Problēma ar asos.com

 
Reitings 265
Reģ: 07.12.2009
Sveikas, meitenes!
Situācija dikti piņķerīga. Pasūtīju no asos.com un priecīga gaidīju savu pasūtījumu, bet... Līdz LV robežai tas ir piegādāts ar DHL. Tālāk nodots uzņēmumam Posti, kurš turpinājis piegādi. Piegādes brīdī neesmu bijusi mājās un pie sūtījuma izsekošanas rādās, ka man atstāts paziņojums. Lieki teikt, ka neko neesmu saņēmusi. Tagad ķeru vēju... varbū kādai ir bijis līdzīgi? Kā jūs dabūjāt savus sūtījumus no asos? :'-(
31.01.2017 13:01 |
 
Reitings 278
Reģ: 16.11.2009
Ak, nē, labi, ka izlasīju šo diskusiju.... esmu tādā pat situācijā, ka norādīts, ka mājās neesmu bijusi un lapiņas ar nav... lieki piebilst, ka esmu ar zīdaini mājās un biju 100% uz vietas, tādas dusmas (e)
02.02.2017 15:53 |
 
Reitings 4628
Reģ: 06.07.2013
Hm, es esmu divreiz sūtījusi no Dermosil lapas, viņi arī Latvijā piegādā ar Itella, bet nekādu problēmu nav bijis.
02.02.2017 15:55 |
 
Reitings 265
Reģ: 07.12.2009
Meitenes, uzrakstīju šodien uz Itellu epastu: "Ja turpināsiet šādu komunikāciju un ignorēsiet savu pienākumu piegādāt man piederošo preci, būšu spiesta vērsties ne
tikai PTAC, bet arī valsts policijā ar iesniegumu par kriminālprocesa uzsākšanu sakarā ar zādzību, vai vispārējā
jurisdikcijas tiesā ar prasību par zaudējumu piedziņu no Jūsu uzņēmuma.
Ļoti labi zinu, ka neskatoties uz to, ka piegādes izsekošanas lapā rakstīts, ka bijāt man preci piegādājuši uz mājām
24.01., bet es neesmu bijusi mājās, ir absolūtas muļķības un neviens nekur man neko nav vedis. Nēkādu informāciju
Jūsu uzņēmums man arī nav atstājis, lai man būtu elementāra iespēja sazināties ar Jums un saņemt preci. Spriežot pēc
sūdzības.lv atsauksmēm par jūsu uzņēmumu, es neesmu vienīgā, kas cīnās par savas preces saņemšanu."

_________________________________________
Pēc 5 min saņēmu zvanu, ka paciņa būs rīt piegādāta. Noteikti jūs informēšu vai man izdosies saņemt.
02.02.2017 15:59 |
 
Reitings 553
Reģ: 23.03.2016
ceru,ka viss atrisināsies labi, jo es atkal tieši nokomplektēju sūtījumu..
līdz šim viss bija ļoti labi, bet skatos,ka šie nomainījuši sadarbības partnerus.. eh!
02.02.2017 16:23 |
 
Reitings 7682
Reģ: 31.01.2013
Nevis apsver iespeju zvanit PTAC bet zvani. Ko tur domat!?
02.02.2017 16:29 |
 
Reitings 11330
Reģ: 17.04.2012
Eh, labi, ka tā arī neko tur nepasūtīju. Bet kopumā drausmīgi, ka panākt savu pa labam grūti, tikai ar draudiem... un loģiski, ka visi e-pasti bija saņemti, bet ignorēti... un tāpat, pēc paciņas saņemšanas, sazinātos ar PTAC. Lai pakrata to kantori
02.02.2017 16:32 |
 
Reitings 435
Reģ: 29.01.2009
Padod ziņu, vai izdevās dabūt paciņu, jo ASOS ir viens no i-veikaliem kur diezgan bieži iepērkos. Varbūt būs jāpārtrauc, ja ir šādas problēmas ar paciņu saņemšanu :-(
02.02.2017 17:58 |
 
Reitings 378
Reģ: 24.05.2010
Nu b**,šobrīd jau nedēlu gaidu 2 pacińas no Asos- rīt zvanīšu uz to Itella.ceru,ka viss būs ok :-|
02.02.2017 18:18 |
 
Reitings 324
Reģ: 29.01.2009
unthinkable - veiksmi Tev sazvanīt, man jau otro dienu neizdevās :D
02.02.2017 19:05 |
 
Reitings 378
Reģ: 24.05.2010
Vējšmatos- Nu 'super', tad jau šovakar sākšu sacerēt 'mīłu' epastu vińiem :-D
02.02.2017 19:15 |
 
Reitings 10816
Reģ: 29.01.2009
Santa_m Tu shodien biji BezTabu vai citas beedu maasas?:)
02.02.2017 20:15 |
 
Reitings 1082
Reģ: 13.06.2015
Gadījumā šo stāstu tagad nerāda pa BezTabu?
02.02.2017 20:15 |
 
Reitings 6245
Reģ: 19.08.2009
Uuu, tieši tagad "Bez Tabu" rāda sižetu, arī sūdzības par Itella.
02.02.2017 20:17 |
 
Reitings 1859
Reģ: 08.09.2016
Solija, ka viss bus ok.
Itella neesot gaidijusi tadu apjomu.
Atbalstu, ka varetu ieviest opciju, kur pats izvelas kurjera kompaniju.
02.02.2017 20:23 |
 
Reitings 7682
Reģ: 31.01.2013
Isti nesaprotu, si kompanija ir tiesam reala cai apkrapsanas meginajums? Citadi nesaprotu ka var but tadi neviizhas..
03.02.2017 06:31 |
 
Reitings 1153
Reģ: 16.08.2012

Tikai šajā gadījumā Itella. :-D
Bet, ja nopietni, tad ceru, ka šī nejaukā situācija nokārtosies.
03.02.2017 06:38 |
 
Reitings 265
Reģ: 07.12.2009
buuuuu, es nē, cita bēdu māsa. :-D
Problēma jau ir tajā, ka viņi vispār nekomunicē ar klientiem, plus, tā atzīme, ka ir piegādāts uz mājām, bet neviens nav bijis un ir atstāts aicinājums. Tur jau tas stress rodas. Nafig tad ķeksē, ka ir veduši?! Tak ieliek mājaslapā info, ka tā un tā, atvainojamies utt.. bet šie kko slēpjās.
03.02.2017 08:33 |
 
Reitings 378
Reģ: 24.05.2010
Sazvanīt neizdodas, nosūtīju 2 epastus, lielā cerībā, ka saņemšu kādu atbildi drīz..
03.02.2017 08:41 |
 
Reitings 277
Reģ: 03.06.2009
Man atkal asos nesūta naudu atpakaļ par atgrieztām precēm, kaut kāds futbols. Sāka kustēties tik tad, kad jau aizrakstīju, kas notiek.
03.02.2017 08:50 |
 
Reitings 265
Reģ: 07.12.2009
unthinkable, vakar BezTabu sižetā runāja arī Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas pārstāve, kas teica, ka Itella šobrīd ir viņu redzes lokā. Un, ka lai obligāti raksta Itellai tieši epastus, bet, ja nesaņem nekādas atbildes, lai vēršas pie SPRK.
_____________________________
Pagaidām gaidu vakar apsolītu kurjera zvanu, pagaidām klusums.
03.02.2017 08:54 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!