SEB klientēm

 
10 gadi
Reitings 3281
Reģ: 18.01.2011
Man vienīgajai, šodien izmantojot jauno SEB internetbanku, gribas nomainīt banku:-|
Es atbalstu pārmaiņas, bet šis ir kas šausmīgs:-O
13.02.2017 21:32 |
 
10 gadi
Reitings 554
Reģ: 30.08.2010
Apple_pie
Man prieks par Tevi, ja Tevi viss apmierina. Man nav mērķa pārliecināt Tevi par pretējo.
14.02.2017 13:08 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Amsterdama, tā kā strādāju grāmatvedībā, tad abas bankas izmantoju visnotaļ bieži :)
14.02.2017 12:57 |
 
10 gadi
Reitings 554
Reģ: 30.08.2010
Apple_pie
Ja ibanku izmanto, teiksim, 3 rēķinu apmaksai mēneša laikā, tā ir viena sitācija, pavisam cita, ja ar ibanku jāstrādā 3 reizes dienā. Pirmajā gadījumā patiesībā ir pilnīgi vienalga, kādu ibanku lietot.
14.02.2017 12:55 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Es balstos uz Tavu pirmo teikumu, ka var patikt tikai tad, ja nezina, kādas ir citas bankas, uz ko atbildēju, ka esmu strādājusi, bet man tāpat patīk. Protams, ļoti subjektīvi. Tāpat subjektīvi ir tas, vai kādu uztrauc klikšķu daudzums, piemēram, es nekad neesmu skaitījusi, neesmu manījusi, ka būtu ilgāk kā Swedbankā, līdz ar to man šāda iespaida nav.
14.02.2017 12:46 |
 
10 gadi
Reitings 554
Reģ: 30.08.2010
Apple_pie
Patīk vai nepatīk, protams, ir svarīgs arguments izvēles procesā, bet diemžēl ir subjektīvs un nav izmērāms. Vienkāršāk būtu salīdzināt izmērāmas lietas, piemēram, saskaitāms ir klikšķu daudzums tās vai citas darbības izpildīšanai katrā bankā.
14.02.2017 12:44 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Amsterdama, esmu strādājusi gan ar seb, gan swed, gan arī dnb banku. Vismazāk man patīk no šīm dnb banka.
14.02.2017 12:33 |
 
10 gadi
Reitings 554
Reģ: 30.08.2010
Man liekas, SEB ibanka var patikt tikai līdz brīdim, kamēr cilvēks nezina kādas ir citu banku ibankas.
Izskatās ka problēma slēpjas SEB bankas vadības izpratnes trūkumā par klientu vajadzībām un mūsdienu tehniskajām iespējām, kas izpaužas visā, ko viņi dara, un jaunā ibanka ir tikai viena no epizodēm. Tā piemēram, gadiem ilgi SEB ibankā darbība, kas, piemēram, Swedbank prasa 5 klikšķus, SEB prasa 10 klikšķus un šādas atšķirības uz katra soļa.
Nu jau būs kādi 5 gadi kopš visas ikdienas lietas pārcēlu no SEB, atstājot tikai kredītu un karti, kuru aplūkošanai man pietiek ar vienu ielogošanos mēnesī.
14.02.2017 12:21 |
 
Reitings 7682
Reģ: 31.01.2013
Man patīk. Kā arī šķiet parocīgāk.
14.02.2017 11:15 |
 
Reitings 159
Reģ: 29.01.2009
LiRu un paranoid
Es varbūt kļūdos un SEB bankai ir savādāk, bet vai gadījumā nav tā ka, lai ielogotos savā kontā, ieejas ciparu kombinācija ir xxxx un parole yyyy un tieši tāda pati ieejas ciparu kombinācija xxxx un parole yyyy ir, lai ielogotos klienta kontā? Vienkārši ielogojoties bankā ir jāpārslēdzas no privātpersonas konta uz juridiskās personas?
Man ir Swedbanka un DNB. Arī klientiem ir Swed un DNB. Un tur tieši tā ir, ka ieejas paroles man ir vienas un tās pašas. Vienā vietā ir podziņa, kur varu pārslēgties no sava personīgā konta uz klienta. Taču pašam klientam ir pilnīgi cita ieejas ciparu kombinācija un parole un viņš neredz manu personīgo kontu, kad ielogojas.
14.02.2017 11:05 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Šī ir tikai otrā diena, kad tā visa sistēma darbojas, viņiem arī iekšienē ir jaunas IT sistēmas, visu uzlabo, dodiet laiku apzināt kļūdas. Es iegāju, man viss ok :D
14.02.2017 11:04 |
 
Reitings 2995
Reģ: 22.06.2016
Paranoid - gļuki drošvien :-) Galvenais, ja nav slinkums - noziņo viņiem par kļūdu. Citādāk, ja neviens neziņo, viņi nezin cik nopietnas un kādas problēmas vispār ir ar jauno sistēmu un lenāk notiks uzlabošanas darbi :-) Es vakar arī ar kādu 5. reizi ielogojos, bet pagaidām no swed konta visu sadarīšu, kamēr šie savedīs pie kārtības sebu :-)
14.02.2017 10:57 |
 
10 gadi
Reitings 3281
Reģ: 18.01.2011
šodien jau visu atradu:-D
Bet nu jā, nesaprotu kāpēc neprasa paroli un kāpēc ejot uzņēmuma kontā atverās mans privātais.
14.02.2017 10:51 |
 
Reitings 2995
Reģ: 22.06.2016
Nja, mūsdienu problēmas.. :-D Tak chill, cilvēki. Sistēma ir nupat kā ieviesta!
14.02.2017 10:40 |
 
Reitings 169
Reģ: 12.04.2014
Man nepatīk, nepatīk, nepatīk. Tiekos ar klientu (esmu grāmatvedis, man ir piekļuve klienta bankas kontam), veru vaļā KLIENTA internetbanku ar KLIENTA identifikatoru, un - man atveras personīgais konts, klients redz gan manu konta atlikumu, gan uzkrājumus, gan kredītus, VISU.
Tas ir normāli?????
14.02.2017 09:56 |
 
Reitings 999
Reģ: 05.12.2016
Man gan patīk, vismaz gaumīgi izskatās un forši pa sadaļām sadalīts - ērti.
Iepriekšējā likās drausmīga.
14.02.2017 08:49 |
 
Reitings 1859
Reģ: 08.09.2016
Varu tikai piekrist LaLaLa, vecā aplikācija tiešām bija neērta, tagad viss forši.
14.02.2017 08:01 |
 
Reitings 4499
Reģ: 19.04.2012
Neredzēju tik daudz pārmaiņu, tikai tas vizuālais. Man kaut kā bez emocijām.
Ļoti priecājos, ka arī mobilā aplikācija ir uzlabota, lai varētu veikt maksājumus, izvēloties bankas definētos maksājumus. Iepriekš tā nebija un aplikācija tiešām nepatika! Tagad, cik sanāca darīties, var to pašu, ko datorā.
14.02.2017 07:00 |
 
Reitings 98
Reģ: 13.12.2014
Sisiii, divas reizes gāju iekšā un katru reizi prasīja paroli un ciparu kodus, gan jau gļuks.. :-/
13.02.2017 23:18 |
 
Reitings 1830
Reģ: 02.06.2009
Es brīnos, ka man neprasīja ievadīt paroli.(t) Vai nu gļuks, vai tagad vispār parole nav vajadzīga? :-D
13.02.2017 23:13 |
 
Reitings 5346
Reģ: 03.01.2012
Kā var apskatīties konta pārskatu? Man visu laiku met eroru.:-|
13.02.2017 22:20 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits