 18:51 |
 
Reitings 2244
Reģ: 31.05.2017
Aaa un vel, piemēram labi, vai normāli divvirziena vienjoslu ceļi. Kurš teicis, ka josla paredzēta tieši tikai - lēnam , vidējām vai ātram, vai arī visiem uz viena ??? Saprotams, ka vienā joslā nedod Dievs kaut ko vadīties tikai pēc tā kā to braucot saprot un izjūt cits vadītājs un tam piespiedu kārtā gandrīz vai pielāgoties - tas ir kaut kas uz amorālu pusi.
19.10.2017 17:43 |
 
Reitings 2244
Reģ: 31.05.2017
Nu un kad neskaitāmi ceļi vienlaicīgi, kā sava stāvokļa, tā sava paltuma dēļ ir -
slow
-
slow
Ir par ko vispār kādam nepatiku vai drošības sajūtas zudumu paust, kad uz viena ceļa vienmēŗ satiksies dažādi braucēji, to īsti nevar saprast, noteikumi ir noteikumi, protams, tikai kapēc uz ceļa atrasties ilgi un kavēklīgi, tikai tapēc, ka tādi ir vienas normas it visam uzstādītie noteikumi, ja var braukt komfortablā tempā, vai pēc nepieciešamības utt katram savs, saīsinot kam vajag laiku uz cēļa utt, kam ne, tas lai brauc cik ilgi grib pa to ceļu, nemaz nerunājot, par braucieniem divu, trīs stundu garumā, kad ir 150,200,250km distances!!!
19.10.2017 17:25 |
 
Reitings 2244
Reģ: 31.05.2017
Nu kā, kad būs štrāses ar 12 joslām vai vismaz sešām, visi būs apmierināti, paspējuši, relakšējušies, laimīgi utt uz viena ceļa!
-
slow
medium
fast
slalom
drift
drag racing
-
drag racing
drift
slalom
fast
medium
slow
Bet tā nav pat -
slow
medium
fast
-
fast
medium
slow
-
Pa ko tad var runāt, ja segums pieļauj pārsvarā drošu slow 70-110(subjektīvais), kas balansē ar blakus tendencēm fast ??? Kas nemaz nav fast, bet normāls medium labam ceļam, jā, un arī kāds auto protams.
19.10.2017 17:04 |
 
Reitings 3521
Reģ: 25.06.2017
o jā, draugs tur ar vnm visiem pīpina, jo daudzi stājas un nez ko gaida

Tāpēc, ka grib uzreiz iebraukt ejošajā joslā, ne izbraukt un tur stāvēt, jo neviens nelaiž un nav kur arī iebraukt, lai attiecīgi tālāk pārvietotos un aizbrauktu vēlamajā virzienā.
19.10.2017 16:15 |
 
Reitings 619
Reģ: 01.02.2015
nebrauc ārā no krustojuma situācijā, kad 3 mašīnas paspētu izbraukt vai nez ko gaida, ja izbraukšanai pa labi ir sava josla (braucot no Dominas uz brīvības ielu, nav jāgaida visas no tilta braucošās mašīnas, tur ir sava josla izbraukšanai, kas tilta braucējiem ir nepārtrauktā).

o jā, draugs tur ar vnm visiem pīpina, jo daudzi stājas un nez ko gaida (t)
19.10.2017 15:40 |
 
Reitings 11330
Reģ: 17.04.2012
Ja arī tādi ir, tad noteikti mazākumā.

Diemžēl tas NAV mazākumā, par to ir stāsts... absolūti katru dienu, vairākas reizes ar to saskaros. Bet ne par to ir stāsts. Stāsts ir par to, ka jāiekļaujas plūsmā, braucot ar max ATĻAUTO ātrumu, nevis 40-45 km/h, uzskatot, ka tādā veidā Tu nevienu neapdraudi, un visi tie, kas brauc ātrāk, ir neirotiķi, kuri savu laiku nemāk plānot.
***
Bet piekrītu jau šeit izskanējušam viedoklim, ka šai diskusijai jēgas īsti nav, jo kopsaucēja nav un nebūs
19.10.2017 15:31 |
 
Reitings 17
Reģ: 20.03.2014
Kur ta Riga vel brugis palicis?

Matīsa ielas galā, piemēram.
19.10.2017 15:20 |
 
Reitings 284
Reģ: 25.07.2012
Palasīju diskusiju,sasmējos.... tāda sajūta , ka liela daļa tikko no autoskolas un maz saprot ko vispār uz ceļa dara....tik citē, kas auto skolā mācīts. .
Lai brauktu ikdienā nu ir jāiekļaujas kopējā satiksmē.
Visiem zināms , ka var braukt atļautais ātrums + 10 km,par to nesada ne policija , ne redari nefiksē....

To, ka var braukt ar +10 km/h, arī autoskolā māca, un diez vai ir daudz vadītāju, kuri drudžaini uzrauga spidometru, sak, lai tik nedod Dievs nerāda vienu iedaļu virs 50. Ja arī tādi ir, tad noteikti mazākumā. Visi taču saprot, ka spidometrs nav 100% precīzs, jo rāda nedaudz mazāku braukšanas ātrumu par faktisko. Bet kaitina CSN pārkāpšanas propagandēšana, kas pie mums ir ļoti izteikta, jo īpaši komentāru sadaļās internetā zem rakstiem par ceļu satiksmi. Piemēram, brauciet visi ar +20-30 km/h, jo tak jāiekļaujas plūsmā, un, ja Tu tā nebrauc, tad noteikti no kaut kā baidies un vispār nav ko līst uz ceļa.
19.10.2017 14:12 |
 
Reitings 1531
Reģ: 28.07.2017
bet 55-58 ir atļautais ātrums, par kuru neviens policists nekad neapturēs, jo līdz 10 km/h novirze ir pieļaujama!

Un vispār, pavērojiet savus spidometrus. Lielākajai daļai auto jau no rūpnīcas spidometrs rāda ātrumu +5km/h, tātad, ja brauciet 55km/h, tad reālais ātrums ir 50km/h. To pavisam vienkārši var pārbaudīt ar tiem ātruma noteikšanas tabloīdiem, kurus ik pa gabalam piestiprina pie stabiem.
19.10.2017 14:09 |
 
Reitings 11330
Reģ: 17.04.2012
Visiem zināms , ka var braukt atļautais ātrums + 10 km,par to nesada ne policija , ne redari nefiksē....

+++
Beidzot adekvāts viedoklis, citādi šķiet, ka lielākajai daļai ne tikai sagādā grūtības braukt normāli, bet arī lasīšanas prasme pieklibo. Neviena, cik atceros, neaicināja traukties pilsētā 60+ km/h ātrumā, bet 55-58 ir atļautais ātrums, par kuru neviens policists nekad neapturēs, jo līdz 10 km/h novirze ir pieļaujama! Protams, ka vienmēr būs tādi, kuri trauksies 60+ pa pilsētu un vēl taurēs. Bet tādi idioti tiešām nav jāņem vērā! Bet nē, tie kuri trīc par tiem 50 parasti ir arī 40-45 km/h braucēji, jo nedod Dievs pietuvosies tai maģiskai atzīmei 50!
19.10.2017 14:02 |
 
Reitings 79
Reģ: 11.03.2017
Palasīju diskusiju,sasmējos.... tāda sajūta , ka liela daļa tikko no autoskolas un maz saprot ko vispār uz ceļa dara....tik citē, kas auto skolā mācīts. .
Lai brauktu ikdienā nu ir jāiekļaujas kopējā satiksmē.
Visiem zināms , ka var braukt atļautais ātrums + 10 km,par to nesada ne policija , ne redari nefiksē....
19.10.2017 13:50 |
 
10 gadi
Reitings 370
Reģ: 21.01.2013
RainyDay lieli +++++, jo ja liela daļa būs pieklājīga, tad jau būs pa visam forši. Es arī tāda esmu, es nebraucu ar domu, ka tik man labi, tomēr domāju arī par citiem šoferīšiem. Piemēram, ja man jāgriežas pa kreisi, ja vien ir iespēja, tad cenšos apstāties tā, lai var veikt labo pagriezienu.
19.10.2017 12:38 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits