Biti var nolikt daudz un dikti, bet Bitei ir perfekta biznesa klientu nodaļa, viņi ļoti rūpējas par saviem biznesa klientiem, kas man ļoti patīk. Attieksme ir perfekta. Godīgi? Par to attieksmi esmu gatava maksāt vēl vairāk. Ko nevar teikt par LMT. Ar LMT es aplauzos kā fiziska persona, rakstīju sūdzības, man teica: "ejiet pie cita operatora!" Kad pārgāju, nākamajā dienā zvanīja un lūdzās, lai nāku atpakaļ. Pēkšņi parādījās superizdevīgie piedāvājumi, kuru pirms 2 nedēļām nebija (lai gan zināju, ka bija). Pārņēmu viena uzņēmuma vadību, kuram jau bija līgums ar LMT, divas reizes aizgāju uz Brīvības ielas galveno biroju, pēc otrās sarunas tā arī pateicu menedžerei, ka viņas intrigas ir cūcība. Ar šantāžu mēģināja mani pārvilināt, sak, nedosim jums ierīci uz nomaksu, ja nepāriesiet pie mums ar visiem saviem 12 numuriem un neizveidosies vēl vienu numuru ar minimālo abonēšanas maksu. Pēc tam klientu centrā noskaidroju, ka nekādi papildus numuri nav vajadzīgi, ka pietiek ar to, ka menedžere ieliek ķeksīti sistēmā ar esošajiem līgumiem. Palūdzu nodot tai menedžerei visu, ko es par viņu domāju, laikam nodeva, jo viņas uzmācīgie zvani momentā beidzās.
-
Tā ka es par Biti.