anders- Automātiskā kārba ir diezgan izdevīga ja sanāk pārvietoties daudz pa pilsētām, jo nav jādeldē lieki sajūgs kas sastrēgumos tiek nostrādināts diezgan intensīvi.
Otrkārt automātiskā kārba pierāda savu pārākumu sliktāka seguma vai bez seguma ceļos, jo nezaudē griezes momentu kā to dara manuālā kārba.
Kārbas veids ir gaumes jautājums. Ir cilvēki kam patīk raustīt kloķi un ir cilvēki kas vienkārši pārvietojas ar mašīnu un viņiem negribās visu laiku kaut ko raustīt.
Pilnīgi piekrītu un nopietni nesaku ka tas ir kaut kas slikts. Īpaši mūsdienās, kad jau automāti tiek savienoti ar pretizslīdēšanas sistēmām, nevis kā agrākajos laikos kad bija jābaidas melnā ledus laikā vai uz līkuma auto ar pakaļas piedziņu un automāts neizdomā pie attiecīgiem apgriezieniem pārslēgties un uztaisīt izspoli. (personīgi tā ir gadījies un es kā vilciņš griezos pa ceļu) Pluss ir automātiem. Tāpat kā manuālajām kārbām, gadījumos kad gribas ekšenu un izdzīt no motora pēdējo velnu. Un vienkārši braucot ar manuālo kārbu tas tevi tur pie kaut kādas uzmanības braukšanas laikā un tev ir jārēķina līdzi kad kuros ātrumos pārslēgties. Neiešu baigi attaisnoties par savu iepriekšējo troļļošanos, bet nu reizēm gribas parodēt tos automātus un bembistus, un tas ir jautri. :-D Raksta autorei ieteiktu kādu vw polo vai fiat punto iesākumam. Un ja līdzekļi pēc tam atļauj tad brauc kaut vai ar mini.
Reizēm vispār neizprotu šo automašīnu kultu, kuru piekopj katrs otrais. Tas ir tikai pārvietošanās līdzeklis un viss. Manis pēc es brauktu ar kādu shang yong vai suzuki, bet tomēr, iet uz priekšu tā lieta,kā iet un kādā stāvoklī tā jau ir cita runa. Var braukt nojāts E46 un blakus labi kopts vecais ford sierra, bet lieta tāda, ka vecumam nav nozīmes tehniski.