"DZINTARS" lūdz pēc palīdzības!

 
Reitings 157
Reģ: 08.09.2015
Hei! :-)
Šodien internetā nejauši uzgāju rakstu par to, ka mūsu Dzintaram ir milzīgi parādi un ar produkcijas pārdošanu kaut kā neveicas, uzņēmums ir uz bankrota robežas un lūdz cilvēkus pievērst uzmanību arī pašmāju kosmētikai. Nezinu, vai tā ir patiesība, bet palika nedaudz skumji, jo ir produkti, kuri ir tiešām labi, bet nenovērtēti.
Rīt pirms darba izdomāju aiziet uz Dzintars veikaliņu un šo to nopirkt.
Kuri ir jūsu iecienītākie Dzintars produkti?
19.10.2016 23:22 |
 
Reitings 149
Reģ: 29.01.2009
Miss Joker, skaidra lieta, bet mārketinga aktivitātes tagad jau diez vai palīdzēs nosegt visas lielās dzintara parādsaistības. Vajadzēja domāt ātrāk un nu var vienkārši aizstaigāt uz veikalu un nopirkt dažus iemīļotākos produktus atmiņām.
20.10.2016 14:11 |
 
Reitings 149
Reģ: 29.01.2009
57days, tam cik % kam pieder patiešām nav nozīmes, vienkārši vidējām latvietim patīk dalīt šajos - uzņēmums latviešu vai nelatviešu.
20.10.2016 14:13 |
 
Reitings 8407
Reģ: 29.01.2009
Lido arī bija tiesiskā aizsardzība un izvilka sevi saules gaismā, tā kā ne vienmēr tas ir ceļš uz beigām ;)
Atlaides arī bija kaut kad un pat lielas, bet baigi reklamēts gan tas nebija.
20.10.2016 14:15 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Ok, jā, nav latviešu - peļņa aiziet uz citu valsti, vismaz daļa. Bet tajā pašā laikā - algas, kaut kādi labumi, daudzas izejvielas, nodokļi no algām un no pārdošanas, viss taču plūst mūsu valstī... ir vai nav latviešu akcionāri.
20.10.2016 14:17 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
restless, tur jau tā lieta, ka tagad būs par vēlu. Vismaz 5 gadus atpakaļ vajadzēja domāt par veikala un produktu noformējumu. Par reklamēšanos vispār smieklīgi sanāk. Tas būtu jādara visu laiku līdz ir tik atpazīstams, kā 220.lv.
Dzintars par fb lapu knapi uztur ur saviem 4k sekotājiem. Vel dzintaram ir mājaslapas ārzemēs, citas ir briesmīgi noformētas, citas atkal ir sadarbības rezultāts ar citiem veikaliem. Tomēr, kāpēc viņiem ir internetā pieejamas preces ārzemēs, bet pašu Latvijā viņi nav pacentušies uztaisīt interneta veikalu? Pat MADARA ir interneta veikals, un mūsdienās tā ir neatņemama daļa lieliem uzņēmumiem.
Tauta var atbalstīt un tas ir super, bet ar šādu attieksmi viņi tāpat bankrotēs.
20.10.2016 14:21 |
 
10 gadi
Reitings 3165
Reģ: 29.01.2009
Nezinu kā viņiem ir ar atlaidēm, bet nekad nav dzidērs par lielām atlaidēm Dzintarā, tādad ja pat tādas ir bijušas, tad tās netika pietiekami reklamētas.

Varbūt netika reklamētas, bet kaut kad (neatceros, vasarā vai pavasarī), cenas viņu produktiem bija kapitāli zemas. Bezmaz no 25 nocenojuši uz 5 bija. Atceros, ka vēl ejot garām nobrīnījos.
Bet nu jā, redzēs.. bet nu kopumā man šķiet, ka viņi paši nesajēdz vēl kādā bedrē nonākuši- lasot vakardien valdes locekles komentārus tā vien šķita, ka vēljoprojām dzīvo kaut kādā burbulī.
20.10.2016 14:31 |
 
Reitings 4628
Reģ: 06.07.2013
Dzinatara veikalos ir atlaides (un diezgan lielas) jau no vasaras, ja nemaldos. Atsevišķiem produktiem 50, 60% un vairāk. Opera smaržas vakardien redzēju par 12 eiro, man šķiet, ka pat lielais tilpums. Actual dekoratīvajai kosmētikai arī bija atlaides.
20.10.2016 14:31 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
Tauta var atbalstīt un tas ir super, bet ar šādu attieksmi viņi tāpat bankrotēs.

Tieši tā. Nu nevar gaidīt, ka "tauta" tagad ar misijas apziņu mazgās matus tikai ar Dzintaru. Arī viņiem pašiem ir jāpanāk solīti pretim.
20.10.2016 14:31 |
 
Reitings 1035
Reģ: 29.07.2009
Kaut kur facebook komentāros lasīju, ka vairākas radošās aģentūras esot vērsušās pie Dzintara, piedāvājot rebrendingu (iespējams, arī zīmola mārketingu kā tādu, neatceros) – visiem esot atteikts.
Šī situācija ir likumsakarīgas kļūdainu biznesa lēmumu sekas, nekas pārsteidzošs. Nevēlēšanās ieguldīt līdzekļus attīstībā un pārmaiņās ir vadības izvēle. Uzņēmumam acīmredzami ir problēmas ar mārketingu, pārdošanas struktūru, HR vadību. Mārketinga nav vispār kā tāda, šķiet, ka nav skaidra ne mērķauditorija, ne virziens, kurā tiek iets un mērķis, kas būtu jāsasniedz, informācijas par produktiem nav, tie nav pievilcīgi patērētājiem, nav nekādu mārketinga aktivitāšu un komunikācijas ar patērētāju, šeit varētu turpināt un turpināt. Produktu pieejamība ir zema, acīmredzot arī pārdošanas departamenta darba organizācija ir nepareiza, nav sales force, kas nodrošinātu produktu pieejamību ne tikai firmas veikalos, bet arī citur. Un, kā lasu šeit komentāros – arī pārdevējas veikalos nav kompetentas. Visa sistēma ir uzbūvēta nepareizi, un zīmols pat necenšas iet līdzi laikam un kaut ko mainīt. Tā vietā ir mēģinājums aizlāpīt caurumus ar iziešanu eksporta tirgos, kaut gan pieļauju, ka arī tur ir šīs pašas problēmas, ko jau minēju, un viss nav līdz galam pārdomāts. Katrs maksā par savām kļūdām.
Par tiesiskās aizsardzības procesu gan – nu nenorāda gan tas uz to, ka uzņēmums kaput. Daudziem uzņēmumiem tieši tiesiskās aizsardzības process ir palīdzējis nostāties atpakaļ uz kājām.
No mana kā patērētāja viedokļa – produkti man tiešām nav pievilcīgi. Bērnībā ir lietotas lūpu krāsas un nagu lakas. Esmu mēģinājusi arī tos UNI lūpu balzamus, bet neteiktu, ka esmu sajūsmā. Ir daudz citu labāku produktu, kurus lietoju. Vēl esmu mēģinājusi sos balzamus pēc sauļošanās/apdegumiem – arī nekas īpašs, iesūcas labi, bet smarža ir nepatīkama, konsistence ļoti šķidra un iepakojums neērts. Dodu priekšroku līdzekļiem, kas nopērkami aptiekā. Vienīgais, ko jau labu laiku esmu gribējusi izmēģināt, ir stiprais dzimums ieteiktais antioksidantu krēms, taču, tā kā mājās ir diezgan lieli krājumi (un stockmannā vai douglas šad tad paslīd rociņa uz atlaidēm, piepērkot klāt vēl un vēl :D ), pagaidām nav sanācis. Kas zin’, varbūt jānopērk :D
20.10.2016 14:34 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
Tie cilvēki kuri iepērkas Dzintarā laiku pa laikam zinās, ka tur ir atlaides, bet kā to uzzinās potenciālie jaunie pircēji? Kā to uzzinās tie kuri nekad nav uzķērušies uz tām atlaidēm? Vajag reklāmu, lielu, mazu, uz stikliem, internetā, kaut vai spamu vēstulēs un fb postos, bet vajag! Velns kaut vai izīrē lūpukrāsas mašīnu kura 2x dienā braukā par Rīgas centru ar lielu uzrakstu DZINTARS un vel lielāku uzrakstu "ATLAIDES".
Un mani pat tas drusku aizvaino, ka viņiem ir interneta veikali ārzemēs, bet pie mums LV tādu nevarēja izveidot, kur cilvēki varētu ieiet jebkurā diennakts laikā un redzēt visas atlaides un labākos piedāvājumus.
20.10.2016 14:38 |
 
Reitings 2494
Reģ: 29.01.2009
20.10.2016 14:44 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
Viva Voleros un kā es iedomāšos nonākt līdz tai fb lapai bez nekādām papildus reklāmām un aktivitātēm no uzņēmuma? Jā, lūdzu, es jau iepriekš pieminēju viņu fb labu ar 4k sekotāju. Ja par dzintaru sāk lielos daudzumos runāt, tad loģiski agri vai vēlu es nonākšu pie viņu fb lapas, bet kur viņi bija iepriekšējos 10 gadus, ka nekur par viņiem neko nevarēja dzirdēt?
20.10.2016 14:48 |
 
Reitings 1129
Reģ: 19.04.2015
Dēm, šo diskusiju būtu svētīgi izlasīt Dzintara mārketinga daļai, ja tāda tur ir :-D neliels zīmola audits te notiek :-D
20.10.2016 14:54 |
 
Reitings 49
Reģ: 09.09.2016
Dzintars ir pagātne. Tas pats saturs kas multiluksā tikai ar uzcenojumu un neglītu iepakojumu.
20.10.2016 14:59 |
 
Reitings 413
Reģ: 29.05.2016
Tagad jau arī sanāk, ka visu reklāmu ir uztaisījuši bez maksas patērētāji, šērojot ziņas, rakstot forumos.
Stenderam bija reklāmas par lielajām atlaidēm vasarā. Informācija par atlaidēm, akcijām, jaunumiem kaut kā nonāk tomēr līdz patērētājam.
Madarai bija reklāma par lielo atlaižu diennakti vasarā.
20.10.2016 14:59 |
 
Reitings 2494
Reģ: 29.01.2009
dāmas. Es nemēģinu viņus baigi aizstāvēt, jo arī uzskatu, ka mārketings ir pilnīgā pakaļā. Nemācēšu teikt par reklāmu TV, jo man tāda vienkārši nav, bet zinu, ka soc. tīklos šad un tad info uzpeld. Reklāma ir viena lieta - bet problēma jau ir citus. Uz vienu vienīgu tirgu vērsts uzņēmums, gulēšana uz vēsturiskiem lauriem, komunikācija ar klientu?
Un tad seko reklāma presē, soc.tīklos utt.
Viņiem vajadzētu pa priekšu sākt ar sava tēla atsvaidzināšanu?
Droši vien šis ir riņķī un apkārt jau aprunāts. Baigi nelasīju.
Bet šis tas viņiem ir labs. Bet noteikti nekas neaizstājams. Tā kā dzīvojam demokrātijas un brīvās konkurences apstākļos - izdzīvo stiprākais.
20.10.2016 15:01 |
 
10 gadi
Reitings 3165
Reģ: 29.01.2009
Par tiesiskās aizsardzības procesu gan – nu nenorāda gan tas uz to, ka uzņēmums kaput. Daudziem uzņēmumiem tieši tiesiskās aizsardzības process ir palīdzējis nostāties atpakaļ uz kājām.

Nu jā, bet liela daļa no viņiem ir kaut ko mainījuši. Ņemot vērā to, ko briedis rakstīja (pirmā daļa)- ka ir atsuvuši visas mārketinga aģentūras. Plus to, ka viņiem ir nejēgā lielas atlaides kas nu galīgi neiet kopā ar to, ka vadība sludina, ka 'TAP vajadzīgs lai stabilizētu situāciju, jo pieprasīums pārsniedz piedāvāumu. Attiecīgi, neizskatās, ka baigi kaut ko grib mainīt. Bet nu cerams, ka būs ok.
20.10.2016 15:02 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
Joka pēc apskatījos Madara kosmētikas fb lapu. Tur pat nav ko salīdzināt. Madara ir 10x reizes labāk noformējusi savu produkciju un fb lapā sniegto informāciju. Madarai ir 22K sekotāji, Dzintaram 4K, tā atšķirība jau paliek smieklīga.
20.10.2016 15:02 |
 
Reitings 2461
Reģ: 02.01.2010
Par internetveikala neesamību runājot - Dzintars jau nav vienīgais uzņēmums, kas uz šo grēko. Man, piemēram, ir ļoti "abidna", ka Latvijā nav internetveikalu Inglot un Yves Rocher. Ja tie pāris veikaliņi nav pa ceļam, produkcija daudziem iet gar degunu. Izskatās, ka uz Yves Rocher darbību tas jau ir atsaucies.
Nezinu, vai e-shop Dzintaram krasi palielinātu ieņēmumus, bet ar pārdomātu lapu pircēju skaits varētu palielināties.
20.10.2016 15:04 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
delusion, lūk tu mini piemērus kuriem nav interneta veikals, un es tos nepazīstu pat, ja būtu interneta veikals, tad iespējams, ka 1x mūžā vismaz būtu iegājusi tur paskatīties piedāvājumu.
Tas interenta veikals jau nav tikai paredzēts lai varētu pasūtīt produktus, tā lapa pati kalpo, kā liela reklāma, kur var izlikt sākumā informāciju par atlaidēm, jaunumiem, akcijām, utt. Sākumā tos interneta veikalus uziet netīšām cilvēki, meklējot ko konkrētu. Tad kad konkrētais produkts ir atrasts, viņi paskatās arī citus viņu piedāvājumus, it īpaši, ja ir lieli mirdzoši banneri ar smuku sarkanu "%" zīmīti.
Dzintaram ir mājaslapa, bet kāpēc lai es tajā lapā dotos apskatīt vienkārši produktus? Tajā mirklī kad sapratīšu, ka tos nav iespējams caur internetu iegādāties, es būšu prom uz citu lapu. Ok, varētu aiziet Dzintarā "ziņu" sadaļā palasīt, bet godīgi sakot atverot to sadaļu paliek gadrīz vai skumji par redzamo informācijas daudzumu un datumiem. P.S. sadaļas informācija vel ir mainīgi atkarībā no tā, kādā valodā tā tiek apskatīta. (ENG ir ļoti skumji ) :D
20.10.2016 15:15 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits