Pirmā automašīna – kādu auto izvēlēties jaunam autovadītājam?

 
Reitings 35
Reģ: 15.09.2016
Pienācis laiks sākt domāt par pirmā auto iegādi.Bet nevaru izdomāt, kādu iegādāties:-)Tāpēc būšu pateicīga par atsauksmēm/ieteikumiem :-)Cenas griesti-4000 Eiro:-)
30.09.2016 17:34 |
 
Reitings 407
Reģ: 29.09.2016
taču šī tēma autori nemaz neinteresē.. jo te pa lielam nav normāla viedokļa.
kaut kādas sievas, saklausījušās vīra piedzīvojumus, atstāsta tos stāsta brīnumus forumā :D
par lielajiem motoriem, dīzeļiem un griezes momentu kurš beigs kopā visus sajūgus !
automātiem, un pirmajiem auto. Un to, ka 4000k nekas tāpat beigās nesanāk
01.10.2016 18:06 |
 
Reitings 82
Reģ: 25.07.2016
Beidzat, jebkurš auto agrāk vai vēlāk ir jāremontē. Bremžu diski jāmaina kā 89 gada pasātam tā 2016 gada mersim utt.
Robert- tas ka tu nopirki sūdu, kurš plīsa, nenozīmē, ka visas vecās mašīnas ir sliktā stāvoklī. Nopērc koptu un brauc laimīgs. Kopumā vecs kopts auto būs izturīgāks un lētāks par jaunu :)
Tādi kā tu krīt uz nerviem... stāv blakus un filozofē, kamēr otrs maina to riteni.
Bet stresa nav :)
01.10.2016 18:01 |
 
Reitings 407
Reģ: 29.09.2016
man pirmais bija audi 100cc (1986) turbo. (l)
01.10.2016 18:00 |
 
Reitings 1868
Reģ: 25.05.2014
Nesapratu domu, kāda vajadzība, lai vīrietis izietu tehnisko apskati? Sieviete nespēj saviem spēkiem aizbraukt līdz Antenas ielai un ieslēgt apgaismes ierīces, kad to prasa apskates veicējs?
01.10.2016 17:59 |
 
Reitings 407
Reģ: 29.09.2016
un guess what.
un kas attiecināms un lieliem griezes momentiem. ir tādas steptronic, un pusautomātiskās kārbas.
01.10.2016 17:55 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
Mans pirmais auto bija gjimenes loceklja vecais autinjsh.
01.10.2016 17:55 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Nu, tad noveeli savaam draudzeneem, lai vinjaam vienmeer buutu viirietis

Es vienai uz apskati aizdevu savējo. :-D
01.10.2016 17:54 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Nez kur ir nosvīdusi diskusijas autore, bet es savas pirmās mašīnas izvēlei veltīju vairāk kā gadu un varu teikt, ka sievietei, izvēloties auto, nav jāņem vērā vīriešu komentāri. Principi, pēc kuriem sievietes izvēlas auto un pēc tam lieto, ir gandrīz diametrāli pretēji nekā vīriešiem.
Jā, es braucu ar E46, bet man auto ekspluatācijas izmaksas + degviela nepārsniedz pat 10% manu ikmēneša ienākumu, nepazīstu nevienu sievieti, kas būtu gatava auto vajadzībām tērēt 30%-40% savu ikmēneša ienākumu, bet biezā slānī pazīstu tādus vīriešus. Auto ir jākalpo man, nevis otrādi.
Ieteikums Vanessa19 - ieej ss.lv, atfiltrē auto līdz 4000, un tālāk izvēlies pēc sev zināmajiem parametriem, ko gribi - virsbūvi, ātrumkārbu, krāsu, utt., un pērc to, kas patīk, iepriekš izpētot servisā. Patīk mini vai BMW vai Alfa - pērc! Autovadīšanai ir jāsagādā prieks.
Ja es būtu klausījusi savu radu auto guru - mātesbrāli - es brauktu ar briesmīga paskata 3.golfu ar manuālo kārbu, universāli, visdrīzāk - zaļu. Precizēšu: es būtu šāda auto īpašniece un brauktu es ar tramvaju. :-D
01.10.2016 17:54 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
Nu, tad noveeli savaam draudzeneem, lai vinjaam vienmeer buutu viirietis :)
01.10.2016 17:53 |
 
Reitings 407
Reģ: 29.09.2016
wow,
Tu laikam ļoti lepojies ar savu vīru.. Bet vienā lietā gan viņš ir grēkojis- dižojoties dāmai ar saviem skolas gadu pienvedēju piedzīvojumiem!
Jo tu lej, meitiņ, pilnīgu ūdeni te !
01.10.2016 17:51 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
57days, es jau to pašu viņām saku. :-D Bet nē, redz ir uzskats, ka, ja ir vīrietis, tad vīrietim tas jādara. Absurds!
Starp citu, gudrinieki, atklāšu noslēpumu, ka tieši tāpēc mašīnām ar lielajiem dzinējiem ir automātiskās ātrumkārbas. Manam vīrietim ir gan B, gan C1 kategorija, pie kam viņš savas darba gaitas padsmit gados uzsāka tādā darbā, kur bija jābrauc ar krievu laiku smago, kur bija 2 reizes jāspiež sajūgs un starpgāze, attiecīgi, protams, ir pilnīgi vienalga, ar kādu kārbu braukt, bet guess what? Brauc viņš ar automātisko, jo BMW džipiem ar lielu motoru, kādu viņš gribēja, nav manuālo kārbu, pareizāk sakot, tās ir reta parādība, jo ražotājs uzskata, ka autovadītājs ir čaiņiks, kas lielu motoru ar manuālo kārbu ļoti ātri sačakarēs - automātika pārslēdzas precīzāk un mazāk nodeldē motoru...
01.10.2016 17:47 |
 
Reitings 407
Reģ: 29.09.2016
tikai autori pašu šis sen vairs neinteresē.
un nav brīnums. Cerams viņai izdosies tikt pie jauka pirmā auto :-)
01.10.2016 17:38 |
 
Reitings 1868
Reģ: 25.05.2014
P.S. Cenu kategorijā līdz 4000 pēc definīcijas nav iespējams nopirkt mašīnu, kura nekad nebūs jāremontē, tad tā nemaksātu 4000.

Jau biju atradis piemēru, bet tad saradās automobiļu eksperti, kas "pierādīja", ka 20 gads vecs VW Golfs esot izturīgāks un uzticamāks par 2012. gada auto ar 20 000 km nobraukumu.
Robert, cik tev gadi?

Man ir 30 gadu; tiesības jau kabatā vairāk nekā 10 gadus.
Jo jaunāka mašīna, jo lielākas būs problēmas ar elektroniku nākotnē, nopērc 1989. gada pasātu un 0 problēmu ar elektroniku, JO nav elektronikas.

Jā, tikai kāds būs mehāniskais stāvoklis tādam Passat?
Runājot par manu pirmo auto, man liekas, ka iepriekšējais īpašnieks to bija ekspluatējis kā sacīkšu bolīdu, tādēļ radās tik daudz problēmu.
01.10.2016 17:35 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
Draudzenes bija pilnīgā neizpratnē, kad es teicu, ka pati iešu tehnisko apskati (vīrietis reizes 5 piedāvāja iziet).

Dīvainas tev draudzenes - es no mašīnām neko nejēdzu un mani tās neinteresē nemaz, bet pati vedu savu Tolmeta klienti gan uz apskati, gan pie automehāniķa. Sevišķi jau apskatē - iebrauc, izdari ko čalis saka, kāp ārā un gaidi. Pilnīgi mierīgi vidējā aritmētiskā meitene to var izdarīt, arī bez grāda inženierzinātnēs.
Kāpēc meitenes pašas sev iestāsta, ka ir stulbenes?
01.10.2016 17:34 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Robert, cik tev gadi?
Jo jaunāka mašīna, jo lielākas būs problēmas ar elektroniku nākotnē, nopērc 1989. gada pasātu un 0 problēmu ar elektroniku, JO nav elektronikas.
T.i., jo vairāk visādu ekstru un fīču mašīnā ir, jo dārgāka ir tās ekspluatācija, ar to arī BMW 7.sērija ir tik dārga ekspluatācijā. Nopērc 2016. gada Toyota un būs tas pats. Starp citu, nesen ar tādu braucu, šī gada Toyota - sākumā nesapratu, kas par lietu, pēc tam sapratu, ka tas auto ir pilnībā datorizēts un ir jārestartē. :-D :-D
01.10.2016 17:22 |
 
Reitings 1868
Reģ: 25.05.2014
Centies gudri rakstīt, lai paspīdētu portāla meiteņu acīs, bet reāli nesaproti ko runā, kā arī ar ļoti vienvirziena domāšanu.

Esmu izteikts teorētiķis, piemēram, es neprotu nomainīt automašīnas riteni, turklāt nekad nav nācies to darīt, taču man nepatīk, ja kāds mēģina izteikt nepamatotus apgalvojumus.
Mana pirmā automašīna maksāja ievērojami vairāk par 4 000 euro (2001. gada BMW 730d, bet tas bija vairāk nekā pirms 10 gadiem), taču piedzīvoju tik daudz problēmu ar dzinēju, pārnesumkārbu un elektroniku, ka vēlme pēc (no)lietotas automašīnas zuda uz visiem laikiem.
01.10.2016 17:19 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Par tiem ieguldījumiem un izmaksām un auto remontiem - personīgi man ir pat interesanti remontēt savu mašīnu, mani tiešām interesē, kas tur ir ne tā, kādi ir remontu veidi, kā novērš problēmu, utt., utjpr. Man ir vīrietis, kuram arī tas interesē. Mans ikdienas darbs nav ne tuvu ar to saistīts, bet man pat ir tā, ka darbā vīrieškārtas kolēģi nāk konsultēties pie manis no sērijas "klausies, man mašīnai kaut kāda dīvaina skaņa, vari atnākt paklausīties?". Un man pašai mašīna ir tikai mazliet vairāk kā gadu. Vienkārši ar interesi klausos, ko draugi, radi, paziņas stāsta par saviem auto remontiem. Draudzenes bija pilnīgā neizpratnē, kad es teicu, ka pati iešu tehnisko apskati (vīrietis reizes 5 piedāvāja iziet). Bet man bija interesanti! Es gribu zināt, kā tas notiek.
Par remontiem turpinot: man ir 10+ gadus vecs BMW, kam neesmu nomainījusi nevienu lampiņu, draudzene šogad nopirka 2x dārgāku mašīnu nekā man, 5 gadus vecu Hondu, nomainījusi ir jau 4 lampiņas: tās vienkārši sāk nedegt viena pēc otras. Plus vēl mainījām akumulatoru, jo +25 grādos viņas mašīna vienkārši vienā skaistā dienā nepieleca.
P.S. Cenu kategorijā līdz 4000 pēc definīcijas nav iespējams nopirkt mašīnu, kura nekad nebūs jāremontē, tad tā nemaksātu 4000. Tad jāpērk jauna no salona. Un arī tām ir jāveic apkope katrus 10 000km. Kas vidēji ir 1-3 reizes gadā.
01.10.2016 17:15 |
 
Reitings 82
Reģ: 25.07.2016
Robert, tu esi smieklīgs. Centies gudri rakstīt, lai paspīdētu portāla meiteņu acīs, bet reāli nesaproti ko runā, kā arī ar ļoti vienvirziena domāšanu.
4k priekš pirmā auto ir daudz. Un kaut tos pašus e46 un golfus pa 4k var nopirkt ļoti labā stāvoklī. Tālāk ekspluatācija jau arī veiksmes jautājums.
Kopumā ir labs teiciens- nav auto nav problēmas. Jebkurš auto prasa ieguldījumus un rūpes.
01.10.2016 17:08 |
 
Reitings 1868
Reģ: 25.05.2014
Automātiskā kārba ir diezgan izdevīga ja sanāk pārvietoties daudz pa pilsētām, jo nav jādeldē lieki sajūgs kas sastrēgumos tiek nostrādināts diezgan intensīvi.

Interesanti, vai automātiskās kārbas hidrotransformators, frikcijas diski, sūknis, selenoīdi, eļļa utt. nenolietojas? :-) Nomainīt sauso sajūgu manuālajai pārnesumkārbai - tas ir kāds stundas darbs servisā, turklāt daudzi to paveic pašu spēkiem. Kā rīkosies, ja, intensīvi ekspluatējot, sadegs frikcijas diski un eļļa kļūs tumša? Labi, eļļu teorētiski var nomainīt arī pats īpašnieks, bet vai tiešām kāds spēs saviem spēkiem "pārlasīt" automātisko kārbu? Un cik šāds remonts maksā?
Automātiskajai kārbā eļļa jāmaina reizi 20 000 - 40 000 km, lai arī ražotājs šādu operāciju neparedz. Cik bieži eļļa būs mainīta tāda auto kārbā, kas maksā 4 000 euro? Pieņemot, ka automašīna būs nobraukusi vismaz 300 000 km, var gandrīz droši apgalvot, ka automātiskā pārnesumkārba ir slikta izvēle lietotam auto tādā cenu kategorijā.
Otrkārt, ja auto iepriekš ir piederējis kādai cacai vai saldajam puisim, kuri "gāzējuši" neuzsildītu automašīnu ziemā vai, esot kupenā, mēģinājuši auto "iešūpot", visu laiku pārslēdzoties no D uz R režīmu?
... jo nezaudē griezes momentu kā to dara manuālā kārba.

Par kādu tieši automātiskās ātrumkārbas veidu runājam? Jā, variatoram patiešām piemīt šī īpašība, bet klasiskā (hidrotransformatora) kārba gan nesaglabā dzinēja vilki uz riteņiem pārslēgšanās mirklī. Tieši to pašu var sacīt arī par divsajūgu pārnesumkārbām. Savukārt variators, maigi izsakoties, nav īpaši ilgmūžīgs mezgls.
01.10.2016 16:18 |
 
Reitings 11996
Reģ: 15.03.2013
57days, nu nezinu par bremžu diskiem, bet mašīna stāvēja garāžā un kā jau teicu, pēc draudzenes sacītā - ideālā stāvoklī. Braucām vienu reizi kopā - mašīna smuki murrāja, nekur nekas nečīkstēja un draudzenei nekādu sūdzību nav bijis nu jau pus gadu.
01.10.2016 15:19 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits