Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

SEB klientēm

 
10 gadi
Reitings 3281
Reģ: 18.01.2011
Man vienīgajai, šodien izmantojot jauno SEB internetbanku, gribas nomainīt banku:-|
Es atbalstu pārmaiņas, bet šis ir kas šausmīgs:-O
13.02.2017 21:32 |
 
Reitings 153
Reģ: 29.11.2011
Ui, es pa dienu iegāju tīri intereses pēc paskatīties un ātri izlogojos. Drausmas. Vai arī pieradumam liels spēks un ar laiku pieradīšu.:-D
13.02.2017 21:35 |
 
Reitings 967
Reģ: 14.09.2009
Kas tieši tur ir šausmīgs?
Nupat iegāju, viss likās ok. Man patīk, ka redzu uzreiz visus uzkrājumus, pensijas utt.
Vienkārši jebkurām pārmaiņām vajag laiku. Pēc pāris gadiem nesapratīsi, kā varēji lietot veco ibanku
13.02.2017 21:35 |
 
10 gadi
Reitings 3281
Reģ: 18.01.2011
Nezinu,konta pārskatu vairs nevar normāli apskatīt, klientam maksājuma uzdevumu tā arī nenosūtīju, jo neatradu kā to izdarīt.
Man likās ļoti sarežģīta un neloģiska sistēma, kaut vai tikai lai maksājumu uztaisītu.
13.02.2017 21:39 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
Manējais arī šodien nikns palika cenšoties samaksāt rēķinu. :-D:-D:-D
Ehh, pēc mēneša jau būs pieradis. :D
13.02.2017 21:40 |
 
Reitings 2152
Reģ: 08.05.2014
Man patīk, tieši liekas daudz vienkāršāk un pārskatāmāk. Manuprāt, vaina kā vienmēr tajā, ka bija pieradums pie vecās versijas (kas gan man likās šausmīga, ļoti priecājos par šīm pārmaiņām).
13.02.2017 21:44 |
 
Reitings 2995
Reģ: 22.06.2016
tīri vizuāli man patika iepriekš, bet pieradīšu :) Neliekas nekas tik traks, lai pilnīgi banku mainīt gribētos.. :-D
13.02.2017 21:57 |
 
Reitings 854
Reģ: 07.03.2015
Neeeezinu, es gaidīju kaut ko vairāk. Man neliekas, ka kaut kas būtu baigi mainījies. Nu labi, izskats... bet citādi? Es šodien veicot maksājumus sapratu, ka man ļoti pietrūkst opcija uztaisīt maksājumus un apstiprināt visus uzreiz ar vienu kodu... vajadzēja katram vadīt. Citādi - bez problēmām, izgāju cauri gan konta izrakstiem, gan uztaisīju vairākus maksājumus, gan saglabāju maksājuma uzdevumu.
13.02.2017 22:08 |
 
Reitings 5346
Reģ: 03.01.2012
Kā var apskatīties konta pārskatu? Man visu laiku met eroru.:-|
13.02.2017 22:20 |
 
Reitings 1830
Reģ: 02.06.2009
Es brīnos, ka man neprasīja ievadīt paroli.(t) Vai nu gļuks, vai tagad vispār parole nav vajadzīga? :-D
13.02.2017 23:13 |
 
Reitings 98
Reģ: 13.12.2014
Sisiii, divas reizes gāju iekšā un katru reizi prasīja paroli un ciparu kodus, gan jau gļuks.. :-/
13.02.2017 23:18 |
 
Reitings 4499
Reģ: 19.04.2012
Neredzēju tik daudz pārmaiņu, tikai tas vizuālais. Man kaut kā bez emocijām.
Ļoti priecājos, ka arī mobilā aplikācija ir uzlabota, lai varētu veikt maksājumus, izvēloties bankas definētos maksājumus. Iepriekš tā nebija un aplikācija tiešām nepatika! Tagad, cik sanāca darīties, var to pašu, ko datorā.
14.02.2017 07:00 |
 
Reitings 1859
Reģ: 08.09.2016
Varu tikai piekrist LaLaLa, vecā aplikācija tiešām bija neērta, tagad viss forši.
14.02.2017 08:01 |
 
Reitings 999
Reģ: 05.12.2016
Man gan patīk, vismaz gaumīgi izskatās un forši pa sadaļām sadalīts - ērti.
Iepriekšējā likās drausmīga.
14.02.2017 08:49 |
 
Reitings 169
Reģ: 12.04.2014
Man nepatīk, nepatīk, nepatīk. Tiekos ar klientu (esmu grāmatvedis, man ir piekļuve klienta bankas kontam), veru vaļā KLIENTA internetbanku ar KLIENTA identifikatoru, un - man atveras personīgais konts, klients redz gan manu konta atlikumu, gan uzkrājumus, gan kredītus, VISU.
Tas ir normāli?????
14.02.2017 09:56 |
 
Reitings 2995
Reģ: 22.06.2016
Nja, mūsdienu problēmas.. :-D Tak chill, cilvēki. Sistēma ir nupat kā ieviesta!
14.02.2017 10:40 |
 
10 gadi
Reitings 3281
Reģ: 18.01.2011
šodien jau visu atradu:-D
Bet nu jā, nesaprotu kāpēc neprasa paroli un kāpēc ejot uzņēmuma kontā atverās mans privātais.
14.02.2017 10:51 |
 
Reitings 2995
Reģ: 22.06.2016
Paranoid - gļuki drošvien :-) Galvenais, ja nav slinkums - noziņo viņiem par kļūdu. Citādāk, ja neviens neziņo, viņi nezin cik nopietnas un kādas problēmas vispār ir ar jauno sistēmu un lenāk notiks uzlabošanas darbi :-) Es vakar arī ar kādu 5. reizi ielogojos, bet pagaidām no swed konta visu sadarīšu, kamēr šie savedīs pie kārtības sebu :-)
14.02.2017 10:57 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Šī ir tikai otrā diena, kad tā visa sistēma darbojas, viņiem arī iekšienē ir jaunas IT sistēmas, visu uzlabo, dodiet laiku apzināt kļūdas. Es iegāju, man viss ok :D
14.02.2017 11:04 |
 
Reitings 159
Reģ: 29.01.2009
LiRu un paranoid
Es varbūt kļūdos un SEB bankai ir savādāk, bet vai gadījumā nav tā ka, lai ielogotos savā kontā, ieejas ciparu kombinācija ir xxxx un parole yyyy un tieši tāda pati ieejas ciparu kombinācija xxxx un parole yyyy ir, lai ielogotos klienta kontā? Vienkārši ielogojoties bankā ir jāpārslēdzas no privātpersonas konta uz juridiskās personas?
Man ir Swedbanka un DNB. Arī klientiem ir Swed un DNB. Un tur tieši tā ir, ka ieejas paroles man ir vienas un tās pašas. Vienā vietā ir podziņa, kur varu pārslēgties no sava personīgā konta uz klienta. Taču pašam klientam ir pilnīgi cita ieejas ciparu kombinācija un parole un viņš neredz manu personīgo kontu, kad ielogojas.
14.02.2017 11:05 |
 
Reitings 7682
Reģ: 31.01.2013
Man patīk. Kā arī šķiet parocīgāk.
14.02.2017 11:15 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits