Nesen rakstīju draugam, tad nu var arī pārkopēt. +/- kas torrentos palicis no pēdējiem 5 mēnešiem!!
2 broke girls
American Horror Story
Archer
Arrow/Grimm - dunno why, lame
Better call Saul - waiting for the interesting part.. Citi baigi izslavējuši, bet neko īpašu tajā seriālā kā Breaking Bad neatradu.
Forever US/Hart of Dixie - guilty pleasures..
GoT
Helix - otrā sezona bija vēl trakāks sviests kā pirmās beigas.. :D Pirmā līdz līdz pusei bija awesome.
Homeland
iZombie - pie guilty pleasures
Marvels Agent Carter - bija ok, tikko dažās dienās noskatījos pirmo sezonu.
New Girl - dunno why
Marvels Agent Carter - tīri interesants.
Orange is the New Black
Orphan Black - vajadzeja beigties ar 2. sezonu, bet laba aktierspēle.
Perception .. I like mental illneses :D
Rick And Morty - ir vērc :D
Sherlock
Silicon Valley
Suits
Supernatural
TWD
tBBT
The Good Wife - guity pleasures
The Newsroom - jau gribēju beigt skatīties, ka aiz nekodarīt iesāku trešo sezonu un tā bija laba..
The Originals/Vampire Diaries - cuz nothing to do, ja sākumā bija interesanti, tad tagad lēnām krīt uz nerviem.
Weird Loners.. They're weird un dažreiz pārāk relateble
Seriālus skatos ēdot brokastis un vakariņas, šad tad, kad neko negribās darīt, tikai truli blenzt ekrānā, dažreiz pirms gulētiešanas, tāpēc sanāk daudz.. ;D
ā, un filmas vispār neskatos.