About Time - esmu sajūsmā, skatīšos vēl un vēl.
Into the Wild - bija jau pieminēta, izcila, ar pēcgaršu, bet otro reizi neskatītos, pasmaga.
Rush - tā kas par F-1 braucējiem. no F-1 neko nesaprotu, nekad neesmu interesējusies,bet filma bija tiešām laba, interesanta. varbūt mazliet virspusēja, bet pietiekami emocionāla.
Tangled - smieklīgākā multene ever, ļoti patīk.
Charlie and the Chocolate Factory - man domāt,ka Džonijs Deps komentārus neprasa.
It's Kind of a Funny story - forša, atšķirīga no citām
Silver Linings Playbook - arī īpatnēja, bet man patika
My Sister's Keeper - skumja, bet skaista
un tad mans mazais sarakstiņš ar romantiskajām komēdijām, kuras man nešķiet kaitinoši dumjas, var skatīties, kad jāatpūtina galva:
What Happens in Vegas
How to Loose a Guy in 10 days
Friends With Benefits
Just Go With It
The Backup Plan
Life As It Is