Dāmas, jūs nekad neaizdomājaties, ka vaina ir tieši sevī?
Man nekad nav bijušas problēmas ar apkalpojoši personālu, pilnīgi nekad.
Pamēģiniet pašas kādreiz pret apkalpojošo personālu izturēties jauki un cilvēcīgi, ticiet man, pretī saņemsiet divtik, jo tavu smaidu, ienākot veikalā vai kafejnīcā, ļoti māk novērtēt, jo lielākā daļa cilvēku mums ir tik brismīgi, ka tikko ienāk kāds jauks cilvēks, uzreiz personāls uzplaukst!
Un šis darbojas abos virzienos, esmu strādājusi gan kā pārdevēja, gan kā viesmīle.. Kad atnāk kārtējais kašķīgais klients, es esmu jauka un neeju uz strīdu, tas parasti beidzas ar to, ka arī klients saprot, ka tā nevar..
Vienreiz viena ome veikalā uz mani bļāva, ļoti bļāva, taču es saglabāju mieru, nomierināju sievieti un palīdzēju viņai atrast visu, ko viņa gribēja... Pēc nepilnas stundas, šī dāma atnāca atpakaļ ar šokolādi, ko man uzdāvināja un atvainojās par savu sākotnējo attieksmi!
Jāsāk ar sevi!