Pārdevēja dāvina?

 
Reitings 1
Reģ: 28.02.2015
Sveikas, meitenes!

Šodien iepirkos. Labi iepirkos. Tik pārdevēja bija ļoti, ļoti pavirša.
Sitot svītru kodu maniem salātiņiem, šos vienkārši apmeta ar vāciņu uz leju, pa vidu lamājās ar apsargu trīsstāvīgajos rusicismos un man kā pircējam vispār uzmanību nepievērsa. Kamēr glābu otrādi apmestos salātus pirkumi krājās. Tik maksājot skatos, ka summa nav tik liela kā plānota, bet ko tur daudz. Samaksāju visu kā nākas un posos prom.
Izrādās pārdevēja savā paviršībā lokšķēres nav izsitusi. Nest atpakaļ? Vai salakot matus un tad nest atpakaļ? :-D

Par zagli kļūt takā negribās un laikam jāpriecājās, ka nekur nekas nepīkstēja, jo ja pienāktu apsargs, būtu ilgi jāskaidrojas kā es maksāju un gala beigās tomēr nesamaksāju, jo prece izrādās nemaz nav iesista čekā. Samaksāt patiesi arī nebūtu problēma, galu galā tas bija apzināts pirkums. Bet tagad vilkties atpakaļ un skaidroties ar visiem, kas, ko un kāpēc un vēl pie pārdevējas ar tādu attieksmi...

Ko jūs darītu?
28.02.2015 18:18 |
 
Reitings 4962
Reģ: 24.08.2013
Un neviena šeit nekad savā darbā kļūdas nepieļauj...
28.02.2015 18:43 |
 
Reitings 4298
Reģ: 29.01.2009
Būs inventerizācija, būs iztrūkums (arī šīs lokšķēres tajā), maksās visi, arī tā kasiere.


Man nav nekāda pieredze ar darbu veikalos, bet zinot, cik ļoti zog Maximās, Rimčikos - ja to visu atvilktu pārdevējām no algas, tad sanāktu, ka pārdevējām par darbu ir jāpiemaksā, nevis viņām kāds algu izmaksātu.
28.02.2015 18:43 |
 
Reitings 215
Reģ: 28.10.2014
Protams, ka nenestu! :-D
28.02.2015 18:47 |
 
Reitings 1080
Reģ: 06.09.2013
Būs inventerizācija, būs iztrūkums (arī šīs lokšķēres tajā), maksās visi, arī tā kasiere.
Ja ir runa par lielajiem veikaliem, tad tur neviens nemaksā inventarizācijas iztrūkumus. Bonusus visticamāk gan samazinās, bet tas arī viss. Ja ir runa par mazajiem veikaliem, tad ļoti iespējams, ka atvilks no algas, bet tieši tāpēc es esmu par to, ka cilvēki vienmēr koncentrējas, lai veiktu darbu labā kvalitātē. Par kļūdām jāmaksā. Vienreiz samaksāsi, nākamajā reizē darbu veiksi rūpīgāk ;)
28.02.2015 18:49 |
 
Reitings 1716
Reģ: 27.07.2012
Es pati esmu pārdevēja, un esmu segusi iztrūkumus no savas kabatas, bet es arī nenestu atpakaļ šajā gadījumā, JO viņa bija nelaipna, pavirša un vēl lamājās. Ja mani būtu apkalpojusi laipna / neitrāla pārdevēja, tas būtu cits stāsts. Tiešām priecājies par jaunajām lokšķērēm, gan jau esi, kādam arī kādreiz palīdzējusi, ko labu izdarījusi, tagad Tev paveicās. :-) To naudiņu, ko biji plānojusi maksāt par tām, vari noziedot.
28.02.2015 18:49 |
 
Reitings 4962
Reģ: 24.08.2013
freya, a kas, Tavuprāt, maksā?
28.02.2015 18:50 |
 
Reitings 4962
Reģ: 24.08.2013
A man vienkārši riebjas, ka cilvēks uzskata, ka jāizmanto cita cilvēka kļūda tā vietā, lai būtu godīgs! Labi, kasiere nebija laipna un pavirša, bet tas ir attaisnojums, lai pircējs netīši apzagtu kādu? Ja prece ir-ir jāsamaksā!
28.02.2015 18:54 |
 
Reitings 10987
Reģ: 12.07.2010
Es neietu un ja godigi taa ir pardevejas pasas vaina. Okay , saprotu darbs ne no vieglakajiem, alga nieciga, bet nu lamaties pie kases taa vietaa lai straadatu vienkarsi ir neadvekaata riciba. Nebutu klaigajusi sads miseeklis negadiitos.
28.02.2015 18:55 |
 
Reitings 4962
Reģ: 24.08.2013
Bonusus visticamāk gan samazinās, bet tas arī viss.


Un tas tiem darbiniekiem nenozīmēs neko, jo viņiem jau tāpat ir tik pārpasaulīgi lieli ienākumi....kas tad tur vienas lokšķēres par padsmit euro vairāk vai mazāk.
28.02.2015 18:56 |
 
Reitings 3995
Reģ: 11.07.2009
Man vienreiz neizsita vīnu, es atpakaļ nenesu.
28.02.2015 18:58 |
 
Reitings 16208
Reģ: 01.02.2010
Nestu atpakal noteikti,nekaadu suudziibu nerakstiitu...
28.02.2015 18:59 |
 
Reitings 2258
Reģ: 29.01.2009
Nav runa par godīgumu vai negodīgumu. Klientam biznesā vienmēr taisnība, un ja klients sēžot istabas čībās un trenuškās ir konstatējis, ka pakalpojuma sniedzējs ir slikti sniedzis pakalpojumu, tad klientam nekur nav jālec un jāskrien. Es nenestu, lai arī ikdiena, aj pie kases pamanu kļūdas, tad godīgi pasaku (kaut pašai tas nebūtu izdevīgi), bet no majam vairs neskrietu uz veikalu. Man nav no centra jānesas atpakaļ uz alfu (piemēram), jo kāda blozga bijusi dusmīga uz apsargu :D Tā vnk nav mana problēma.
28.02.2015 19:00 |
 
Reitings 4083
Reģ: 22.11.2013
Pārdevējām nav jāatmaksā viss, kas ir zudis no veikala. Ja tā būtu, tad arī būtu muļķīgi, ka, piemēram, kasierei jāatmaksā tas, ko zog kāds otrā veikala galā. Vienkārši veikalam tas aiziet mīnusos.
28.02.2015 19:02 |
 
10 gadi
Reitings 333
Reģ: 14.08.2010
Ja tas būtu kāds no lielajiem veikaliem,kur no darbinieku algas neko tādu neatvelk,tad nenestu.
28.02.2015 19:03 |
 
Reitings 231
Reģ: 29.01.2009
Es aiznestu ;-)
Vienkārši neķēpā savu karmu. Vienmēr, kad man ir šādas situācijas un beigās paklausu sirdsbalsij, pēc tam ar mani notiek kas dubultā labs :-)
28.02.2015 19:07 |
 
Reitings 4962
Reģ: 24.08.2013
Klientam biznesā vienmēr taisnība,


Pilnīgas muļķības. Mūsdienu biznesā taisnība ir tikai maksātspējīgam, tas ir derīgam klientam, nevis katram loham, kurš ir klients un sadomājas sevi par baigo VIP esam.
28.02.2015 19:14 |
 
Reitings 215
Reģ: 28.10.2014
Nu ja arī pārdevējai atvilks, tad atvilks, vismaz nākamreiz uzmanīgāka būs.
28.02.2015 19:15 |
 
Reitings 126
Reģ: 16.02.2015
marissa, piedod, bet Tev nāktu par labu nedaudz nomierināties šīs diskusijas sakarā. Nekas nenotiek tāpat vien. Diskusijas autore taču neko tīši nezaga. Pārdevēja pati ir vainīga, kurš normāls pārdevējs sēžot aiz kases lamājas trīsstāvīgos vārdos un skaidrojas ar apsargu tajā laikā, kad jāpievērš uzmanība klienta apkalpošanai? Un ko diskusijas autorei šīs paviršās pārdevējas dēļ skriet atpakaļ uz veikalu un sākt skaidroties par lokšķērēm? Tērēt savu laiku un enerģiju? Ja, ļoti iespējams, tai pārdevējai tas neliksies nekas pateicības vērts, varbūt rīt tāpat tur lamāsies, skaidrosies un mētās pircēju salātus.
28.02.2015 19:16 |
 
Reitings 4617
Reģ: 02.06.2012
Es nestu, pirmkārt, ne pārdevējas, bet sevis dēļ. Nevarētu izmantot lietu, par kuru bija paredzēts samaksāt, bet tā tika par velti.
28.02.2015 19:16 |
 
Reitings 215
Reģ: 28.10.2014
Jackie, a kas tur slikts ? :-D
28.02.2015 19:19 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits