Neveiksmīgas Online iepirkšanās

 
Reitings 265
Reģ: 29.03.2010
Kādas neveiksmīgas online iepirkšanās jums ir gadījušās un kā esat pēc tam rīkojušās? Kādos online veikalos galvenokārt iepērkaties, ko pērkat un kāpēc tieši online?
17.04.2014 10:18 |
 
Reitings 2308
Reģ: 12.03.2011
No debay bieži atnāca sūds - tāpēc iepērku tur tikai aksesuārus.
"LaSenza" krūšturis nemaz nebija LaSenza (bija no zīda, bet šūves un izmērs ne tuvu nav LaSenzas).
Kokvilnas krekliņš bija no tādas sintētikas, ka bail palika. Izskatas smuki, bet es nevalkāju sintētiku.
Visādi sīkie štrunķīši, kas nepidīja savas funkcijas (bumbulis krūšturu mazgāšanas, klaviatūras putekļusūcējs).
Tas viss no ebay.

MAn nepatīk prēces ar sliktu kvalitāti, tāpēc es labāk iepirkšos LAtvijā par augstāko cenu, toties palikšu apmierināta.
17.04.2014 10:45 |
 
Reitings 15092
Reģ: 29.01.2009
Pārsvarā pērku apģērbus, aksesuārus, pa retam apavus. Arī sadzīves tehniku un elektroniku pērku internetveikalos.

Kāpēc? Protams, cenas dēļ. Kā arī tas ir ērti, ātri. Nav jāvazājas pa veikaliem, bet visu var izdarīt ar pāris klikšķiem.

Ar elektroprecēm viss ir bijis kārtībā. Neveiksmes vairāk ir ar apģērbu, apavu izmēru neatbilstību no ebay, aliexpress, czasnabuty u.c. saitiem.
Kā rīkojos - cenšos pārdot, jo lietas ir labas, tikai man neder. Līdz šim diezgan veiksmīgi visu esmu arī notirgojusi, lai neiebrauktu mīnusos.

Tā, ka pasūtu kaut ko, bet atnāk draņķis ir gadījies vienreiz ar somu no ebay, kas ātri vien saplīsa. Nu, neko.. Parasti kārtīgi visu nočekoju un apšaubāmām precēm naudu cenšos netērēt.
17.04.2014 10:32 |
 
Reitings 265
Reģ: 29.03.2010
Man vienkārši pašai ir tā, ka es iepērkos galvenokārt tikai internetveikalos un līdz ar to ir sanākuši dažādi pigori. Sportsdirect ir atsūtījuši pavisam citu nike kedu modeli un krāsu, ASOS ir atsūtījuši citu kleitu nekā esmu pasūtījusi un arī svārkus, kas ir bijuši nosmērēti un nav bijis iespējams izmazgāt traipu. Ebay vispār ir viena liela laimes spēle :) Un pats sliktākais tajā visā ir tas, ka es esmu laikam pārāk slinka (pati to definēju kā-man nav laika ''čakarēties'' :) ) un es nekad neesmu neko sūtījusi atpakaļ, samierinos un nogrūžu tālāk no acīm.
17.04.2014 10:27 |
 
Reitings 7143
Reģ: 13.04.2012
Bijuši divi nekvalitatīvi apģērba gabali no asos. Vienu sūtīju atpakaļ un man atgrieza naudu, otrs bija tik lēts, ka sūtīt atpakaļ neatmaksājās - izmetu.
Pirms vairākiem gadiem man neatnāca boohoo paciņa. Nauda bija noņemta no konta, bet nebija ne pasūtījuma numura, ne nopirkto lietu. Rakstīju viņiem, mēģināju skaidroties, bet atbildes nekādas. Paliku bez pirkuma.
Pērku grāmatas, rotas, sporta preces, apģērbu, reti arī apavus. No ebaya, aliexpress, asos, boohoo, sportsdirect, next.co.uk.
17.04.2014 10:24 |
 
Reitings 847
Reģ: 09.02.2014
Neveiksme bija tikai 1x ar fragrancenet.com, neatnāca pasūtītās smaržas.


Internetā regulāri neiepērkos, ja nu vienīgi bilesuserviss.lv. Šad tad iherb.com(pārtikas produkti, eļļas, virtamīni - jo lētāk), asos.com.
17.04.2014 10:23 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits