"DZINTARS" lūdz pēc palīdzības!

 
Reitings 157
Reģ: 08.09.2015
Hei! :-)
Šodien internetā nejauši uzgāju rakstu par to, ka mūsu Dzintaram ir milzīgi parādi un ar produkcijas pārdošanu kaut kā neveicas, uzņēmums ir uz bankrota robežas un lūdz cilvēkus pievērst uzmanību arī pašmāju kosmētikai. Nezinu, vai tā ir patiesība, bet palika nedaudz skumji, jo ir produkti, kuri ir tiešām labi, bet nenovērtēti.
Rīt pirms darba izdomāju aiziet uz Dzintars veikaliņu un šo to nopirkt.
Kuri ir jūsu iecienītākie Dzintars produkti?
19.10.2016 23:22 |
 
Reitings 11162
Reģ: 28.11.2014
man automātiski atvēras latviski :-)
21.10.2016 10:07 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
delusion, viņiem tā lapa netur cilvēku skaitu kas to apmeklē pašlaik. Vienu brīdi man atvēra tikai Krievu valodā, bez iespējām nomainīt valodu un sabrukušā veidā, tad atkal atvēra Latviešu valodā. Vakar no rīta kad iegāju, tad uzreiz ieejot viss bija Latviski.
P.S. Mani uzjautrina, ka lai kādu valodu liktu, sadaļa "MAKE UP" pašlaik nemainās. :D
21.10.2016 10:10 |
 
Reitings 2461
Reģ: 02.01.2010
Nu, ja Dzintara popularitāte ir tik ļoti pieaugusi, ka lapa karas, tad jau noteikti nebankrotēs :D Iepriekšējās lapās minētais piemērs ar 150 eiro pirkumu gan ir kreizī (t)
21.10.2016 10:22 |
 
Reitings 1153
Reģ: 16.08.2012
http://www.lsm.lv/lv/raksts/zinju-analiize/zinas/dzintaru-draud-nogremdet-septinas-lielas-problemas.a206462/?utm_source=facebook&utm_campaign=news&utm_medium=admin
Ja nu kāda grib palasīt.
„Mīnusos” uzņēmums strādā jau pēdējos astoņus gadus, sākot no 2008. gada, kad sākās finanšu krīze.
21.10.2016 10:55 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Es gan piekrītu par to Multiluksu. Vairums Dzintara produktu ir gan kvalitatīvāki, gan ar skaistākiem iepakojumiem nekā Multiluksa brīnumi, bet par Multiluksu cosmo nez kāpēc fano, ka baigi lētie un labie. Tas pats Dr.Sante iepakojums bija zem katras kritikas. Personīgi man svarīgākais ir saturs un es pirkšu atkārtoti arī Dr.Sante, un arī Dzintaru, ja nenobankrotēs, bet, manuprāt, jūs stipri pārspīlējat par vizuālo izskatu. Savukārt kvalitāte ir gaumes jautājums, kas der vienam, tas neder otram - man Dzintara tonālie der 100x labāk nekā Essence, Catrice, Maybelline un pat L'Oreal.
Salīdzinājumam:
http://dzintars.lv/wp-content/uploads/2016/05/Kredo_Natur-20013.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-qUY_TOgnGs8/Vc-XlWmRGtI/AAAAAAAAXrA/ITdwxPqBjDE/s1600/7102.jpg
Es neesmu iepakojumu guru, bet kam tad ir ar informāciju pārbagātā un pārraibā etiķete?
21.10.2016 11:01 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
Daenerys1 Principā jau nav vērts izvērtēt kādus divus salīdzinājumus starp firmām. Tur ir jaizvērtē lielākā daļa produktu tad. Jāmeklē stilistiski līdzīgi produkti vismaz.
21.10.2016 11:13 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Daudz kam nav jēgas, es piekrītu, ka Dzintaram nav paši veiksmīgākie produktu dizaini, bet tie nav arī visbriesmīgākie tirgū nopērkamie. Daudziem ir neglīti dizaini, bet cilvēki tāpat pērk.
Piemēram, manā skatījumā visneglītākie Maybelline dizaini:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/70/a6/5f/70a65f96c976b82cf5e8cf253c0f9e1d.jpg
https://www.maybelline.com/~/media/mny/global/lips-makeup/lip-balm/baby-lips-crystal/maybelline-lip-balm-baby-lips-crystals-crystal-kiss-041554424577-o.jpg
http://thebeautybite.com/wp-content/uploads/2015/10/Reviewing-Maybelline-The-Colossal-Volume-Express-Mascara.jpg
Godīgi sakot, Maybelline dzelteno tušu nepērku tieši iepakojuma dēļ.
21.10.2016 11:23 |
 
Reitings 1274
Reģ: 23.09.2012
Daenerys1 nu tā jau ir, bet tas pats Maybelline iegulda naudu mārketingā un visiem ieskaidro ka tādi iepakojumi utt ir super, bet Dzintars to nedara.. patiesībā, šajā diskusijā var redzēt kā formē mūsu viedokli ar reklamas palīdzību..
21.10.2016 11:26 |
 
Reitings 7827
Reģ: 17.05.2012
Maybelline iegulda naudu mārketingā un visiem ieskaidro ka tādi iepakojumi utt ir super,

++++++
MayB. arī briesmīgi tie iepakojumi, beeet reklāma darbiņu paveikusi godam un pat pieaugušas sievietes pērk uz nebēdu un priecājas.. a mūsu pašu dzintariņš, principā ar tik pat jocīgi dizainu, esot galīgi garām..
21.10.2016 11:29 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Par reklāmas neesamību es pilnīgi piekrītu. Bet iepakojums jau nu toč nav iemesls Nr. 1 Dzintara neveiksmei.
21.10.2016 11:33 |
 
Reitings 775
Reģ: 21.01.2016
Ernestine, man ļoti patīk Tava profila bilde.:-)
21.10.2016 11:39 |
 
Reitings 2461
Reģ: 02.01.2010
Manuprāt, jūs tagad baigi vispārināt, lai kaut kā noveltu Dzintara neveiksmes uz cilvēku muļķību :) Man jau no vidusskolas nav bijis neviena Maybelline produkta, arī Catrice un Essence es nepērku, tā ka viņu briesmīgie iepakojumi zaudē manu naudu tieši tāpat kā Dzintara nepievilcīgās tūbiņas.
Dzintara neveiksmes ir dažādu apstākļu sakritība, bet nevajag noliegt, ka cilvēki pērk arī ar acīm, tam pat nav sevišķi liela sakara ar "ieskaidrošanu", vienkārši gaumes jautājums. Reklāma ir būtiska informatīvos nolūkos, bet tikai reālais produkta izskats un kvalitāte var likt cilvēkam viņu iegādāties.
21.10.2016 11:43 |
 
Reitings 7408
Reģ: 06.05.2013
Kāda jēga dzintaram šobrīd aizņemties vēl naudu un iekļūt vēl lielākos parādos ,jo redz vietējās slampas uzskata, ka mārketinga nodaļa jāceļ gaisā jauna, jauni dizaineri jāmeklē, pārdevējas papildus jāapmāca, citi speciālisti jānoalgo, lai vēl algas tiem maksātu. Un kur ir garants, ka ja viņi to darīs no vietējo attieksmes kaut kas mainīsies? NEMAINĪSIES! Un ja radīs zināmu interesi, tad tikai sākumā. Un nav teikts, ka uz ilgu laiku

Problēma ir faktā, ka šobrīd viņi ar vietējo tirgu nestrādā vispār. Neskaitot šo akciju, par Dzintara produkciju nekur neko nedzird. Viņi neuzskata, ka vietējais pircējs būtu jāinformē par jaunumiem produkcijā. Ar attieksmi "Kam interesēs, tas pats atnāks un apskatīsies" pat Apple noies pa burbuli ar laiku. Kā viņi iedomājas, kā es kaut ko nopirkšu viņu veikalā, ja pārdevēja man nav spējīga izstāstīt atšķirību starp 2 produktiem? (Vakar speciāli Mola veikala pārdevējai uzdevu pāris jautājumus. Par katru produktu viņa man spēja atreferēt uz kastītes rakstīto, bet pastāstīt atšķirību starp diviem nevarēja. Kāpēc man pirkt produktu, ja pārdevēja nespēj man kaut vai pateikt, kurš no abiem man ir piemērotāks, nemaz nerunājot par ieteikšanu, kas der tieši man? Blakus ejā ir Drogas, tur meitenes vienmēr pastāsta un iesaka, bet - tur tirgo ne tikai Dzintara produkciju)
Nav informācijas par jaunajiem produktiem. Kā lai cilvēki uzzina, ka ir kas jauns, ja viņi paši par to nestāsta?
21.10.2016 11:45 |
 
10 gadi
Reitings 3675
Reģ: 29.01.2009
Par Laimu piekrītu. Tieši nesen izmēģinājos dažādas sveramās Laimas končas, kas kādreiz garšoja un biju neizpratnē, kas tās par garšām vispār tagad. Nav garšīgi - it nemaz, nepirkšu vairāk. Šokolādes vēl ir ciešamas.
Arī gribēju rakstīt - Ernestīne, skaista profila bilde.
21.10.2016 11:46 |
 
Reitings 7408
Reģ: 06.05.2013
Bet iepakojums jau nu toč nav iemesls Nr. 1 Dzintara neveiksmei.

Par šo pilnīgi piekrītu. Labu mantu arī baltā plastmasas bundžā pirks. Vispirms tikai jāuzzina, ka produkts ir labs, bet pie tā strādāts netiek vispār.
21.10.2016 11:46 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
delusion, nu tu nepērc, bet ir tak cilvēki, kas pērk (t) Pērk to pašu Maybelline, Catrice, Essence un visus pārējos, kā tu domā, ja nepirktu, tie stendi veikalā stāvētu?
21.10.2016 11:51 |
 
Reitings 2461
Reģ: 02.01.2010
Daenerys1, pērk, jā - pērk pārsvarā pusaudzes un jaunas studentes, jo Dzintars viņām ir pilnīgi svešs, toties Maybelline un Catrice piedāvā puslīdz samērīgu cenas un kvalitātes attiecību.
Dzintars turas uz vecās paaudzes nostaļģiju, jo jauno paaudzi nav pacenties sasniegt vispār. Pat ja sasniegtu, diez vai kāda jauna meitene gribētu soviet style lūpeni ar pamatīgu perlamutru vai dīvaina paskata tušu ar bērnišķīgām puķītēm virsū.
21.10.2016 11:58 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
Tie Maybelline iepakojumi tiešām ir raibi. Dizaina ziņā viņi pat ir ok, te vienkārši ieslēdzas tas, ka automātiski šis produkts tiek norakstīts uz to ka ir paredzēts jauniešiem. Es tiem krāsainajiem iepakojumiem eju vienmēr garām, savādāk nāk prātā doma, kāpēc dzīvnieku pasaulē izvairās no spilgtām krāsām, tak indīgs! :D
Dzintaram nevajag krasi mainīt savu dizainu un pārtaisīt kolekcijas uz ko neatpazīstamu un pilnīgi savādāku, viņiem vienkārši vajag drusku atjaunot vecos iepakojumus mūsdienu klasiska izskata standartiem. Protams, palasot te ielikto rakstu ka viņiem problēmas ar naudām ir jau sen nebrīnos, ka viņiem nav arī tās naudas, vai vēlēšanās produktus arī izskata ziņā pielāgot. Galu galā, tas iepakojums tiešām nav galvenais, tas tik sāka rēgoties acīs tad, kad sāka uz to kārtīgi skatīties. Reklāmas trūkums ir daudz nopietnāks.
21.10.2016 12:00 |
 
Reitings 11330
Reģ: 17.04.2012
Nu...nevaru teikt, ka esmu studente, bet Maybelline tuša vienmēr ir manā kosmētikas maciņā, jo lieliski kuplina.. Tiesa..līdzās Chanel, Sisley vai Lancome, bet tas lietas būtību nemaina. Kāpēc pērku Maybellin? Tāpēc, ka patīk efekts. Pati lietoju vienmēr 2 tušas, nu tad Maybelline ar to otro man nepieciešamo funkciju tiek galā ļoti labi.
Bet arī dārgā gala tušām un citai kosmētikai mēdz būt dīvaini un ne pārāk pievilcīgi iepakojumi, bet tieši saturs interesē. Jā, iepakojums arī spēlē nozīmīgu lomu, bet otršķirīgu
21.10.2016 12:01 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Tas ir mīts, ka, tiklīdz cilvēkam ir nauda, tā viņš uzreiz pirks tikai selektīvo kosmētiku. Manā kosmētikas maciņā blakus MUF tonālajiem, MAC, YSL, Chanel lūpurkāsām, Institut Esthederm un Lancome krēmiem, UD acu ēnu paletēm un Helena Rubinstein skropstu tušai ir arī Dzintara tonālais, Dzintara lūpu spīdums, Art Deco un Bourjois pūderis, Faberlic ēnas, utt., iemesls tam ir tāds, ka man šie produkti patīk. Un arī no dārgā gala ir sanācis iegrābties, piemēram, Chanel lūpu krāsa pa 36 eiro ir galīgi garām, noturība nav pat uz 20 minūtēm, no Lancome seruma man sametās pumpas. Tā ka pirktu arī Dzintaru, daudz un labprāt, ja būtu reklāma.
21.10.2016 12:06 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits