Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

negodīgs salons

 
Reitings 437
Reģ: 17.02.2015
Ejot uz saloniem vienmēr domāju, ka viss maksā tādu cenu, kā rakstīts cenrādī.
Pirms mēneša gāju uz salonu uz procedūru. Cenrādī rakstīts, ka 15 eiro. Man paprasīja 20. Pabrīnijos, bet samaksāju.
Vakar biju vēlreiz uz to pašu salonu. Procedūras jau labas taisa. Šoreiz man paprasīja 25!!!(e)
Un tad salons iekrita pats savā krāpniecībā...
Viņi nezināja, ka es vēl ģērbjos otrā istabā un atnāca administratore pierakstīt, cik meistare saņēmusi. Abas sāka ķiķināt. Meistare teica 15, administratore tāpat smejoties teica - 15, 15, rakstam 15.
(t)(t)
Tas ir vienkārši zemiski un pretīgi! Man nav žēl maksāt par procedūru tik, cik tā maksā. Bet vēl šodien ir pretīga sajūta, ka tā ŠMAUKLE kabatā iebāza manus 10 eiro pilnīgi ne par ko.
Un ja tā tiek darīts ar katru klientu, tad laba peļņa, ne?(e) Kā tādas zemiskas bābas naktīs guļ?(t)
Esat, meitenes, uzmanīgākas nekā es. Lai gan pat nezinu, kā to izkontrolēt. Ka tevi čakarē.
20.09.2017 10:28 |
 
Reitings 786
Reģ: 18.05.2014
Kādā sakarā Tu pēc noklausītā nepieprasīji atpakaļ 10€?!?! Dzirdēji un neko..
20.09.2017 10:32 |
 
Reitings 1605
Reģ: 26.01.2016
Kas par salonu?
Pēc ģērbšanās vajadzēja pajautāt čeku, vai arī pateikt, lai atdod naudu.. klusais latvietis sevi neaizstāv, bet pēc tam cepjās. Es noteikti uz tādu salonu vairs neietu. Ja pirmajā reizē nejautātu, otrajā noteikti, kāpēc liek maksāt cenu, kas neatbilst izcenojumam. (e) cik neglīti!
20.09.2017 10:32 |
 
Reitings 437
Reģ: 17.02.2015
jā, esmu gļēvs klusais latvietis
tajā momentā vienīgais ko varēju bija aiziet aizcērtot durvis
20.09.2017 10:36 |
 
Reitings 1605
Reģ: 26.01.2016
Samera, jautājums aktuāls, kas par salonu?
20.09.2017 10:38 |
 
Reitings 7079
Reģ: 11.10.2013
Es uzreiz prasītu, kāpēc jāmaksā vairāk, nekā cenrādī ir rakstīts. Tad arī čeku noteikti pieprasītu.
20.09.2017 10:41 |
 
10 gadi
Reitings 3675
Reģ: 29.01.2009
Pēc ģērbšanās vajadzēja pajautāt čeku

Es arī aprasti esmu klusā latviete. Bet šādā gadījumā, kad būtu dzirdējusi tādu ņirgšanu, būtu piegājusi un pajautājusi čeku. Ja sāktu kko pīkstēt, ka nevar vairs izsist u.t.t. tad pateiktu, ka dzirdēju sarunu un vēlos savus 10Eur. Un tālāk ziņotu salona vadībai, neatkarīgi no tā vai atdotu man naudu vai nē.
20.09.2017 10:44 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Es jau pirmajā reizē būtu paprasījusi, kāpēc cena atšķiras..
20.09.2017 10:46 |
 
Reitings 1605
Reģ: 26.01.2016
Ko lai saka, pēc kara visi gudri, nesmuki katrā ziņā un šādā gadījumā es uzrakstītu salona vadībai e-pastu, lai veic atbilstošās darbības, lai netutpinātu šmaukt arī citus cilvēkus (t)
20.09.2017 10:51 |
 
Reitings 437
Reģ: 17.02.2015
vot negribas tagad atklāt nosaukumu, negribas, lai mani sazīmē, salons nav Rīgā
20.09.2017 11:07 |
 
Reitings 2684
Reģ: 13.01.2016
Negribējās iebilst, bail atklāt nosaukumu.. Nu tad atliek tikai samierināties (t)
20.09.2017 11:09 |
 
Reitings 1877
Reģ: 21.05.2011
Saprotu autori. Atkarīgi no tā, kāds man būtu garastāvoklis, uztaisītu skandālu vai klusiņām aizietu prom. + uzrakstītu epastu vadībai vai atsauksmi FB lapā, ja tāda salonam ir. Bet jebkurā gadījumā, neatgrieztos tur, pat ja pats pakalpojums ir labs.
20.09.2017 11:28 |
 
Reitings 238
Reģ: 23.07.2017
Negribas, lai tevi "sazīmē"? Tu maz saproti, ka šādi rīkojoties, salons aizskar tavu cieņu un godu, bet arī tevi kā personu patērētāja tiesību līmenī?
Kāda jēga no šīs diskusijas, ja nenosauc salonu? Kāda jēga no tā, ka meitenes rakstīs "ak tu nabadzīte, nākamreiz iebilsti", ja tu nākamreiz arī ļausi sev kāpt uz galvas un maksāsi?
Kā būs tālāk, turpināsi iet un gaidīsi, kad paprasīs 30eur, 35eur?
Labi, varbūt esmu skarba, bet skatoties neemocionāli- pakapojums ir produkts ar noteiktu cietu cenu, ja neņem kaut ko ekstra klāt. Tātad, bez pamatotām izmaiņām (cenrādī fiziskā vai virtuālā) pakalpojums maksā/tiek sniegts konkrētā cenā. Tev kā patērētajam ir visas tiesības to saņemt par to cenu, kādu ir uzrādījis pakalpojuma sniedzējs savā mājaslapā vai cenrādī salonā, neko nepiemaksājot klāt.
.
Tas ko vari darīt ir klusām aizrakstīt vadībai, par salonā notiekošajām darbībām ( visticamākais, vadība ir informēta) un samierināties ar vadības atbildi, nākotnē esot piesardzīgākai. Vai arī vari doties uz salonu un skaidrot situāciju, bez čekiem, to būs grūti izdarīt, jo bez čekiem, tikpat labi tu tur neesi nemaz bijusi.
Ir jāmēģina izaudzēt mugurkauls, jo neviens cits par tevi nepastāvēs, kā vien pati.
20.09.2017 11:28 |
 
Reitings 7827
Reģ: 17.05.2012
Tu plāno uz to salonu iet arī turpmāk, ka bail, ka sazīmēs?
20.09.2017 11:31 |
 
10 gadi
Reitings 3675
Reģ: 29.01.2009
Viņas jau krāpās, ne Tu - kāpēc jābaidās par sazīmēšanu? :-O:-O
Ja nevarēji neko pateikt, tad vismaz uztaisi kaunu internetā, lai citi cilvēki met līkumu šai vietai.
20.09.2017 11:38 |
 
Reitings 2684
Reģ: 13.01.2016
Piekrītu Sybila - ir jāmācās pastāvēt par sevi un neļaut kāpt visiem sev uz galvas. Pretējā gadījumā - šāda attieksme dod zaļo gaismu turpināt tādā garā. Un diemžēl ir daļa, kas mēģina gūt peļņu arī šādiem līdzekļiem. Jāmācās iebilst, kad redzi, ka Tevi brutāli čakarē
20.09.2017 11:42 |
 
Reitings 255
Reģ: 18.02.2016
No Tevis paprasīja vairāk, jo iepriekš neko neteici. Nākamreiz paņem kādu līdz, kam ir dūša ko pateikt.
20.09.2017 12:24 |
 
Reitings 553
Reģ: 23.03.2016
samera,
divās reizēs no tevis negodīgi viņas dabūja 15eur, reāli - tev atņēma vienu procedūru,kuru tu varētu vēl atļauties.
Nu tieši kā var neienākt prātā pateikt, kaut vai,ka esi dzirdējusi sarunu un nevēlies pārmaksāt.. nevajag jau uzreiz bļaut vai tā - vienkārši pateikt un pieminēt,ka cenrādis ir pavisam cits!
20.09.2017 12:27 |
 
Reitings 211
Reģ: 29.11.2015
Nū, manuprāt, tev ir obligāti par to jāpaziņo kā minimums salona vadībai. Uzraksti e-pastu (bet uz pastkasti, kas nav administratores pārziņā), vai arī piezvani. Normāla vadība tev tikai paldies pateiks, jo šādas zagles salonu padara mazāk konkurētspējīgu, skrūvējot cenas un naudu sev pievācot. Par šādu situāciju nelikties ne zinis tomēr arī nav ētiski. Tu zini, ka cilvēki tur ir tikuši un arī nākotnē tiks burtiski apzagti, bet tev kaut kā vienalga par to?
20.09.2017 13:04 |
 
Reitings 4617
Reģ: 02.06.2012
Vislabaak buutu kaut vai anoniimi informeet salona iipashnieku, jo aciimredzami, ka darbinieces negodpraatiigi riikojas un liek naudu sev kabataa.
Stulbi, ka reputaacijas zinaa deel shaadiem darbiniekiem ciesh salons un citi darbinieki(ja tie ir labi)!
20.09.2017 13:07 |
 
Reitings 211
Reģ: 29.11.2015
Neredzu jēgu anonimitātei. Nu uzzinās tā meistare, kura kliente par viņu paziņojusi, un? Visai pilsētai izstāstīs, ka bija tik ērtā darba vietā iekārtojusies, kur varēja no klientiem zagt naudu, bet šīs sameras dēļ tika no darba atlaista? Plus, ja salons saņem pilnīgi anonīmus darbinieku apvainojumus krāpniecībā, vadībai šiem ziņojumiem nebūs īpaša pamata ticēt. Anonimitātes aizsegā var daudz ko gvelzt un sacerēt.
20.09.2017 13:20 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits